| |
|
|
| Redactiepraat: Wat wil jij graag zien in de multiplayer van Modern Warfare 3? |
| Community News | 16-04-11 18:00:37 |
|
|
In de wekelijkse serie ''Redactiepraat'' kun je de meningen van redacteurs over kleine zaken in de franchise lezen, zoals de favoriete map, mod, skin en nog veel meer. Deze keer komt de vraag 'Wat wil jij graag zien in de multiplayer van Modern Warfare 3?' aan bod. We laten niet elke redacteur aan het woord, maar we kiezen steeds een bescheiden aantal redacteurs uit met de interessantste stukjes. Waarderingen, kritiek en liefdesbrieven graag in de comments. Heb jij een vraag bedacht? Laat het ons weten via.. tja, kies zelf maar.  Stan Persoonlijk vond ik de multiplayer van Modern Warfare 2 geweldig en daarom hoop ik dat Modern Warfare 3 er ongeveer hetzelfde zal komen uit te zien. De multiplayer van Black Ops vond ik namelijk niet echt bijzonder, het had niet het gevoel van verslaving wat ik wel bij Modern Warfare 2 had. Wel zijn er enkele puntjes die ik niet meer wil terugzien in Modern Warfare 3 zoals n00btubes en commando. Het COD-puntensysteem mogen ze van mij part afschaffen, evenals het duiken wat ik nergens op vind slaan. Tenslotte zie ik graag de wapens van Modern Warfare 2 terug in combinatie met enkele wapens van Call of Duty 4 zoals de MP5. .Tim Ik zou graag meer Call of Duty: Modern Warfare 2 terugzien, wat gelukkig ook het meest logisch is, en minder Call of Duty: Black Ops. MW2 heeft mij altijd erg weten te boeien en ik moest en zou gewoon doorspelen. Bij Call of Duty: Black Ops was dit niet het geval. Ik hoop dat Call of Duty: Modern Warfare 3 weer, net als MW2, ontwikkeld zal worden op zo'n manier dat je naast het 'levelen' ook nog andere redenen hebt om door te spelen zoals: 'het krijgen van die ene 'title' die nog niemand van je vrienden heeft' of 'die ene mooie 'emblem' zien te bemachtigen'. Wat wapens betreft mogen ze mij verassen, wél zou ik graag het quickscopen terugzien. Niet op zo'n manier dat iedereen dit gaat doen, geen intervention dus waarbij dit té aanlokkelijk was, maar gewoon waarmee het mogelijk is... Ik zou graag kleurrijke, realistische en diverse maps terugzien en dat het liefst in de bewoonde (en/of bekende) wereld om dat mij dit simpelweg het meeste boeit. Killstreaks? Graag, maar geen 'over-powered chopper gunners en AC130's' maar gewoon nieuwe dingen of veel minder sterke versies hiervan. Ik kan in ieder geval niet wachten totdat ik de titel op mijn tv-scherm zie verschijnen!
 Little Als fanatieke PC-gamer zou je denken dat ik graag weer dedicated servers terug zou willen zien. Toch wil ik een (natuurlijk) verbeterde versie van IWnet weer willen zien. Voor mijn gevoel geven dedicated servers geen meerwaarde voor de PC en zorgen ze alleen maar voor onderscheid tussen console en PC. En geef nou eerlijk toe, het was de eerste keer voor Infinity Ward om zoiets te uit te proberen, dan mogen er toch stiekem wel een paar foutjes in zitten? Daarom zou ik zeggen: maak een goed werkend IWnet 2.0 en ga voor MW4 (mits die komt) eens kijken naar een systeem waarop ps3/xbox 360 en PC samen kunnen spelen (want daar wordt nu al o.a. door Steam aan gewerkt). Naast het IWnet zou ik graag weer een lekkere quickscoper willen, het liefst gewoon weer de intervention. Verder heb ik eigenlijk weinig problemen ondervonden met de multiplayer alleen de soms wat overpowerde wapens (g18, aa-12). Geef mij dus maar een IWnet 2.0 dat goed werkt en dan ben ik al aardig blij! StevenW Goh.. Wat zou ik terug willen zien? Een strakke singleplayer-verhaallijn, minder bling-bling attachments en killstreak awards maar meer back to the basics Call of Duty gameplay. Call of Duty: Modern Warfare vind ik hiervan een mooi voorbeeld. Van mij mogen ze de engine eens een mooie upgrade geven, de poespas dus weglaten en het spel weer geschikt maken voor modding en de dedicated servers terugbrengen. |
|
|
| Geplaatst door: wouter |
16-04-11
|
ik zou graag het quickscoping terug zien.
en ik vond de gameplay van mw2 ook goed dus die mag er ook wel in.
en coolere killstreaks.
meer wapen keuze.
en de boltaction rifles mogen wat mij betreft er ook wel weer in.
het cod punten systeem vind ik ook nergens op slaan.
