| |
|
|
| Mogelijk kan je de moord op Kennedy naspelen in Black Ops |
| Call of Duty: Black Ops | 15-09-10 17:51:03 |
|
|
Je hebt mensen die trailers bekijken en je hebt mensen die elke seconde tot op de kleinste details bekijken. Namelijk op 0:16 van deze trailer zie je onderstaande afbeelding. Deze afbeelding geeft veel tips dat het gaat om de moord op John F. Kennedy. Je ziet namelijk precies exact hetzelfde wapens dat gebruikt werd tijdens de moord, je ziet heel onduidelijk de tekst 'Harvey Oswald', en als je hebt opgelet bij het vak geschiedenis weet je dus dat dit de naam is van de moordenaar op John F. Kennedy. Ook zien we een klein stukje later het jaartal 1961, dit is twee jaar vóór de moord. 
Of we echt de moord op John F. Kennedy kunnen gaan naspelen is nog niet bekend, maar er is, als je al deze informatie bekijkt, toch een klein kansje. Ook wordt dit misschien het 'brute' level van Treyarch, zoals Infinity Ward kwam met 'No Russian'. |
|
|
| Geplaatst door: Sunderz |
15-09-10
|
| Link werkt niet :O |
|
| Geplaatst door: mekje |
15-09-10
|
ik denk dat sommige mensen dit niet leuk vinden
ik vind het zelf ook niet kunnen als dat echt een missie is |
|
| Geplaatst door: viruzz |
15-09-10
|
mekje schreef:ik denk dat sommige mensen dit niet leuk vinden
ik vind het zelf ook niet kunnen als dat echt een missie is |
En wat zou daar dan wel niet aan kunnen?
Het is een freaking game, als dit een missie zou worden lijkt het me alleen maar vet, zulke grote gebeurtenissen naspelen heeft wel iets.
Mensen die drama gaan maken om een level / missie in een video-game omdat het volgens hun "te" is moeten gewoon hun mondje dicht houden en een ander spel gaan spelen dan heb je d'r ook geen last van.. beetje moeilijk gaan doen omdat je een virtueel presidentje mag neerschieten, jezus. |
|
| Geplaatst door: niels |
15-09-10
|
| helaas jongens, het is bevestigd dat er geen brute missie komt in black ops. I.v.m het commentaar op IW voor de 'no russian' missie. |
|
| Geplaatst door: shootme |
15-09-10
|
het is dat er een scope op zit anders zou je niet zegge dat het een sniperrifle is...
hebbe die mensen egt nix beters te doen? |
|
| Geplaatst door: MaffiaBoer |
15-09-10
|
| Helemaal mee eens viruzz das pas super doop JFK afknallen xD |
|
| Geplaatst door: niels |
15-09-10
|
MaffiaBoer schreef:| Helemaal mee eens viruzz das pas super doop JFK afknallen xD |
het is zeker vet, maar ik denk niet dat het een link heeft met een missie met JFK. Misschien moet je die kerel juist afknallen, die moordenaar van JFK een snipermissie waarbij je een soort wraak doet |
|
| Geplaatst door: oeliemans |
15-09-10
|
niels schreef:| helaas jongens, het is bevestigd dat er geen brute missie komt in black ops. I.v.m het commentaar op IW voor de 'no russian' missie. |
Wat is hier bruut aan, was zackaev is cod4 afschieten met die sniper missie ook bruut?, |
|
| Geplaatst door: CODkiller |
15-09-10
|
haha wie gaat nou opletten met geschiedenis dus uhh... heb geen flauw idee wie die john F.kennedy is  |
|
| Geplaatst door: Shooter1995NL |
15-09-10
|
CODkiller schreef:haha wie gaat nou opletten met geschiedenis dus uhh... heb geen flauw idee wie die john F.kennedy is  |
is dit een grapje van je of meen je dit nou.
ik vind dit wel een goeie toepassing dit zorgt ervoor dat het verhaal en de tijd waarin black ops afspeelt wat realististisch wordt zeker met zulke waargebeurde geveurtenissen |
|
| Geplaatst door: ricksen |
15-09-10
|
TUURLIJK KAN JE DIT NIET NASPELEN!
dan mocht het spel niet eens verkocht worden als het wel er in zat. |
|
| Geplaatst door: viruzz |
15-09-10
|
ricksen schreef:TUURLIJK KAN JE DIT NIET NASPELEN!
dan mocht het spel niet eens verkocht worden als het wel er in zat. |
Omdat? |
|
| Geplaatst door: xelif154 |
15-09-10
|
CODkiller schreef:haha wie gaat nou opletten met geschiedenis dus uhh... heb geen flauw idee wie die john F.kennedy is  |
misgien moet je juist wel meer opletten dan maak je nog iets van je leven
als je john f. kennedy ni kent.... |
|
| Geplaatst door: Marcel |
16-09-10
|
ricksen schreef:TUURLIJK KAN JE DIT NIET NASPELEN!
dan mocht het spel niet eens verkocht worden als het wel er in zat. |
Hij was ook maar een mens. Weet je wel niet hoeveel miljoenen mensen in de 2e WO zin omgekomen? En daar zijn toch ook zat games over uitgekomen, dus ik zie geen reden waarom hier hier een verbod op zou komen. |
|
| Geplaatst door: Redactie - Little |
16-09-10
|
mekje schreef:ik denk dat sommige mensen dit niet leuk vinden
ik vind het zelf ook niet kunnen als dat echt een missie is |
In principe vind ik het ook niet kunnen dat men de russen (in mw2) beschuldigt en nog erger dat men alle duitsers beschuldigd in 1,2, WaW etc.
