| |
|
|
| Frustrerende en niet realistische elementen in Black Ops |
| Call of Duty: Black Ops | 17-02-11 19:20:36 |
|
|
Black Ops is gemaakt om het echte leven van soldaten te weergeven. Dit is mede dankzij Hank Keirsey (Millitary Advisor Treyarch), maar is deze man eigenlijk wel zo goed? Ja, hij is een real-life soldaat en heeft veel kogels om zijn oren horen suizen maar waarom is Black Ops dan toch nog niet realistisch en is het soms zelfs frustrerend? Het antwoord kunnen we jullie niet geven, maar we kunnen jullie wel veel voorbeelden geven! Zo zijn er twee lijsten op het internet gevonden, in deze lijsten staan frustrerende elementen en de dingen die niet realistisch zijn weergeven. De onrealistische elementen zijn goed bepaald en erg duidelijk. Zo noemt de artikel schrijver bijvoorbeeld de hitmarkers, zijn deze er in het echt? Nee! Ook de claymores, killstreaks en de ADS-mode komen aan bod. Naast dat is ook het reloaden niet realistisch, het probleem blijkt niet alleen in Black Ops voor te komen maar in veel meer games. Bekijk de lijst en informatie hier. Maar naast dat zijn er natuurlijk vele frustraties. En nee, dit keer geen PS3 en PC problemen maar de 'Random Grenade Death' en de 'Knifed from behind' zijn erg frustrerend. En wat dacht je van de frustratie als je gewoon langs iemand bent gelopen? Juist ja, dat gebeurt ook vaak! Bekijk ook deze lijst hier. Zijn jullie het met deze lijsten eens of juist helemaal niet? Laat je antwoord achter in de comments! |
|
|
| Geplaatst door: Rubenflush |
17-02-11
|
Weetje wat het is, als je een spel maakt die zo realistisch mogelijk is, dan is het geen spel meer. Ik bedoel, als je dan 1 kogel in je buik het, zou je als het waren naar Last Stand moeten gaan. Soort van HardcoreHardcore gamemode
Sommige dingen moeten wel zo blijven, anders is het geen game=) |
|
| Geplaatst door: Gijs |
17-02-11
|
| Tja het is en blijft een spel. |
|
| Geplaatst door: patrick |
17-02-11
|
| de dingen die je kan oproepen bij killstreaks is in het leger denk ik ook mogelijk |
|
| Geplaatst door: denn140 |
17-02-11
|
tja onzin multiplayer is voor de lol zolang de singleplayer realistish en goed is maakt het mij geen zak uit 
|
|
| Geplaatst door: murdock |
17-02-11
|
ja pak maar je handpistooltje en schiet iemand in zijn borst, 1 kogel kill.
knife maar iemand zul je zonder hem te ''prikken'' ook niet dood hebben,
schiet iemand 50x in zijn been moet ook eerst doodbloeden
het is een spel, als je alles realistisch maakt is het niet leuk meer he ^^ |
|
| Geplaatst door: lol |
17-02-11
|
murdock schreef:ja pak maar je handpistooltje en schiet iemand in zijn borst, 1 kogel kill.
knife maar iemand zul je zonder hem te ''prikken'' ook niet dood hebben,
schiet iemand 50x in zijn been moet ook eerst doodbloeden
het is een spel, als je alles realistisch maakt is het niet leuk meer he ^^ | Daar heb je gelijk in, want als iemand in het echt een tomahawk in je been of arm gooit ga je niet gelijk dood, maar raakt wel gewond. In Black Ops is dat niet zo en ook gelukkig maar. Want het is niet leuk om hitmarkers te krijgen met een tomahawk. |
|
| Geplaatst door: buurman |
17-02-11
|
dat zou je bij elke multiplayer wel hebben toch, zoals als je herlaad je je kogels houd, anders ben je zo door ze mags heen, het is wel jammer dat je vijanden niet aan vlarden kan schieten want als je een rpg recht op ze schiet zouden ze helemaal uit elkaar moeten splashen, en met hoge kaliber snipers je minstens ledematen en koppen kan wegblazen.