|
|
| Geplaatst door: SHADOW |
16-04-11
|
ik zou heel graag de mp terug zien want die was egt verslavend bij mw2. en quickscopen liefst intervention om met vrienden in private te kunnen doen . en het mooie beeld. rc-xd mag er ook wel in als killstreak want die is best lachen. |
|
| Geplaatst door: D@rk.$k!LLz* |
16-04-11
|
| Ik zou graag quickscoping terug willen, Een veel betere engine vind ik wel nodig. Want andere games vind ik (mijn mening) Het beeld wel 2x zo mooi. De Nuke zouden ze eruit moeten halen want dit is niet echt een goede killstreak. Killstreaks ook wat minder overpowered maken zou het ook leuker maken. Het punten syteem slaat echt nergens op, weg ermee. Zelf Playercards maken was wel leuk idee. Wat leuke nieuwe wapens erin. een goede langdurende Singleplayer Story line. Een beta vrij geven zodat de meeste bugs en fouten eruit zijn. Een leuk idee zou misschien kunnen zijn om GL pas later te kunnen gebruiken, zodat mensen niet gaan noobtuben. Hoop dat dit spel wel beter wordt dan Blackops anders koop ik hem niet eens... want blackops is in het begin leuk later gaat hij vervelen jammer genoeg... :*( |
|
| Geplaatst door: martijn |
16-04-11
|
| is het al zeker dan dat mw3 de volgende game is |
|
| Geplaatst door: Ganja |
16-04-11
|
Steven w is tenminste kort en krachting, en hij heeft nog gelijk ook.
gewoon back to basics |
|
| Geplaatst door: weerdowww |
16-04-11
|
beter vehaal, beter geluid uit wapens, betere graficks en ghost zombies!
|
|
| Geplaatst door: sidney |
16-04-11
|
| Zou vet zijn als xbox, pc en ps3 tegen elkaar kunnen spelen..1 groot gekkenhuis |
|
| Geplaatst door: Martyn |
16-04-11
|
In mw3 zou ik graag willen zien:
- Geen noobtubes
- Geen last stand
- Quickscopen
- Geen Nuke meer
- Mooie grote gevarieerde maps
- Dedicated servers
Als dit er allemaal in zit wordt het een topgame . |
|
| Geplaatst door: pietje |
16-04-11
|
die gasten van black ops zeiden toch dat black ops de moeilijkste cod word van alle cods maar dat klopt niet, want dat geld alleen voor de noobs en voor de pro is het spel te makkelijk.
op mw2 was mij kd ratio 1.64 en op black ops is die nu 2.70 en stijgt dus dat is niet waar.
black ops is makkelijker omdat er killstreak zoals chopper gunner al op 9 is en die is zo overpowered. en je hebt geen noobtubes en die kut harriers en die oma tassen.
en mw2 was moeilijker door die kut noobtubes en noobs die konden makkelijker en chopper gunner halen doordat killstreaks makkelijker te halen waren omdat kills door kilsstreaks meetelde en bij black ops niet.
dus black ops is beter omdat je je skills tenmiste goed kan laten zien, en noobs hebben de kans niet meer om te gaan noobtuben en dus daaruit harriers enzo te krijgen |
|
| Geplaatst door: yor11 |
16-04-11
|
| het geld moet er ook uit voor guncamo's gewoon headshots maken dan kun je trots zijn op je camo en heeft niet iedereen hem |
|
| Geplaatst door: ThunderBird |
16-04-11
|
sidney schreef:| Zou vet zijn als xbox, pc en ps3 tegen elkaar kunnen spelen..1 groot gekkenhuis |
Wees blij dat het gelikkig niet kan en het zal ook nooit komen. Niets tegen de consoles maar met een muis en toetsenbord speel je veel sneller. Zelfs als de consoles de sensitivity hoger zetten.
Ik verwacht het zelfde toen we mw2 zagen nadat we cod4 speelde. Ze zullen vast met iets groots aankomen want de concurentie is groot met titels als BF3. |
|
| Geplaatst door: KeeltsieDaniel |
16-04-11
|
GEEN PUNTENSYSTEEM!!!
GOLD CAMO WAAR JE WAT VOOR MOET DOEN
EN ZOMBIES
Zo uitgeschreeuwt  |
|
| Geplaatst door: martijn |
16-04-11
|
ThunderBird schreef:sidney schreef:| Zou vet zijn als xbox, pc en ps3 tegen elkaar kunnen spelen..1 groot gekkenhuis |
Wees blij dat het gelikkig niet kan en het zal ook nooit komen. Niets tegen de consoles maar met een muis en toetsenbord speel je veel sneller. Zelfs als de consoles de sensitivity hoger zetten.
Ik verwacht het zelfde toen we mw2 zagen nadat we cod4 speelde. Ze zullen vast met iets groots aankomen want de concurentie is groot met titels als BF3. | ik vind het wel een goed idee als ps3 en xbox360 tegen elkaar en pc laat die maar tegen elkaar spelen maar xbox en ps3 zouden egt tegen elkaar moeten kunnen spelen |
|
| Geplaatst door: Colin |
16-04-11
|
Wat ik niet wil zien:
Geen nuke's.
Geen Commando.
Geen Last stand.
Geen prestige Systeem.
Geen One man army.
Dingen die ik graag zie:
Graag meer sniper mappen in tsjernobyl.
Meer Wapens.
Level systeem zonder prestige mode maar bijv. Dat je lvl 2334 kan worden.
Meer Maps ong. 25.
Realistisch knifen.
Wind afstand berekenen met sniper zou ook een mooi realistisch zijn.
