| |
|
|
| Eerste trailer van Black Ops |
| Call of Duty: Black Ops | 19-05-10 09:37:28 |
|
|
 Hier is ie dan, de eerste trailer van Black Ops, die een stuk meer laat zien dan de cryptische en hyperactieve teaser. De onderstaande trailer is echter niet veel minder hyperactief en je kunt hem beter pas kijken zodra je niet nèt uit bed geklommen bent want ondergetekende zou momenteel beter naar een rusthuis in de lieftallige jungle van Vietnam kunnen vertrekken om van de shock bij te komen. Zo, en dan nu een Bavaria, en succes met zeiken dat het spel teveel op Modern Warfare 2 lijkt want dat doet het namelijk behoorlijk, vergeleken met World at War. Toch hebben we er ontzettend zin in en Microsoft blijkbaar ook, want het vermalijde Xbox 360-logo staat weer volop in de schijnwerpers. Mappack Exclusivity, iemand? Met dank aan ExploitSoloX die me vertelde dat ik met het nieuws achterliep - ja, mij, want de rest van de redactie zit in Timboektoe. De zojuist uitgebrachte wallpapers kun je hier downloaden (of via de officiële site maar dan heb je een account nodig). |
| Geschreven door: Ramp Getipt door: TOUT le monde |
|
|
| Geplaatst door: KittySparkles |
19-05-10
|
| Leuk, maar niet echt vernieuwend. Ik zie qua engine niet veel updates. Voor de rest is het ook allemaal al eens gedaan; Hangen aan een kabel aan een helicopter, een helicopter die een gebouw in schiet, rappelling, stickybombs etc. Wederom, leuk maar niet echt vernieuwend. |
|
| Geplaatst door: Hoofdredacteur - Ramp |
19-05-10
|
KittySparkles schreef:| Leuk, maar niet echt vernieuwend. Ik zie qua engine niet veel updates. Voor de rest is het ook allemaal al eens gedaan; Hangen aan een kabel aan een helicopter, een helicopter die een gebouw in schiet, rappelling, stickybombs etc. Wederom, leuk maar niet echt vernieuwend. |
Ik zag wel een huisje dat opgeblazen werd - duidt dit op verdere destructie van omgeving? |
|
| Geplaatst door: davindi |
19-05-10
|
ik had deze ook getipt om 8.22 uur, dsu k was veel eerder.
waarom staat mijn naam er dan niet onder?? |
|
| Geplaatst door: Hoofdredacteur - Ramp |
19-05-10
|
davindi schreef:ik had deze ook getipt om 8.22 uur, dsu k was veel eerder.
waarom staat mijn naam er dan niet onder?? |
Er staat ''tout le monde' = iedereen. Dus: het waren een stuk of 30 meldingen. Wat maakt het trouwens uit of jouw naam eronder staat? |
|
| Geplaatst door: BigR |
19-05-10
|
En volgens mij als ik het goed zag kan je zelf vliegen in een helicopter, kijk maar goed hij vernietigd een ander helicopter.
Ziet er wel goed uit, ik heb er zin in!!!!!!
Is jammer dat ze zo snel achter mekaar uitkomen, ik ben COD6 nog niet zat!!!! |
|
| Geplaatst door: Hoofdredacteur - Ramp |
19-05-10
|
Zo even een nieuwe banner naast de headlines  |
|
| Geplaatst door: most evil |
19-05-10
|
| als ik het zo ziet wordt TREYARCH steeds beter met zn games.het ziet er netjes uit.ik vind die koude oorlog setting goed.en die multiplayer wordt ook gewoon goed.BLACK OPS wordt wat MW2 had moeten zijn. |
|
| Geplaatst door: Devilish |
19-05-10
|
| Pff, lijkt mij teveel op MW2.. En vliegen in een helicopter? Daar heb ik Battlefield Bad Company 2 voor gekocht.. Heel misschien, na goede revieuws.. |
|
| Geplaatst door: ThunderBird |
19-05-10
|
Offtopic: Wat maakt het uit dat het lijkt op MW2? De Engine is gewoon goed. Dit is een Totaal andere maker en het verhaal is anders. Er is veel veranderd kwa wapens en characters. En nog steeds vergelijken met BFBC2. Als je dat beter vind speel je dat en als je van CoD houdt dan speel je dat.
Ik ben geen fanboy behalve van de pc zelf dan Ik bezit ook gewoon mw2 en stimulus en BfBc2.
Ontopic: Ik vind de trailer super. En blij dat ze de zelfde engine gebruiken als mw2 dat is vertrouwd en speelt lekker. En nu ze ook zeiden dat de kans op dedie's groot tot zeker is ben ik voor!!. Ik heb me 1u server all klaar staan voor in een Datacenter!! 
|
|
| Geplaatst door: hmmz |
19-05-10
|
ik geef geen zak om de gameplay en of die wapens er in dat tijdperk al waren
het is gewoon awsome en ik koop het gewoon. |
|
| Geplaatst door: FullMetal |
19-05-10
|
Het prikkelt wel mijn nieuwsgierigheid (zal het verhaal even slecht zijn als Modern Warfare 2? Hoe past GKNOVA6 en Zombies precies in dit verhaal?) echter zoals iemand terecht al opmerkte: we hebben dit alles al eens gezien. Ik hoop gewoon dat ze nog troeven achterhouden die het spel de moeite waard maken.
