| |
|
|
| De volgende Call of Duty-games waarschijnlijk niet in WO II |
| Call of Duty: Black Ops | 27-08-10 13:02:32 |
|
|
We kunnen de komende tijd waarschijnlijk geen Call of Duty-game meer van Treyarch verwachten die zich tijdens de Tweede Wereldoorlog zal afspelen. Josh Olin, community manager bij Treyarch, denkt namelijk dat dit tijdperk geen vernieuwing meer kan brengen omdat dit tijdperk al in meerdere Call of Duty's is gebruikt.
“I don’t think we would go back, because we’ve done a lot of World War II. I’m not saying that the genre’s done. It would be important that, if there ever were to be another game set in the World War II era, it would have to be something that’s fresh and new. You still have to by that code and do something players haven’t seen before.”
“So, World at War was one example of that. We brought the players for the first time to the South Pacific to fight the imperial Japanese army. It was a different game to the other World War II shooters in the franchise. So, as long as there’s new experiences people will still play them.” |
| Geschreven door: Svenistheman |
|
|
| Geplaatst door: ane |
27-08-10
|
Is ook het beste denk ik ,
wan mensen willen nu alleen maar modern . |
|
| Geplaatst door: Rick |
27-08-10
|
Ik heb het liefst WOII..
Modern is tegenwoordig veels te makkelijk vind ik zelf.. |
|
| Geplaatst door: gamer |
27-08-10
|
jammer ik hou juist van die stijl
maarja nu wachten tot bo |
|
| Geplaatst door: alwayskill |
27-08-10
|
| de nieuwe cod moet iets met de verre toekomst zijn soort gears of war alleen dan normale mensen en first person en wat meer vrijheid |
|
| Geplaatst door: stammerer |
27-08-10
|
| Black ops mixed met Wo2? Ben heel benieuwd...ik denk dat het een soort van MW2 wordt met bolt rifles! xD |
|
| Geplaatst door: Jo. |
27-08-10
|
Jammer, ben een grote fan van WO2-games.
Daarom dat ik ook zo uitkijk naar Red Orchestra: Heroes of Stalingrad (2011).
Maar eerst Black Ops! |
|
| Geplaatst door: Rockedholid |
27-08-10
|
| goed ook,. |
|
| Geplaatst door: Joris |
27-08-10
|
| Mensen, leef je is in in een community manager? Het is harstikke lastig hoor om inderdaad nog een WWII game te maken. Call of duty is Call of duty en dat zal het ook blijven, maar dat mag niet betekenen dat ze geen andere tijdsperiode mogen kiezen? |
|
| Geplaatst door: joost |
27-08-10
|
| ene x vindt ik modern leuk andere keer W02 |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
27-08-10
|
Jo. schreef:
Daarom dat ik ook zo uitkijk naar Red Orchestra: Heroes of Stalingrad (2011).
| Die kende ik helemaal nog niet. Is dat de moeite waard? |
|
| Geplaatst door: Olinad |
27-08-10
|
Ze kunnen best iets nieuws brengen in WW II style.
Bijv Call of Duty: Pearl Harbor. Ik weet alleen niet of er veel andere games over Pearl Harbor zijn gemaakt. |
|
| Geplaatst door: MuFFiN |
27-08-10
|
| WO II blijft leuk vindt ik hoor, soms even niet maar na een tijdje wel weer. En wat ik Josh nou al heel vaak heb horen zeggen maar wat gewoon niet klopt is dat zij de enige 'pacific ww2' game hebben maar dat is gewoon niet waar, denk maar aan de geweldig goede game Medal of Honor: Pacific Assault. Best wel pittig niveau, duidelijk moeiljker en natuurlijk minder mooi dan world at war, maar de singleplayer is wel heel lang, garant voor uren JAPANS gameplezier!!! |
|
| Geplaatst door: Info Gamer |
27-08-10
|
Dr. Halm schreef:Jo. schreef:
Daarom dat ik ook zo uitkijk naar Red Orchestra: Heroes of Stalingrad (2011).
| Die kende ik helemaal nog niet. Is dat de moeite waard? |
Zeker wel!