En nog veel meet dingen maar ik kan ze niet allemaal noemen. |
|
| Geplaatst door: RefleX |
16-04-11
|
Eigenlijk is de multiplayer van Black Ops uiterst goed gebalanceerd en dat wil ik ook graag terugzien in MW3, maar dan zonder tubes en met verbeterde spawnsysteem.
En de audiokwaliteit van Call of Duty moet nu eens echt een flinke upgrade krijgen. De meeste schietgeluiden klinken als het vuren van plastic wapens. Ze moeten eens leren van Battlefield en Medal of Honor, die zijn pas van hoge kwaliteit geluid. Daar klinkt het alsof je zelf midden in het gevecht zit.
Ook de maps moeten weer eens zo leuk worden als die van Call of Duty 4.
Wat wel moet blijven is de variatie van allemaal vette wapens. In MW2 kan je mij een willekeurig wapen geven en ik zal er plezier mee hebben, terwijl het in Black Ops net lijkt alsof ik alleen maar kan kiezen tussen de Commando, Famas, Galil en AK74u. Kan komen door het tijdperk, maar erg leuk is het niet. |
|
| Geplaatst door: ddd |
16-04-11
|
ThunderBird schreef:sidney schreef:| Zou vet zijn als xbox, pc en ps3 tegen elkaar kunnen spelen..1 groot gekkenhuis |
Wees blij dat het gelikkig niet kan en het zal ook nooit komen. Niets tegen de consoles maar met een muis en toetsenbord speel je veel sneller. Zelfs als de consoles de sensitivity hoger zetten.
je kunt op de ps3 of xbox360.
je eigen snelheid passen.
Ik verwacht het zelfde toen we mw2 zagen nadat we cod4 speelde. Ze zullen vast met iets groots aankomen want de concurentie is groot met titels als BF3. |
|
|
| Geplaatst door: lool |
16-04-11
|
ik wil dat je emblemen en camo's kan verdienen met opdrachten,
noob tube hoor er bij net als Qs.
maar noob tube is ook een kunst hoor net als QS
en weer zo'n klimachtige dingen zo als die heiskraan en op die 2 karentjes moet klimmen. op mw2
en ik wil het gevoel hebben dat ik echt in een stad rond lopen.
dat heb je wel in mw2 en niet in bo |
|
| Geplaatst door: Eindje |
16-04-11
|
| Goede en mooie kwaliteit, betere en mooiere wapens, killstreaks en zowiezo betere en mooiere mappen!, daarnaast geld het zelfde voor het campaing!, en zombies kan ook nog erbij zoals bij black ops. |
|
| Geplaatst door: Eindje |
16-04-11
|
| Owja en een betere verhaal met ghost en soap!, en de rest moeten ze zelf weten want ben de maker er niet van. |
|
| Geplaatst door: schoenveter |
16-04-11
|
@eindje
ghost is als het goed is dood maat of hij heb god mode want hij door een magnum geschoten en daarnaa verbrand maar een prequel lijkt ook gaaf |
|
| Geplaatst door: ps3gamer |
16-04-11
|
wat ik wil zien in mw3 meer mappen geen zombies langer en leukere campaign mappen nuke mag er wel uit en het liefst dat ik trug wil zien is theater en killstreaks met killstreaks verdienen en dat het met emergency airdrop en airdrop ook gwn kan en last stand painkillers en martydrom enzo... mag er ook uit en de graphics en de wapens dan is het goed vind ik
|
|
| Geplaatst door: AgentStef |
16-04-11
|
Ganja schreef:Steven w is tenminste kort en krachting, en hij heeft nog gelijk ook.
gewoon back to basics |
Precies, dat is gewoon het meest verslavend! |
|
| Geplaatst door: brian |
16-04-11
|
in mw3 wil ik graag zien
geen noobtubers
het liefst quickscope
sniper rifle intervention & l96a1 |
|
| Geplaatst door: D@rk.$k!LLz* |
16-04-11
|
Een M24, GOL, M40A3, R700 Sniper, L19A1 & Intervention
Zulke idee bolt sniper rifles moeten er eigenlijk weer in komen |
|
| Geplaatst door: Tivano |
16-04-11
|
| Allemaal zonde van je tijd jongens, er komt geen MW3 voor mij vind ik, ik ga het in ieder geval niet spelen. Want zodra Battlefield 3 uitkomt komt alleen die disc in playstation van mij. BATTLEFIELD 3 Word top!! |
|
| Geplaatst door: Wesley |
17-04-11
|
| Gewoon weer lekker quikscopen, prestige terug tot 10 en headshots voor je camo, puntensysteem helemaal afschaffen. Weg met de overpowerde killstreaks, chopper gunner weg, ac130 mag er van mij wel weer in. |
|
| Geplaatst door: Martyn |
17-04-11
|
Tivano schreef:| Allemaal zonde van je tijd jongens, er komt geen MW3 voor mij vind ik, ik ga het in ieder geval niet spelen. Want zodra Battlefield 3 uitkomt komt alleen die disc in playstation van mij. BATTLEFIELD 3 Word top!! |
Word niet top word lelijk.