Zoals bij de teaser heb ik ditmaal ook weer 'stills' gemaakt van de trailer. De (naar mijn mening) belangrijke shots heb ik eruitgenomen, opgeslagen en vervolgens geuplaod op mijn Photobucket. Hierzie . Het zijn een vijftigtal plaatjes. Zoals je ook kunt zien zie je het GKNOVA logo en een paar GKNOVA6 achtige documenten opduiken.
Overigens heb ik een MP5k prototype opgemerkt (ditkeer duidelijker dan uit de 'teaser' voor de trailer). Ik ben blij dat ze het prototype model van de MP5k gebruiken. Echter maakt men een grove fout met de STEYR AUG en de XM177/CAR15 met RIS rail... die bestonden toentertijd niet!
Laten we hopen dat ze niet zoveel fouten gaan maken als het op wapens aankomt... |
|
| Geplaatst door: |b2s|JaKi.?! |
19-05-10
|
Singleplayer ziet er wel weer gelikt uit ...
maar ik kijk met verlangen uit naar beelden van de multiplayer... 1 voordeel hebben wij weer als pc gamers, DEDI'S !!!! Daar ben ik al heel blij mee !! Dat betekend mods, pb en heel veel minder cheaters...
Toch, wachten op beelden vd mp ! |
|
| Geplaatst door: ExploitSoloX |
19-05-10
|
| Met dank aan ExploitSoloX die me vertelde dat ik met het nieuws achterliep - ja, mij, want de rest van de redactie zit in Timboektoe. |
W00t, that's me :O
De zojuist uitgebrachte wallpapers kun je hier downloaden (of via de officiële site maar dan heb je een account nodig). |
Deze zullen binnenkort van de servers van i3d te downloaden zijn  |
|
| Geplaatst door: Michiel |
19-05-10
|
| 1 woord: EPIC |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
19-05-10
|
FullMetal schreef: Echter maakt men een grove fout met de STEYR AUG en de XM177/CAR15 met RIS rail... die bestonden toentertijd niet!
Laten we hopen dat ze niet zoveel fouten gaan maken als het op wapens aankomt... |
Dit klopt niet.
Ik heb gehoord dat de broer van de maker van die 2 buksen in het leger zat en een kratje proefbuksen had uitgedeeld aan z'n peletonmakkers voor z'n verjaardag.
Die maker hartstikke kwaad op z'n broer natuurlijk, want die dingen waren helemaal nog niet getest en zo, maar hij zei zo van "Jaa, euj, weet ik dat... en ik kan wel weer met zakjes chips aankomen maar dat doet iedereen al" en "laat die kist met buksen dan ook niet in de schuur slingeren, dan krijg je dat".
Dit in acht nemende is het dus wel degelijk mogelijk deze geweren te zien in documentatie van dit tijdperk, al is je vergissing wel begrijpelijk, FullMetal. |
|
| Geplaatst door: Dinges |
19-05-10
|
@ FullMetal, je hoeft niet te blijven zeuren over die wapens, je zegt zelf dat ze OUDE beelden gebruiken. En als je er niet over eens ben, stuur dan een mail of wat dan ook naar Treyarch.
OT: ZIet er leuk uit, maakt niet uit of het verhaal niet goed is, zolang de adrenaline blijft stromen. Misschien dat als er een beta komt dat we meer over MP weten te komen. |
|
| Geplaatst door: Hoofdredacteur - Ramp |
19-05-10
|
Dinges schreef:| @ FullMetal, je hoeft niet te blijven zeuren over die wapens |
Ieder mag z'n mening hebben. |
|
| Geplaatst door: thadutchguy |
19-05-10
|
| al een 'analyse' gevonden iemand? |
|
| Geplaatst door: ripz |
19-05-10
|
Het ziet er goed uit, en het heeft zijn eigen setting. Ik denk dat deze game echt wel op ze eigen benen gaat staan. De trailer beloofde veel actie en daar gaat het betreft singleplayer bij mij toch wel om FPS wise.
Multiplayer komt denk ik ook wel helemaal goed, ze hebben hier veel tijd in gestoken.
Deze game gaat inderdaad geven wat er ontbrak aan mw2..Multiplayer wise..Kortom prima game om de maand van november mee te beginnen. En laten we eerlijk zijn die 50 euro is meer dan zijn geld waard in verhouding met een avondje stappen.. |
|
| Geplaatst door: |b2s|ArroW.?! |
19-05-10
|
|b2s|JaKi.?! schreef:Singleplayer ziet er wel weer gelikt uit ...
maar ik kijk met verlangen uit naar beelden van de multiplayer... 1 voordeel hebben wij weer als pc gamers, DEDI'S !!!! Daar ben ik al heel blij mee !! Dat betekend mods, pb en heel veel minder cheaters...