---zo is het toch??? |
|
| Geplaatst door: Gijs |
17-02-11
|
"Zo noemt de artikel schrijver bijvoorbeeld de hitmarkers, zijn deze er in het echt? Nee!"
Ik neem aan dat dit sarcasme is? |
|
| Geplaatst door: RefleX |
17-02-11
|
Het is een game. No shit it isn't realistic. WIl je wel realisme dan is er natuurlijk het leger waar je je kan aanmelden. En ja, het is zelfs zo realistisch dat je niet respawnt als er een kogel door je kop vliegt.
Je zegt bij Halo ook niet dat het niet realistisch is. Alleen omdat Call of Duty wellicht elementen bevatten uit het echte leven, wil niet zeggen dat de game gemaakt is om de realisme te showen. Bij een game gaat het immers om vermaak. |
|
| Geplaatst door: John |
17-02-11
|
| het enig egt onrealistische en verdomd irritante aan BO is die kut GAYmore. ookal sta je er ver achter, je bent dood, op dit spel is ook springend ontwijken niet mogelijk, op cod5 of 6, hoorde je z'n klik, kon je gaan rennen en/of springen, en hier hoor je klik/BAM! je kan niet eens nadenken wat je gaat doen, je bent sowieso dood. |
|
| Geplaatst door: RefleX |
17-02-11
|
Die gast die dat lijstje heeft gemaakt is ook zo'n onbenul. Als hij het dan toch over niet-realistische dingen heeft, en hij noemt er slechts 5 op, dan snapt hij dus niet eens wat realisme überhaupt is. Hem even flink te grazen genomen met mijn comment:
It is not even the intention to make the game realistic. That would result in nothing but a plain boring game. The whole purpose of a game is to be entertaining, and you don't achieve that by making it exactly like real life. Even though it sounds like an obvious and overused argument, but it is the truth: It's a game, no shit it isn't realistic. You want realism, you join the army.
Now that you're talking about non-realistic things in Black Ops anway, mentioning just 5 non-realistic things makes me wonder if you actually know the definition of realism. Because if you would, and if I base this article on what I think was the purpose, I can tell you as a matter of fact that NOTHING in it is realistic.
For example, even when Treyarch gives a weapon the name of "M16" doesn't mean it is really an M16. It is just roughly BASED upon the M16 in real life. How the in-game weapon looks like and how it behaves is all up to Treyarch. The same applies to everything else in the game: It is all MADE UP to make the game more enjoyable, more favourable, more playable, thus more entertaining. |
|
| Geplaatst door: xXnl0wnerXx |
17-02-11
|
| Wil je een realistisch spel hebben? koop dan operation flashpoint dragon rising. |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
17-02-11
|
xXnl0wnerXx schreef:| Wil je een realistisch spel hebben? koop dan operation flashpoint dragon rising. |
Of Russische Roulette spelen, da's nog realistischer  |
|
| Geplaatst door: Fish |
17-02-11
|
Dr. Halm schreef:xXnl0wnerXx schreef:| Wil je een realistisch spel hebben? koop dan operation flashpoint dragon rising. |
Of Russische Roulette spelen, da's nog realistischer  |
Of natuurlijk MW3 (kijk fimpje eerder nieuwsbericht) |
|
| Geplaatst door: Colin |
17-02-11
|
Dr. Halm schreef:xXnl0wnerXx schreef:| Wil je een realistisch spel hebben? koop dan operation flashpoint dragon rising. |
Of Russische Roulette spelen, da's nog realistischer  | Leuk idee Russisch Roulette niemand die respawnt een kogel en het is voorbij ga er gelijk aan beginnen thanks man!!  |
|
| Geplaatst door: Redactie - Little |
17-02-11
|
Dr. Halm schreef:xXnl0wnerXx schreef:| Wil je een realistisch spel hebben? koop dan operation flashpoint dragon rising. |
Of Russische Roulette spelen, da's nog realistischer  |
En zelfs dat zit in de game . Realistischer kan toch niet :o. / sarcasm ftw! |
|
| Geplaatst door: ANE |
17-02-11
|
Als het super realistisch wordt dan is het geen spel,
maar een simulatie , denk daar maar es over. |
|
| Geplaatst door: codgamer |
18-02-11
|
zeiken zeiken zeiken...................