En wat doe je hier eigenlijk trouwens? Deze site is voor mensen die call of duty omarmen, ga maar lekker terug naar je ea.com |
|
| Geplaatst door: luuk |
17-04-11
|
geef mij maar zoiets als mw en mw2,
bo zuigt en is g4y |
|
| Geplaatst door: captain prince |
17-04-11
|
mw2 was wel goed maar noobtubes moeten weg en gwn vanaf begin weer lekker ghost ofz kopen. ze moeten ook iets doen waarin je niet zomaar kan pronen in een schietgevecht en natuurlijk een zombie der bij als dead ops dead niet de laatste is  |
|
| Geplaatst door: captain prince |
17-04-11
|
owja en doe het killstreaks zelf uitkiezen er ook maar bij  |
|
| Geplaatst door: RomperStomper_92 |
17-04-11
|
voor mij mag der weg:
LAST STAND(zowieso)
noobtubes
playercard allemaalweg en dan gewoon weer verdienen door challnge te halen
en qs moet terug komen net als M2 gewoon intervention barreta en l96a1 verder niks dan komt alles goed
|
|
| Geplaatst door: JurassicAttack! |
17-04-11
|
Ik ben het total met je eens Stan, 'k ben al een tijdje weer teruggegaan naar Modern Warfare 2.
Wat ik wil:
Single Player
- Een ongeveer even lange SP als in MW2, zo langer zo beter.
- Een episch vervolg op MW2
- Price & Soap weer erin
- Een goed verhaal met veel actie, slowmo breaches en met goede soundtracks (Hans Zimmer)
Multiplayer
- Geen noobtube
- Geen last stand
- Geen One man army.
- Geen CP-systeem
- Geen martydrom
- Veel wapens & challenges
- Intervention
- M40A3 komt terug
- M4A1
- ACR
- Barret .50cal
- Veel killstreakrewards
- @ Colin, Idd maps in Pripyat (Tjernobyl)
- Tomahawk of Throwing Knife.
- Veel weaponattachments.
- Special Ops, die co-op met een kameraad spelen is zo vet.
EN NOG VEEL MEER |
|
| Geplaatst door: Broertje |
17-04-11
|
Geen overpowerde shit:
- Geen tubes
- Geen akimbo
- Geen auto pistolen ofzo, je 2e wapens is gewoon een handgun
- Geen domme perks, zoals Commando, OMA, en die deathsreaks moeten ook weg
- Dedi servers, en ervoor zorgen dat modtools snel komen
- Wat zou ik graag zien dat IW eens een mappack gratis weg geeft. Dat zou echt vet zijn
- Mooie en nieuwe wapens, en nieuwe maps
- Geen overpowerde Killstreaks |
|
| Geplaatst door: brandon |
17-04-11
|
| quickscoping natuurlijk |
|
| Geplaatst door: niels |
17-04-11
|
ik zie graag het quickscopen weer terug.
ook hoop ik op zombies EN special ops.
decombat record van BO erin, die waren wel vet omdat je van iedereen de stats kon zien. killstreaks maken me niet zoveel uit, als ze maar vet zijn. het Camo/headshot systeem van mw2 en ook het title/emblem systeem wil ik graag terugzien, en grotere maps waarin je met meer spelers speeld(stuk of 15 vs 15)
|
|
| Geplaatst door: denn140 |
17-04-11
|
| zolang het niet frustrerend is vind ik het goed! |
|
| Geplaatst door: noob |
17-04-11
|
| wat is noobtubes |
|
| Geplaatst door: nicky |
17-04-11
|
Colin schreef:Wat ik niet wil zien:
Geen nuke's.
Geen Commando.
Geen Last stand.
Geen prestige Systeem.
Geen One man army.
Dingen die ik graag zie:
Graag meer sniper mappen in tsjernobyl.
Meer Wapens.
Level systeem zonder prestige mode maar bijv. Dat je lvl 2334 kan worden.
Meer Maps ong. 25.
Realistisch knifen.
Wind afstand berekenen met sniper zou ook een mooi realistisch zijn.
En nog veel meet dingen maar ik kan ze niet allemaal noemen. |
waar slaat dat in godsnaam op??? :S geen prestige systeem maar wel lvl 2334 kunnen worden? dat is echt de domste reactie die ik hier ooit heb gezien.... |
|
| Geplaatst door: sven |
17-04-11
|
| ik vind juist het tegen over gestelde van stan maarja dat is mijn mening want ik vind een commando wel chil en het duiken is gwn vet en lol dus dat mag allemaal best blijven van mij |
|
| Geplaatst door: Colin |
17-04-11
|
nicky schreef:Colin schreef:Wat ik niet wil zien:
Geen nuke's.
Geen Commando.
Geen Last stand.
Geen prestige Systeem.
Geen One man army.
Dingen die ik graag zie:
Graag meer sniper mappen in tsjernobyl.
Meer Wapens.
Level systeem zonder prestige mode maar bijv. Dat je lvl 2334 kan worden.
Meer Maps ong. 25.
Realistisch knifen.
Wind afstand berekenen met sniper zou ook een mooi realistisch zijn.
En nog veel meet dingen maar ik kan ze niet allemaal noemen. |
waar slaat dat in godsnaam op??? :S geen prestige systeem maar wel lvl 2334 kunnen worden? dat is echt de domste reactie die ik hier ooit heb gezien.... |
Omdat het level systeem iets nieuws nodig heeft, Met prestige mode ga je telkens weer het zelfde doen, Zonder kan je maar door blijven gaan en af en toe komt er dan een leuk wapen bij een level Als je snap wat ik bedoel, Dus ga niet zeggen dat dit een domme reactie is het is gewoon mijn mening wat IK GRAAR IN COD WIL ZIEN en dat je het er niet mee eens bent oké moet jij weten maar ik vindt een zo'n level systeem wel tof! |
|
| Geplaatst door: Colin |
17-04-11
|
Colin schreef:nicky schreef:Colin schreef:Wat ik niet wil zien:
Geen nuke's.