Zo kun je bij zo'n game lang door"zeuren" naar mijn ingeving. |
|
| Geplaatst door: Demochi |
16-09-10
|
Yay >_>.
Weer allemaal mensen die er mee moeten bemoeien omdat het zo 'geweldadig' is. |
|
| Geplaatst door: Smoking |
16-09-10
|
CODkiller schreef:haha wie gaat nou opletten met geschiedenis dus uhh... heb geen flauw idee wie die john F.kennedy is  |
Ah, jij hebt dus geen bovenbouwgeschiedenis! |
|
| Geplaatst door: niek |
16-09-10
|
| ik denk dat treyarch een beetje te ver gaat als dit echt een missie wordt. |
|
| Geplaatst door: MaffiaBoer |
16-09-10
|
| juist niet |
|
| Geplaatst door: Silverwolf |
16-09-10
|
Smoking schreef:CODkiller schreef:haha wie gaat nou opletten met geschiedenis dus uhh... heb geen flauw idee wie die john F.kennedy is  |
Ah, jij hebt dus geen bovenbouwgeschiedenis! |
Daar hoef je niet eens geschiedenis voor gehad te hebben!
Iedereen weet toch gewoon wie JFK is? |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
16-09-10
|
niek schreef:| ik denk dat treyarch een beetje te ver gaat als dit echt een missie wordt. |
Dan Google maar eens op "JFK: Reloaded", een spel waarin je de moord op JFK naspeelt. Dit spel is van 2004 dus als Treyarch dat 6 jaar later nadoet zal dat niet zo schokkend zijn. |
|
| Geplaatst door: Mitchanix |
16-09-10
|
Als er een missie inzit dat je JFK moet doden, dan vind ik dat wel erg respectloos.
|
|
| Geplaatst door: Redactie - StevenW |
16-09-10
|
Mitchanix schreef:| Als er een missie inzit dat je JFK moet doden, dan vind ik dat wel erg respectloos. |
Misschien moet je hem zelf niet doden maar hem bewaken in een "iets" veranderd verhaal oid. |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
16-09-10
|
Redactie - StevenW schreef:Mitchanix schreef:| Als er een missie inzit dat je JFK moet doden, dan vind ik dat wel erg respectloos. |
Misschien moet je hem zelf niet doden maar hem bewaken in een "iets" veranderd verhaal oid. |
Misschien ben je Kennedy zelf en moet je bukken. |
|
| Geplaatst door: viruzz |
16-09-10
|
niek schreef:| ik denk dat treyarch een beetje te ver gaat als dit echt een missie wordt. |
Mitchanix schreef:| Als er een missie inzit dat je JFK moet doden, dan vind ik dat wel erg respectloos. |
Kopen jullie de game toch lekker niet? Heb je ook niks om over te zeiken.
Tis niet de eerste game die dit zou meebrengen en mensen die een virtueel poppetje met de naam JFK doodschieten respectloos vind ik gewoon mierenneukers, mijn mening. Hitler neerschieten in games maakt ook niks uit want hij was de "bad-ass" maar nu je een keer in een spel de "good-guy" neer moet schieten is het respectloos.
... virtueel mensen, games ---> Niet echt!
Stop crying.
|
|
| Geplaatst door: Ever121 |
16-09-10
|
Ik snap niet wat je er erg aan kan vinden dat je Kennedy dood moet schieten? Ik bedoel hoeveel mensen schiet je in elke Call of Duty game wel niet dood? Wtf is het verschil met Kennedy, ik bedoel het blijft een game en alles is nep.
Ik denk trouwens niet dat je Kennedy moet doden, het is namelijk zo dat die moordenaar zelf een aantal dagen (volgens mij twee?) werd dood geschoten. Ze weten niet eens zeker hoeveel keer er is geschoten en of die gast dat wel gedaan had. Zelfs het wapen dat gebruikt werd is niet helemaal zeker, dat wapen werd alleen gevonden bij die plek waar de schoten vandaan kwamen maar uit een reconstruatie bleek dat het bijna niet mogelijk is vanaf die afstand zoveel schoten met dat wapen raak te schieten. Ik denk dat je een FBI agent bent die alles mee maakt en observeert en uiteindelijk daar iets mee moet doen. |
|
| Geplaatst door: |b2s| JaKi |
16-09-10
|
Je zet het wel goed neer Viruzz ...
de "good-guy" ... want idd zo good was die nu ook weer niet..