snap niet dat mensen het blijven spelen als ze er zoveel klachten over hebben.
dan ga je je tijd er niet een verdoen.
en hebben wij, degene die het wel leuk vinden geen last van mensen die er voor einde uitstappen en we een nieuwe host moeten zoeken.
dus mijn advies: gewoon gamen zonder te zeieken en anders opdonderen |
|
| Geplaatst door: Jeroen |
18-02-11
|
kijk, redelijk veel dingen zijn onrealistisch,
maar als je de claymore`s en dat soort dingen weglaat, dan is het op zich een best wel saai spel...
dus ik vind dat die dingen wel moeten blijven, maar de frusterende dingen mogen veel beter !! |
|
| Geplaatst door: Fullmetal |
18-02-11
|
Er is een groot verschil tussen ultiem realisme en gewoon het benaderen van de realiteit met nogal 'logische' zaken. Iemand in een keer neersteken is een beetje overdreven, zo hard en dodelijk een tomahawk kunnen gooien dat je direct iemand neerhaalt (het maakt niet uit waar) is ook totale "zever".
Zo zijn er nog meer dingen... het spel is 'amusant' ja doch wordt de franchise nu al lang(er) getopt door betere FPS games op de markt die, ookal zijn ze zelf niet al te realistisch, toch stukken realistischer en 'logischer' zijn dan Call of Duty.
|
|
| Geplaatst door: wouter |
18-02-11
|
als je een tomahawk gooit in iemand z'n been zou je als bij cod 3 een medic kunnen roepen.
omdat als je in het echt een bijl in je been/buik krijgt je ook niet meer verder kan vechten en je dus naar het ziekenhuis/hospital moet. dit zal veel meer realistischer zijn. |
|
| Geplaatst door: Snoe |
18-02-11
|
| Lekker boeiend allemaal. Jeetje. Ik speel een game, omdat deze vermakelijk is, niet omdat ik wil dat deze realistisch is. Dan zou ik wel bij een schietclub o.i.d. gaan. |
|
| Geplaatst door: Dropdown |
18-02-11
|
John schreef:| het enig egt onrealistische en verdomd irritante aan BO is die kut GAYmore. ookal sta je er ver achter, je bent dood, op dit spel is ook springend ontwijken niet mogelijk, op cod5 of 6, hoorde je z'n klik, kon je gaan rennen en/of springen, en hier hoor je klik/BAM! je kan niet eens nadenken wat je gaat doen, je bent sowieso dood. |
Gebruik Flak jacket.
Probleem opgelost. |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
18-02-11
|
Dropdown schreef:John schreef:| het enig egt onrealistische en verdomd irritante aan BO is die kut GAYmore. ookal sta je er ver achter, je bent dood, op dit spel is ook springend ontwijken niet mogelijk, op cod5 of 6, hoorde je z'n klik, kon je gaan rennen en/of springen, en hier hoor je klik/BAM! je kan niet eens nadenken wat je gaat doen, je bent sowieso dood. |
Gebruik Flak jacket.
Probleem opgelost. |
Of ren altijd achter iemand anders, een auto'tje of een hond aan  |
|
| Geplaatst door: Shadow |
18-02-11
|
| OMG, als je hier allemaal druk om gaat maken moet je ARMA gaan spelen en dan is het nog niet goed dus gaan dan lekker zelf het leger in... gaat om de fun.. |
|
| Geplaatst door: Peter Ballenbonker |
18-02-11
|
@ Shadow
inderdaad, je hebt gelijk.
Het is ZO makkelijk om te gaan kankeren op dit spel, weet je wat? Pak jullie computertjes dan en maak zelf een spel?!