Geen Commando.
Geen Last stand.
Geen prestige Systeem.
Geen One man army.
Dingen die ik graag zie:
Graag meer sniper mappen in tsjernobyl.
Meer Wapens.
Level systeem zonder prestige mode maar bijv. Dat je lvl 2334 kan worden.
Meer Maps ong. 25.
Realistisch knifen.
Wind afstand berekenen met sniper zou ook een mooi realistisch zijn.
En nog veel meet dingen maar ik kan ze niet allemaal noemen. |
waar slaat dat in godsnaam op??? :S geen prestige systeem maar wel lvl 2334 kunnen worden? dat is echt de domste reactie die ik hier ooit heb gezien.... |
Omdat het level systeem iets nieuws nodig heeft, Met prestige mode ga je telkens weer het zelfde doen, Zonder kan je maar door blijven gaan en af en toe komt er dan een leuk wapen bij een level Als je snap wat ik bedoel, Dus ga niet zeggen dat dit een domme reactie is het is gewoon mijn mening wat IK GRAAR IN COD WIL ZIEN en dat je het er niet mee eens bent oké moet jij weten maar ik vindt een zo'n level systeem wel tof! |
*Graag* |
|
| Geplaatst door: pascal |
17-04-11
|
sp:
-een iets langere sp
-zelfde hoofdpersonen
-een echte snipermissie zoals we die in cod4 zagen
mp:
-geen OMA
-geen commando
-geen painkiller
-wapens die goed in balans zijn
-2 bolt action sniper rifles (m40a3 terug zou geweldig zijn)
-een perk zoals flak jacket
-een paar nieuwe killstreaks die we nog nooit hebben gezien
-theather mode
-het quickscopen zie ik ook graag terugkomen
-meer opties voor private match
-1 kleine map zoals rust |
|
| Geplaatst door: callofdutyfan |
17-04-11
|
| http://thelivegenerator.com/?r=483759 |
|
| Geplaatst door: callofdutyfan |
17-04-11
|
| ^^ kopieren in je browser je zult er blij van worden |
|
| Geplaatst door: batuhan |
17-04-11
|
ik wil dat de zombie mode met meer mensen gaat en ook meer plekken om te spelen
|
|
| Geplaatst door: batuhan |
17-04-11
|
ik bedoel met mensen online maar dit is ook een goed iedee met bots
|
|
| Geplaatst door: Demochi |
17-04-11
|
| -Quickscope only match. Verneuk het quickscopen in gewone potjes, en maak een mode speciaal voor quickscopen. Quickscope-haters blij, quickscopers blij. |
|
| Geplaatst door: Colin |
17-04-11
|
Demochi schreef:| -Quickscope only match. Verneuk het quickscopen in gewone potjes, en maak een mode speciaal voor quickscopen. Quickscope-haters blij, quickscopers blij. |
Dat zou f*cking chill zijn!! allemaal soort genootjes  |
|
| Geplaatst door: lol |
17-04-11
|
1. Meer sniper maps
2.veel meer wapens.
3.Geen grenade launcher of RPG's
4.Geen commando knife
5.Meer maps maar ook veel verschillende maps zoals Zoo
6.Modern Zombies
7.Wel Wager Matches en ook COD POINTS
8.Geen prestige, want ik ben het zat om elke keer dezelfde wapens en perks opnieuw te halen.
9.Weer special wapens
10.Geen heartbeat sensors
11.Niet te overpowerde killstreaks
12.Meer gamemodes, mischien de WAR gamemode back
13.Ik wil ook niet dat als je schiet dat je op de map te zien bent met een rode stipje. Want ik wil niet altijd een silencer nemen.
14.Special Ops.
15.Langere singleplayer.
16.Ik zou ook graag willen dat je je eigen soldaten kan maken. |
|
| Geplaatst door: DANZEJ |
17-04-11
|
Colin schreef:Wat ik niet wil zien:
Geen nuke's.
Geen Commando.
Geen Last stand.
Geen prestige Systeem.
Geen One man army.
Dingen die ik graag zie:
Graag meer sniper mappen in tsjernobyl.
Meer Wapens.
Level systeem zonder prestige mode maar bijv. Dat je lvl 2334 kan worden.
Meer Maps ong. 25.
Realistisch knifen.
Wind afstand berekenen met sniper zou ook een mooi realistisch zijn.
En nog veel meet dingen maar ik kan ze niet allemaal noemen. |
Lol, wat je niet wilt zien wil je wel zien. Een dubbele ontkenning dus.
Jij wilt niet dat er geen nukes zijn. Dus je wilt dat er nukes zijn haha |
|
| Geplaatst door: Vandal X |
17-04-11
|
het zou mooi zijn als je net als in black ops met 2 profielen tegelijk kan spelen split screen online
modern war zombies |
|
| Geplaatst door: Sabbel007 |
17-04-11
|
| Ik ben het heeeelemaal eens met Vandal X hierboven..dat zou veel chiller zjn! Enneh kill the snipers!! |
|
| Geplaatst door: Colin |
17-04-11
|
DANZEJ schreef:Colin schreef:Wat ik niet wil zien:
Geen nuke's.