geliefd ? ja, maar good ? nee ... Trouwens, boeiend ook, tis een spel ! Waar is nu toch al die fuzz over zeg, ik lees hier respectloos maar dat zijn waarschijnlijk ook nog de dames/heren die volop genoten op met het spelen van "no russian" .. Vind je het niks, speel je het niet! Ik heb vroeger nooit mario bross gespeeld, vond het een respectloos spel tegenover paddestoelen  |
|
| Geplaatst door: alwayskill |
16-09-10
|
gezellig (bericht is te kort) |
|
| Geplaatst door: kay |
16-09-10
|
| ik vind als je dit te geweldaadig vind dat je het gewoon niet moet spelen. Bij cod1 en 2 moet je toch ook op duitsers schieten is dat dan niet erg?? Het spel krijgt niks voor niks een leeftijdsgrens van 18+. |
|
| Geplaatst door: bulletrain95 |
16-09-10
|
Dr. Halm schreef:Redactie - StevenW schreef:Mitchanix schreef:| Als er een missie inzit dat je JFK moet doden, dan vind ik dat wel erg respectloos. |
Misschien moet je hem zelf niet doden maar hem bewaken in een "iets" veranderd verhaal oid. |
Misschien ben je Kennedy zelf en moet je bukken. |
lol! |
|
| Geplaatst door: Doctor Smokey |
16-09-10
|
| lol dit is echt pure bull**** je komt net 1 plaatje tegen in een trailer en opeens denk iedereen dat je kennedy kan neerknallen lol dit gaat nooit gebeuren dan word het spel meteen stopgezet door de regering ... |
|
| Geplaatst door: Derbo92 |
16-09-10
|
| luister wat hij zegt "they write it down and call it history" maar misschien geeft dat juist aan dat de moord op kennedy niet helemaal zo gebeurd is als dat er in de boeken staan snapje! |
|
| Geplaatst door: CODkiller |
16-09-10
|
ow haha zal ik dan maar eens gaan opletten met geschiedenis haha dan wordt ik mischien toch nog wat slimmer enne was dus grapje |
|
| Geplaatst door: niels |
16-09-10
|
| het gaat er denkik gewoon om dat er een missie is waarbij je de moordenaar van JFK moet vermoorden, in een sneaky missie ofzo |
|
| Geplaatst door: FullMetal |
17-09-10
|
De moordenaar van JFK moet vermoorden? Weten jullie wel dat Lee Harvey Oswald al werd omgelegd door een of andere nachtclubeigenaar uit Dallas enkele dagen nadat JFK was vermoord?
Het is meer een verwijzing naar complottheoriën die bestaan rond de moord op JFK/Lee Harvey Oswald en dergelijke in plaats van een verwijzing naar een missie waarin men door het visier van een geweer kijkt en JFK moet omleggen. |
|
| Geplaatst door: Rob |
17-09-10
|
Opzich best wel mooi dat er zo'n missie in zit maar ik denk dat er weer dingen komen dat allemaal mensen weer gaan zeuren enzo..
Dat hoop ik dus van niet omdat ik wel van Sneaky missie hou
( Dit is niet raar bedoelt dat ik het leuk vind om Kennedy dood te schieten )
Groetjes,
Rob  |
|
| Geplaatst door: Coldhatez |
17-09-10
|
| Links boven aan staat John F. en nog iets maar dat is niet te lezen. |
|
| Geplaatst door: Glenn |
17-09-10
|
niels schreef:| helaas jongens, het is bevestigd dat er geen brute missie komt in black ops. I.v.m het commentaar op IW voor de 'no russian' missie. |
Was het niet dat Josh Olin zij dat Black ops zelfs Bruter wordt? Dan vind ik JFK vermoorden niet heel erg, Maar ik snap het dan alleen niet want dan moet je gaan spelen als de vijand van Amerika? Ik denk dat dit uit zo filmpje komt voor zo'n missie en dat je dan wat moet doen wat te maken heeft met die moord maar ik ga nog een research doen. |
|
| Geplaatst door: |b2s|JaKi |
17-09-10
|
Gisteren heb ik hier ook op gereageerd maar nu heb ik zelf het filmpje nog eens bekeken en trok mij 34a meer aan dan John F...
Homework people, homework !!
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_34A
http://historywarsweapons.com/operation-plan-34a/
Niet letten op John F. dus maar op 34a
"Just because they write it down and call it history, doesnt make it the truth". Maw ik denk dat je meer met de missie 34a van doen hebt ipv john f kennedy zelf. Tuurlijk 34a is opgezet door de CIA tijdens het presidentschap van John F. kennedy, maar onder het presidentschap van Johnson nog een verder leven gaan leiden.
|
|
| Geplaatst door: cod paddo |
17-09-10
|
| als er zo iets inkomt speelt eenderde van de wereld dat spel elke dag, met name afganistan |
|
| Geplaatst door: blackjibb |
25-09-10
|
ik snap niet dat mensen er een probleem mee hebben een president te vermoorden..
en niet met het neer maaien van honderden mensen op een vliegveld.
maar dat zal dan wel aan mij liggen?
ik zou het in iedergeval tof vinden.. al kunnen er wel weer wat relletjes ontstaan. (oplossing: level kunnen skippen) (A)
|
|
|
|
|
|