@Topic
Ik zou dit echt vreselijk vinden omdat bijna alle games nu naar mw gaan en cod staat ook bekend om ww2.
Maar ik vindt het het meest jammer omdat mijn hobby/interesse factor ww2 is. En ik besteed bijna geen aandacht aan de geschiedenis maar heel erg aan materieel en aangezien een fps over het algemeen veel materieel bevat vindt ik het nogmaals heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg jammer! |
|
| Geplaatst door: Jo. |
27-08-10
|
Dr. Halm schreef:Jo. schreef:
Daarom dat ik ook zo uitkijk naar Red Orchestra: Heroes of Stalingrad (2011).
| Die kende ik helemaal nog niet. Is dat de moeite waard? |
Tuurlijk! Kijk maar op de website voor gameplay beelden :
http://www.heroesofstalingrad.com |
|
| Geplaatst door: edelachbare |
27-08-10
|
vraagt zich af of een grote wereld a la world of warcraft maar dan in fps stijl te doen valt zonder lagg
begrijp me nie verkeerd ik will geen mmorpg cod. maar tzou wel vernieuwend kunne zijn als je één grote map hebt op multiplayer |
|
| Geplaatst door: Shooter1995NL |
27-08-10
|
| ze zeggen dat ze klaar zijn met WOII maar bij die spellen cod 1, 2 en die andere. maar die waren toen met slechte graphics als ze nu met de technologie van nu dat zelfde spel maken uit de WOII komt er volgens mij echt een vet WOII spel uit. zeker weten |
|
| Geplaatst door: Een G |
28-08-10
|
| Misschien word de Cod na B.O. wel Future! |
|
| Geplaatst door: Joey |
28-08-10
|
Een G schreef:| Misschien word de Cod na B.O. wel Future! |
Dan is voor mij CoD klaar denk ik zo..  |
|
| Geplaatst door: HaNSoNn |
28-08-10
|
Shooter1995NL schreef:| ze zeggen dat ze klaar zijn met WOII maar bij die spellen cod 1, 2 en die andere. maar die waren toen met slechte graphics als ze nu met de technologie van nu dat zelfde spel maken uit de WOII komt er volgens mij echt een vet WOII spel uit. zeker weten |
Speel hem in DirectX9 mode en het ziet er krak hetzelfde uit als een mainstream game van vandaag.
Van Heroes of Stalingrad zou ik toch niet té veel verwachten als je Ostfront ook hebt gespeeld. Op vorig E3 lieten de makers al weten dat het niet meer zo hardcore ging zijn, wat zéér jammer is.
Waar zijn eigenlijk al die intelligente mensen?
Normaal zou een post als deze vol moeten staan met comments als:
"Spelen met de Axis"
"Spelen met de Canadezen"
"Spelen met de Chinezen"
Ik betwijfel het niet dat er nog véél onbewandelde paden zijn op het vlak van de Geallieerden die wij vooral kennen als de Amerikanen, Britten en Russen. Er zijn toch zeker nog genoeg andere mogelijkheden? Missies op zee (niet gewoon één missie, zie CoD1 overname van slagschip Tirpitz) gewoon één missie of misschien zelfs één (kleine) campagne in de Eerste Wereldoorlog, gewoon puur als afwisseling? Vliegtuigmissies, die ik van de kant van IW vrij hard heb gemist, zo kan ik mij enkel nog in CoD1 herinneren wanneer je met de Britten een belangrijke brug moet verdedigen...
Kortom, nog genoeg voer om een game van te maken 
@edelachbare
Wat heb je nou aan een server met 2000 mensen?