Geen Commando.
Geen Last stand.
Geen prestige Systeem.
Geen One man army.
Dingen die ik graag zie:
Graag meer sniper mappen in tsjernobyl.
Meer Wapens.
Level systeem zonder prestige mode maar bijv. Dat je lvl 2334 kan worden.
Meer Maps ong. 25.
Realistisch knifen.
Wind afstand berekenen met sniper zou ook een mooi realistisch zijn.
En nog veel meet dingen maar ik kan ze niet allemaal noemen. |
Lol, wat je niet wilt zien wil je wel zien. Een dubbele ontkenning dus.
Jij wilt niet dat er geen nukes zijn. Dus je wilt dat er nukes zijn haha |
Lol jij let goed op! Domme fout maar je weet vast wel wat ik bedoel?? |
|
| Geplaatst door: DitKanEchtNiet |
17-04-11
|
| quickscoping zeker niet terug onmogelijke shizzle te irritant gewoon of maak er een apart iets voor, voor degene die het wel willen... |
|
| Geplaatst door: finn_gwaard |
17-04-11
|
| Veeeel grotere maps, met meer spelers. |
|
| Geplaatst door: DANZEJ |
18-04-11
|
Colin schreef:DANZEJ schreef:Colin schreef:Wat ik niet wil zien:
Geen nuke's.
Geen Commando.
Geen Last stand.
Geen prestige Systeem.
Geen One man army.
Dingen die ik graag zie:
Graag meer sniper mappen in tsjernobyl.
Meer Wapens.
Level systeem zonder prestige mode maar bijv. Dat je lvl 2334 kan worden.
Meer Maps ong. 25.
Realistisch knifen.
Wind afstand berekenen met sniper zou ook een mooi realistisch zijn.
En nog veel meet dingen maar ik kan ze niet allemaal noemen. |
Lol, wat je niet wilt zien wil je wel zien. Een dubbele ontkenning dus.
Jij wilt niet dat er geen nukes zijn. Dus je wilt dat er nukes zijn haha |
Lol jij let goed op! Domme fout maar je weet vast wel wat ik bedoel?? |
Haha, natuurlijk. Ik wil niet bijdehand zijn hoor!
Wat ik wil is gewoon een CoD4 remake. Dan alleen nieuwe maps en het goede uit MW2 en CoD4. Dan heb je een mooie samenstelling denk ik. |
|
| Geplaatst door: Dinges |
18-04-11
|
-Lange SP
- Uitgebreide MP, met 2 dominante perks in een tier (zodat niet iedereen met ghost in een hoekje gaat zitten)
- CoD4 Style Snipen
- Maps met veel sniper spots , ook veel maps
- Goed verhaal
- Veel Wapens
- CoD Points systeem, maar voor de titles moet je wel challenges halen om ze te kunnen kopen hetzelfde geld voor camo's.
- Geen Martyrdom, Last stand, OMA , goedkope noobtubes. (laat ze lekker 10.000 cod points kosten die tubes)
- Scherpe graphics van een nieuwe engine (Crysis 2 etc.)
- Per prestige iets extras (Extra Perk/title/camo/wapens)
- Opties om knifes te veranderen met elk z'n eigenschappen.
- Brute Melee attacks uit Killzone 3 |
|
| Geplaatst door: Marvin |
18-04-11
|
| wat een mietjes zeg dat ze bijna allemaal dat quick scopen terug willen zien dat is tog zo f******* onrealistisch en dat verziekt het hele spel in het echt kunnen ze tog ook niet quick scopen dat is echt voor noobs gewoon en commando en dat flackjacket mogen ze ook weg laten en laat martydom lekker terug komen en zou graag ook een soort van zombie mode willen zien ik weet hun mogen het zombie idee niet gebruiken maar gebruik dan een soort van terminators ofzo dat zou mooi bij het modern warfare genre passen en gewoon alles lekker weer in de modern warfare 1 styl vind dat de wapens van mw2 te veel ruimte van je scherm in beslag nemen |
|
| Geplaatst door: Golf2Echo |
18-04-11
|
laten we vooral eerst de E3 afwachten of ie uberhaupt wel gaat komen?