Als de 'onrealistische' aspecten die hier genoemd worden wel goed waren geweest, hadden jullie wel weer iets anders gezocht om over te zeiken.
Wat willen jullie dan? Een COD waarin je neergeschoten wordt en de rest van de game in een revalidatiekliniek zit om weer te leren lopen en in een potje te leren plassen door middel van ADS?
Een stelletje grote zeikerds zijn jullie. |
|
| Geplaatst door: ThunderBird |
18-02-11
|
Peter Ballenbonker schreef:@ Shadow
inderdaad, je hebt gelijk.
Het is ZO makkelijk om te gaan kankeren op dit spel, weet je wat? Pak jullie computertjes dan en maak zelf een spel?!
Als de 'onrealistische' aspecten die hier genoemd worden wel goed waren geweest, hadden jullie wel weer iets anders gezocht om over te zeiken.
Wat willen jullie dan? Een COD waarin je neergeschoten wordt en de rest van de game in een revalidatiekliniek zit om weer te leren lopen en in een potje te leren plassen door middel van ADS?
Een stelletje grote zeikerds zijn jullie. |
Jep, Mee eens, word je in je ballen geschoten gaat je character met een hoge stem praten het is en blijft een spel en anders ga je het leger in waar je moet wachten totdat je eindelijk weg mag of je wordt geraakt door een berm bom. |
|
| Geplaatst door: FullMetal |
18-02-11
|
Zo te lezen hebben degenen die boven mij hebben gepost niet eens mijn reactie degelijk gelezen. Daarin staat perfect (en bondig voor degenen met een A.D.D. stoornis) uitgelegd waarom men 'realisme' wilt in een spel en tot in welke mate.
Als jullie totaal niets kunnen schelen en enkel 'fun' willen dan vraag ik me ten zeerste af waarom ze nog de weinige moeite in het spel hebben gestoken voor historische relevantie te hebben (en dan nog hebben ze erg veel fout gedaan op dat punt). |
|
| Geplaatst door: Coldhatez |
19-02-11
|
| CoD:BO, en MW2 zijn toch de grootste miskopen die ik ooit heb gemaakt. |
|
| Geplaatst door: pvt-henk |
19-02-11
|
ik ken mods in cod2 waardoor de hitmarks realistisch zijn gemaakt d.w.z. dat je wanneer je in je been geschoten wordt langzamer gaat lopen en mank en dat wanneer je in je arm geschoten wordt, je je wapen laat vallen. Ook moest je iemand 2x met je wapen bashen voordat die persoon dood ging, of 1x tegen iemands hoofd bashen. In die mod zat ook gewoon realistisch bloed enzo. Verder kon je tripwires neerzetten met 2 granaten.
mijn punt is dat mods de boel een stuk realistischer kunnen maken. Jammer voor jullie dat de mods een beetje verleden tijd zijn na de komst van mw2. |
|
| Geplaatst door: Snoe |
21-02-11
|
Coldhatez schreef:| CoD:BO, en MW2 zijn toch de grootste miskopen die ik ooit heb gemaakt. |
Voor mij waren ze de beste sinds lange tijd. De CoD4 fanboys hebben hun punt nu echt wel duidelijk gemaakt. |
|
| Geplaatst door: mw2love |
21-02-11
|
Ik black ops duurt het veels te lang voordat je doodgaat :S
Het moet gewoon net als in mw2 zijn :S!!! |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
21-02-11
|
Coldhatez schreef:| CoD:BO, en MW2 zijn toch de grootste miskopen die ik ooit heb gemaakt. |
Voor mij was dat toch de vegetarische rookworst van Albert Heijn... smaakte naar tuinslang! |
|
| Geplaatst door: xPsyco |
21-02-11
|
Dr. Halm schreef:Coldhatez schreef:| CoD:BO, en MW2 zijn toch de grootste miskopen die ik ooit heb gemaakt. |