Zelf ben ik ook fan van WW2, omdat er veel diepgang in zit. Ik weet nog dat ik boeken ben beginnen lezen, wikipedia afging, films zag en gewoon veel leerde over WW2, gewoon omdat het een interessante setting is... Ik stel WW2 in een game ook meestal gelijk aan skill, gewoon door de eerste twee games 
@Olinad
Op shootervlak niet zo, maar ik denk dat er wel aardig wat RTS/Flightsim games zijn uitgebracht die dit aspect behandelden 
|
|
| Geplaatst door: ruud |
28-08-10
|
| HaNSoNn 4 president |
|
| Geplaatst door: CRAZY |
28-08-10
|
ze hebben ook al genoeg games van WO II
cod en de uitbreidingen, cod2, codwaw
en dat zijn aardig wat games |
|
| Geplaatst door: Bart |
28-08-10
|
Ik ben een geschiedenenis fan en ik zit juist te wachten op een WO1 game
lijkt me zo vet.. dat je in cod je zakje kruit moet kapotscheuren en je kogeltje moet aanstampen..
wat denken jullie? |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
28-08-10
|
Bart schreef:Ik ben een geschiedenenis fan en ik zit juist te wachten op een WO1 game
lijkt me zo vet.. dat je in cod je zakje kruit moet kapotscheuren en je kogeltje moet aanstampen..
wat denken jullie? |
Dat je, terwijl je je zakje kruit kapotscheurt of je kogeltje aanstamp, voor je kop geschoten wordt met een machinegeweer want die hadden ze toen al volop. |
|
| Geplaatst door: ruud |
28-08-10
|
Dr. Halm schreef:Bart schreef:Ik ben een geschiedenenis fan en ik zit juist te wachten op een WO1 game
lijkt me zo vet.. dat je in cod je zakje kruit moet kapotscheuren en je kogeltje moet aanstampen..
wat denken jullie? |
Dat je, terwijl je je zakje kruit kapotscheurt of je kogeltje aanstamp, voor je kop geschoten wordt met een machinegeweer want die hadden ze toen al volop. |
jee, laat ik eens lekker anders doen en achter je gaan staan dr. Halm
Bart, als geschiedenisfan weet jij bijzonder weinig van de geschiedenis van wapens |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
28-08-10
|
ruud schreef:| jee, laat ik eens lekker anders doen en achter je gaan staan dr. Halm |
Ik heb je liever voor me, dan kan ik je in de gaten houden. ;-) |
|
| Geplaatst door: ruud |
28-08-10
|
Dr. Halm schreef:ruud schreef:| jee, laat ik eens lekker anders doen en achter je gaan staan dr. Halm |
Ik heb je liever voor me, dan kan ik je in de gaten houden. ;-) |
ik ben niet zo dat ik verkeerde dingen ga uithalen achter je hoor 
|
|
| Geplaatst door: HaNSoNn |
28-08-10
|
Dr. Halm begin hem nou niet te flamen als je er zelf geen knijt van weet...
Machinegeweren werden zelden gebruikt, er werd zelfs amper geschoten, munitie kostte toen nog veel... Da's ook één van de redenen waarom IW geen WW1-game heeft gemaakt. |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
29-08-10
|
HaNSoNn schreef:Dr. Halm begin hem nou niet te flamen als je er zelf geen knijt van weet...
Machinegeweren werden zelden gebruikt, er werd zelfs amper geschoten, munitie kostte toen nog veel... Da's ook één van de redenen waarom IW geen WW1-game heeft gemaakt. |
Je hebt helemaal gelijk. In oorlogen is geld uitsparen altijd het eerste waar men aan denkt. Winnen is niet zo belangrijk, als we maar een beetje goedkoop uit zijjn.
In de 1e wereldoorlog gooiden ze elkaar dood met koeiestront want dat was lekker goedkoop. Een Duitser had de panzerfaust uitgevonden maar nadat ze er 12 gegooid hadden werd het toch wel duur dus gooiden ze daarna met stenen.
Machinegeweren konden ze richten op kopkes die opstaken uit de loopgraven, maar dat deden ze niet want voor zo'n kogel kon je een heel brood kopen... je weet er heel veel van, dat blijkt wel.
HaNSoNn, waarom doe je niet even wat research voordat je reageert? Want wat je nu allemaal zegt is misschien best leuk maar heeft niks te maken met hoe het in ww1 is gegaan.