maar als ie dan toch komt moet het vooral meer en beter zijn dan MW2 met voor elk wat wils:
- quickscopen appart (iedereen blij)
- n00bs appart (iedereen nog blijer)
- misschien een soort mp met verhaal net als in killzone 3 (ook wel leuk)
- geen CoD point meer
- wel prestige
- langere single player
- grotere maps die wel volstaan en geen lege open vlaktes
- meer wapens en attachments en camo maar dan te verdienen als een soort van medals
- minder dominante killstreaks maar wel meer
- minder dominante perks
- Special Ops moet zeker terug
- misschien ook wel de Zombie's (maar ik speel het nooit)
- het hele systeem met andere dots in je kijker mag er van mij ook wel uit
- een goed doordacht level systeem
- realistischer schieten en niet dood na 80 hits maar na 2 of 3
- dedecateted servers
- goed uitgebalanceerd
- geen bugs bij de release zoals bij black ops voor de ps3
- map packs gelijk voor alle systemen (PS3 - Xbox - PC)
- cross platform MP
dit is MIJN mening
|
|
| Geplaatst door: sven2 |
18-04-11
|
Vandal X schreef:het zou mooi zijn als je net als in black ops met 2 profielen tegelijk kan spelen split screen online
modern war zombies |
dat kan ook vriend |
|
| Geplaatst door: sven2 |
18-04-11
|
ik zou wel willen zien;
-geen noobtubes
-geen kilstreak kills die meetellen voor de volgende
-geen commando
-een aparte gamemode voor quickscopen; iedereen blij
-meer routes in levels, zoals in mw2 zodat je meer kan klimmen
-een gigantische lijst aan wapens
-redelijke lijs aan attatchments
-dat je zelf helmen kan kopen voor je poppetjes, enz
-veel levels
-dedicated servers
-uitgebalanceerde wapens
- en consoles tegen elkaar
;0 |
|
| Geplaatst door: Danny |
18-04-11
|
| ik zou graaf de quickscope en goede sniper gamepkay terug zien net als mw2 maar betere +nuke |
|
| Geplaatst door: Colin |
18-04-11
|
DANZEJ schreef:Colin schreef:DANZEJ schreef:Colin schreef:Wat ik niet wil zien:
Geen nuke's.
Geen Commando.
Geen Last stand.
Geen prestige Systeem.
Geen One man army.
Dingen die ik graag zie:
Graag meer sniper mappen in tsjernobyl.
Meer Wapens.
Level systeem zonder prestige mode maar bijv. Dat je lvl 2334 kan worden.
Meer Maps ong. 25.
Realistisch knifen.
Wind afstand berekenen met sniper zou ook een mooi realistisch zijn.
En nog veel meet dingen maar ik kan ze niet allemaal noemen. |
Lol, wat je niet wilt zien wil je wel zien. Een dubbele ontkenning dus.
Jij wilt niet dat er geen nukes zijn. Dus je wilt dat er nukes zijn haha |
Lol jij let goed op! Domme fout maar je weet vast wel wat ik bedoel?? |
Haha, natuurlijk. Ik wil niet bijdehand zijn hoor!
Wat ik wil is gewoon een CoD4 remake. Dan alleen nieuwe maps en het goede uit MW2 en CoD4. Dan heb je een mooie samenstelling denk ik. |
Vind ik ook alleen met wat dingen die ik al hierboven erbij heb gezegd want CoD 4 was gewoon echt heel goed! |
|
| Geplaatst door: schijtbakske. |
18-04-11
|
| Als er geen dedicated servers in komen (PC) dan laat ik hem links liggen. IWnet is de moeder alle schijtbakken. |
|
| Geplaatst door: Gympie |
18-04-11
|
Ik wil het realisme een beetje meer zien dus misschien ipv perks je persoon zelf een outfit geven camouflage of juist niet enzovoorts!!!
Dan het sniperen ook gewoon skopen zoeken adem in en schieten!!!
En schoten met een sniper rifle in hoofd en boven lichaam gewoon one shot kill en niet alleen headshots!!!
Zeker geen last stand want wat een kut optie is dat en wat ik daar vooral klote aan vind is dat je een heel magazijn in iemand pompt die in last stand valt en jou met 1 kogel uit een hand pistool afmaakt klopt niet!!!!
Knifen gewoon zoals het echt zou gaan en misschien zelfs alleen als je iemand besluipt keel door snijden anders alleen schade van een mes langs je arm ofzo???
Schade systeem anders dus niet een heel magazijn nodig hebben als je iemand in het lichaam schiet!!!
Headshot is vrij logisch een one shot maar in je bovenlichaam moeten 3 a 4 voldoende zijn!!!
Zoals sommige hierboven zeggen een ander prestige systeem ik vind het vreselijk irritant elke keer dezelfde dingen te moeten vrij spelen!!!
Tsja kan nog wel ff doorgaan maar dit vind ik het belangrijkst!!! |
|
| Geplaatst door: godzillah |
18-04-11
|
| ik zat te denken aan gratis dlc,s of je eigen maps kunnen bouwen dan heb je altijd een map naar jouw styl |
|
| Geplaatst door: Pissingdoll |
18-04-11
|
| Een nieuwe engine zodat er eindelijk eens echte vernieuwing kan komen. Maarja ze gaan waarschijnlijk toch weer dezelfde game als de vorige 4 bouwen maar dan met kleine vernieuwingen die niemand eigenlijk iets boeit. Zoals het er nu naar uitziet word Battlefield 3 de shooter van dit jaar. (iig onder de hardcore gamers en niet de casuals, want de naam Call of Duty trekt nog steeds veel gamers aan) |
|
| Geplaatst door: prototype_10_13 |
19-04-11
|
nou.....