Voor mij was dat toch de vegetarische rookworst van Albert Heijn... smaakte naar tuinslang! |
:o |
|
| Geplaatst door: denn140 |
21-02-11
|
ik vecht soms met watermeloenen
 |
|
| Geplaatst door: henk |
21-02-11
|
| *Edit Leg3nd: Ga ergens anders lopen zeiken....* |
|
| Geplaatst door: segan |
24-02-11
|
Dr. Halm schreef:Coldhatez schreef:| CoD:BO, en MW2 zijn toch de grootste miskopen die ik ooit heb gemaakt. |
Voor mij was dat toch de vegetarische rookworst van Albert Heijn... smaakte naar tuinslang! |
whahahaha XD droog |
|
| Geplaatst door: Ibanez. |
24-02-11
|
| Het knifen kunnen ze miss wel veranderen met het "knifen" van CoD 1, 2 (En miss 3?) Dat je iemand 2/3x moet raken en dat je slaat met de kolf je wapen. |
|
| Geplaatst door: Jarii |
01-03-11
|
| Soms mis ik cod4 egt zo erg niet meer normaal lekker HQ spelen met golden ak en die stemmetjes en die granaten die snipers.. COD4 BLIJFT DE BESTEEEE!!!!!!!! |
|
| Geplaatst door: 0251 |
01-03-11
|
dat knife als iemand net langs is gelopen is wel erg frusterend, en dat je het zo snel net alsof je een met in je hand hebt. Maarja daarom heet het ook call of duty. Als je een echt realistische game wil kan je toch beter naar batllefield kijken. Het is daar niet zo simpel rond rennen en schieten met een: MP5K of L96A1.
En dan ook die levels je ziet nooit of iemand noob is of goed. Want als ik dan wel eens van die 15 prestige zie hebben ze een k/d ratio van o.78 ofzo en dan Bv: lvl 15 prestige 48 en dan 20 uur ofzo. je zou denken wow een 15e prestige! ownage. beter het zelfde als metal gear online, max lvl 23 en je kan dan ook terug gaan. geeft veel meer duidelijk heid.
Maarja, ik heb Black ops niet gespeeld omdat echt zou zijn, maar omdat die online game gewoon call of duty stijl is, het hoeft niet perse echt te zijn als de online gameplay maar goed is. |
|
| Geplaatst door: dressok |
01-07-11
|
Today I found a wonderful website,the site contained:
wedding dresses
cheap wedding dresses
Junior Bridesmaid Dresses
Cheap Homecoming Dresses
Cheap Quinceanera Dresses
Inexpensive bridesmaid dresses
Wholesale wedding dress
Wholesale wedding dress
Discount wedding dresses
Cheap Maternity Wedding Dresses
A-Line Wedding Dresses
Cheap Couture Wedding Dresses
Cheap Beach Wedding Dresses
Cheap Casual Wedding Dresses
Cheap Simple Wedding Dresses
Cheap Modest Wedding Dresses
Cheap Special Occasion Dresses
Cheap Evening Dresses
Cheap Prom Dresses
Cheap Little Black Dresses
Cheap Plus Size Wedding Dresses
Pink Wedding Dresses
Cheap Wedding Party Dresses
Cheap Bridesmaid Dresses
Cheap Flower Girl Dresses
Cheap Mother of the Bride Dresses
roberto cavalli fashion show ,
cheap wedding dresses ,wholesale wedding dress ,Wedding dresses 2011 ,Plus Size Wedding Dress wholesale ,Couture Wedding Dress wholesale ,Formal Wedding Dress wholesale ,Bridesmaid Dresses wholesale ,Discount Bridesmaid Dress wholesale ,Junior Bridesmaids Dresses wholesale ,Maternity Bridesmaid Dress wholesale ,Cocktail Dress wholesale ,Prom Dress wholesale ,Evening Dress wholesale ,Sexy Evening Dress wholesale ,Stardoll Dress wholesale ,Quinceanera Dress wholesale ,Mother of the Bride Dress ,Flower Girl Dress ,Wedding Accessories wholesale
|
|
|
|
|
|