Je weet er helemaal niks van, waarom doe je net alsof dat wel zo is? |
|
| Geplaatst door: edelachbare |
29-08-10
|
jullie wete der alemaal niks van tenzij je zelf in zo een loopgraf zat  |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
29-08-10
|
edelachbare schreef:jullie wete der alemaal niks van tenzij je zelf in zo een loopgraf zat  |
Dat klopt. In die tijd konden mensen nog niet schrijven en er zijn daarom ook totaal geen records van de wapenhandelaren. De enigen die het weten zijn inmiddels dood en daarom is WO1 een groot raadsel. Nooit zullen we weten of ze elkaar bestookten met granaten of brandende ratten, automatische pistolen of pijl en bogen, het zou zomaar kunnen dat de Duitsers een uitgehold reuzenpaard hadden gemaakt wat ze een stad binnenreden om er vervolgens uit te kruipen, maar...
misschien zijn de gegevens wel bekend en hoeven we ons niet af te vragen wat er allemaal gebeurd is tussen 1914 en 1918 en lopen er misschien wel mensen rond die dat weten zonder dat ze honderd jaar geleden zijn doodgeschoten in een loopgraaf.
Dat zou toch zo maar kunnen, edelachtbare? |
|
| Geplaatst door: ruud |
29-08-10
|
HaNSoNn schreef:Dr. Halm begin hem nou niet te flamen als je er zelf geen knijt van weet...
Machinegeweren werden zelden gebruikt, er werd zelfs amper geschoten, munitie kostte toen nog veel... Da's ook één van de redenen waarom IW geen WW1-game heeft gemaakt. |
ik vind dat er dan best veel doden zijn gevallen terwijl ze nauwelijks schoten (en dan bedoel ik doden door wapens en niet door ziektes), dan kom jij aanzetten met kannonen, nou die zijn ook duur, zo'n houwitserkogel is duurder dan een kogel van een geweer, kom jij aanzetten met gas, gas schoten ze af met kannonen, dus...... klopt niet helemaal, ik geef toe dat ik zelf nauwelijks iets weet van de WO1, maar genoeg om te weten dat ze er wel degelijk veel hebben geschoten, ik weet niet of je history channel hebt, maar daar is nu een serie op, last voices of WW1, daar spreken de laast overgebleven soldaten van de WO1 nog over de oorlog, en daar hebben ze het toch echt over "als je je hoofd uit de loopgraven stak was je dood" en "ik keek om en al mijn mannen lagen op de grond" (door een duits machinegeweer). |
|
| Geplaatst door: edelachbare |
29-08-10
|
Dr. Halm schreef:edelachbare schreef:jullie wete der alemaal niks van tenzij je zelf in zo een loopgraf zat  |
Dat klopt. In die tijd konden mensen nog niet schrijven en er zijn daarom ook totaal geen records van de wapenhandelaren. De enigen die het weten zijn inmiddels dood en daarom is WO1 een groot raadsel. Nooit zullen we weten of ze elkaar bestookten met granaten of brandende ratten, automatische pistolen of pijl en bogen, het zou zomaar kunnen dat de Duitsers een uitgehold reuzenpaard hadden gemaakt wat ze een stad binnenreden om er vervolgens uit te kruipen, maar...
misschien zijn de gegevens wel bekend en hoeven we ons niet af te vragen wat er allemaal gebeurd is tussen 1914 en 1918 en lopen er misschien wel mensen rond die dat weten zonder dat ze honderd jaar geleden zijn doodgeschoten in een loopgraaf.
Dat zou toch zo maar kunnen, edelachtbare? |
nee dat van dat paard geloof ik nie, da ware de amerikanen in normandie, haha gij kent ook niets van de geschiedenis he ! |
|
| Geplaatst door: ruud |
29-08-10
|
@edelachtbare
ik hoop dat je begrijpt dat dr Halm sarcastisch was |
|
| Geplaatst door: edelachbare |
30-08-10
|
sarcasme ? da was me nu nog niet opgevalle se  |
|
| Geplaatst door: war 4 life |
02-09-10
|
hebben we als iets van de tweede wereld die hier in nederland afspeeld
zoals de slag om arnhem enzo.
of iets van afganistan ofzo??
lijkt mij wel wat
|
|
|
|
|
|