F*CKING veel wapens,
playercard,
cod points,
chille snipers,
geen prestige maar dan tot lvl 2000 ofso,
grote en kleine verschillende maps,
meer verschillende perks,
geen commando knife,
meer killstreaks,
betere graphics als black ops nem mw2,
quick scope,
zombies,
wagermaches,
commando (wapen),
meer attachments,
zo kan ik nog wel ff door gaan, maar zo word het ook een perfecte cod |
|
| Geplaatst door: Mike |
20-04-11
|
Zeg eigenlijk zijn we lekker bezig praten over xbox pc en ps3 maar de wii mag lekker in ze eentje blijven 
|
|
| Geplaatst door: Coldhatez |
20-04-11
|
- Dedicated servers
- Geen quickscope
- Modtools
En heel de Competetive pc community is blij. |
|
| Geplaatst door: ehud |
23-04-11
|
Ik zou graag willen dat je weer gewoon kan quikscopen. maar wat ik vooral ook wel wil is dat je met z'n tweeën online kan. bijv. met me broer samen online net zoals in black ops ook kon.
verder heb ik er veel vertrouwen in dat het een goede game gaat worden |
|
| Geplaatst door: ehud |
23-04-11
|
martijn schreef:ThunderBird schreef:sidney schreef:| Zou vet zijn als xbox, pc en ps3 tegen elkaar kunnen spelen..1 groot gekkenhuis |
Wees blij dat het gelikkig niet kan en het zal ook nooit komen. Niets tegen de consoles maar met een muis en toetsenbord speel je veel sneller. Zelfs als de consoles de sensitivity hoger zetten.
Ik verwacht het zelfde toen we mw2 zagen nadat we cod4 speelde. Ze zullen vast met iets groots aankomen want de concurentie is groot met titels als BF3. | ik vind het wel een goed idee als ps3 en xbox360 tegen elkaar en pc laat die maar tegen elkaar spelen maar xbox en ps3 zouden egt tegen elkaar moeten kunnen spelen |
ja maar jongens, Dit kan je wel willen maar dat moet je dan bij microsoft en bij sony vragen wat dit zijn alleen maar spelmakers en die hebben geen controle over xbox360 en ps3 ze maken alleen de games ervoor |
|
| Geplaatst door: vriendelijke vriend |
23-04-11
|
Multiplayer:
- Quickscoping
- Weg met de noobtube
- Geen commando perk
- Een kleine map voor als je met vrienden speelt
- COD points zoals in Black Ops
- Wager matches
- Net als in Black Ops dat je splitscreen online kan met alle mogelijkheden die ook in Black Ops zitten.
|
|
| Geplaatst door: Ibro007 |
23-04-11
|
Gewoon moeteen de wapens goed zijn om te sniperen en sniping spotsterook .
|
|
| Geplaatst door: hele professionele quikscoper van mw2 |
27-04-11
|
er moet gewoon weer quikscope bij
noobtube moet weg
en splitscreen online moet komen netzoals black ops |
|
| Geplaatst door: yue |
04-05-11
|
ghd hair straightenerIt is a commonplace among moralists that you cannot get happiness by pursuing it. This is only true
if you pursue it unwisely. Gamblers at Monte Carlo are pursuing money, and most of them lose it instead, but there are other ways of pursuing money which often
succeed. So it is with happiness. If you pursue it by means of drink, you are forgetting the hang-over. Epicurus pursued it by living only in congenial society and
eating only dry bread, supplemented by a little cheese on feast days. His method proved successful in his case, but he was a valetudinarian , and most people would
need something more vigorous. For most people, the pursuit of happiness, unless supplemented in various ways, is too abstract and theoretical to be adequate as a
personal rule of life. But I think that whatever personal rule of life you may choose it should not, except in rare and heroic cases, be incompatible with happiness. |
|
| Geplaatst door: ghd |
31-05-11
|
| When your bad hair day never goes away it's time to take some action. One of the first things you can do is make sure you are using the correctghd hair straightenersfor your hair. It really does make a difference which shampoo and after carecheap ghd hair straighteners you use. Making sure that they match your hair type is very important.When your hair tends to do its own thing acheap ghd hairstraightenersmight be just the thing to get it back under control. Of course, you could treat yourself to a hair day and have a complete hair treatment, all in the comfort of your own home.Try out some of the rejuvenation and replenishing treatments, and, if you are out in the sun for long periods of time, acheap ghdtreatment may be just the thing to bring the life back.There are lots ofcheap ghd hair straightenersyou can do to ward off bad hair days, and you don't always have to go to the Salon. |
|
| Geplaatst door: eline |
04-09-11
|
| dat jje 2 x je wapen kan upgraden bij zombies |
|
| Geplaatst door: Woolrich |
11-02-12
|
La superficie ed è in due, di superficie e in una prigione e blocco, la superficie, colecisti tre, e il blocco carcere colecisti (o farà nella sopravvivere per scrollarsi di dosso lavaggio). Per evitare il tessuto di seta a forare da
woolrich
cruna dell'ago, quando deve fare i sottili aghi 11 della macchina. Il tessuto comune non-coating, deve la fodera interna in fibra di carta chimica. Sviluppo Woolrich mostra soprattutto nel basso abbigliamento abbigliamento alla moda, lo svago, il movimento e la personalizzazione.
|
|
| Geplaatst door: jordan 5 |
16-05-12
|
| These footwear have beenjordan 5 wolf grey the most popular because their very first launch as well jordan 5 as now. They're the preferred sneakers for the two older people and youngsters. A jordan 4 serious cause why individuals uncover the Jordan sneakers irresistible jordan retro 12 is their aesthetic value. Jordan footwear equipment are striking plusJordan 12 they have course. You are able to uncover a whole new launch annually like the 2010 selection. |
|
|
|
|
|