Toch, wachten op beelden vd mp ! |
Inderdaad dedicated servers.
Met de clan spelen we gedwongen weer cod4 waarvan ik moet zeggen dat deze nog uitstekend draait.
Ik hoop Treyarch dit keer beter werk aflevert als met WAW waarvan de opzet goed was maar de uitwerking niet.Dat voelde gewoon niet lekker.
Ze moeten gewoon een goede MP afleveren anders zijn we ook klaar met Treyarch maar ik heb er vertrouwen in er werken meer als 200 mensen aan deze game.
|
|
| Geplaatst door: Dropdown |
19-05-10
|
Wat zit iedereen te zeiken dat het op MW2 lijkt ?
Dat is juist positief !
MW2 was ( en is nog steeds ) een belachelijk goed spel.
Kijk voor de grap eens wat voor cijfers die game overal gescoord heeft.
Het is gewoon een top game, en ik speel het elke dag nog met veel plezier
Dat Black Ops op MW2 lijkt is dus alleen maar positief |
|
| Geplaatst door: The Pwn3d Life |
19-05-10
|
FullMetal schreef:| Overigens heb ik een MP5k prototype opgemerkt (ditkeer duidelijker dan uit de 'teaser' voor de trailer). Ik ben blij dat ze het prototype model van de MP5k gebruiken. Echter maakt men een grove fout met de STEYR AUG en de XM177/CAR15 met RIS rail... die bestonden toentertijd niet!. |
Destijds bestonden de CAR-15/XM177 MET RIS rail inderdaad niet, maar wel ZONDER rail.
Deze werden sporadisch gebruikt en getest door leden van de Military Assistance Command, Vietnam – Studies and Observations Group; ofwel MACV-SOG, een special operations unit waar jij in de game deel van uitmaakt.
Over de AUG gesproken, die werd pas in 1977 ontworpen en op z'n vroegst begin jaren '80 door de VS in gebruik genomen. Hierdoor zou het dus goed mogelijk zijn dat je in het spel begin de jaren '80 een soort 'off the record' operatie moet uitvoeren (POW's redden, inlichtingen verzamelen, spionage) met de vroege varianten van de Steyr AUG. Dit zijn mogelijk allemaal 'Black Ops' die nooit aan het licht mochten komen. Vergeet niet dat de Koude Oorlog nog steeds aan de gang was in de jaren '80.
Wat betreft Treyarch, laat ze mooi hun gang gaan. In het huidige era spellen is niets te gek, en ik heb ook van alles gezien: Nazi Zombies, Hitler op een mechanische spin, Rick Astley, noem maar op.
Het is leuk om een spel te spelen waar je nooit het verhaal goed kan anticiperen; daarom was het verhaal van COD4 in mijn ogen vele malen interessanter dan WaW, waar je het plot in grote delen al kon verwachten (Allies zijn victorieus, Hitler deaud, Franse kaas, bla bla bla).
Daarom Treyarch, verras me en kom met iets origineels.  |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
19-05-10
|
ripz schreef:| En laten we eerlijk zijn die 50 euro is meer dan zijn geld waard in verhouding met een avondje stappen.. |
Dat ligt eraan hoe dat avondje eindigt...
Met je kop in de WC of met je kop tussen de achterpoten van een lekkere griet. :-D |
|
| Geplaatst door: ExploitSoloX |
19-05-10
|
Dropdown schreef:Wat zit iedereen te zeiken dat het op MW2 lijkt ?
Dat is juist positief !
MW2 was ( en is nog steeds ) een belachelijk goed spel.
Kijk voor de grap eens wat voor cijfers die game overal gescoord heeft.
Het is gewoon een top game, en ik speel het elke dag nog met veel plezier
Dat Black Ops op MW2 lijkt is dus alleen maar positief |
mw2 is een fail game hoor
- Valve ipv PB
- Geen dedi's
- Geen lean
- 10€+ per mappack
- Game was al 60-65 euro, en dan nog die mappacks
- hacked servers
- Veel hackers |
|
| Geplaatst door: FullMetal |
19-05-10
|
The Pwn3d Life inderdaad, ik zeg ook niet dat het type wapen NIET bestond (XM177/CAR15) toentertijd... echter is het een grove fout dat ze in het spel het wapen steken met een RIS rail. Tevens hebben ze al in een preview gezegd dat de missie WMD ('sneeuwmissie') zich afspeelt ergens in '68 en dat dit ook de missie is waar ze de AUG gebruiken. Grote fout dus.
Even een kleine update: heb de kwaliteit van de screenshots van de trailer verbeterd, zie ze HIER
|
|
| Geplaatst door: ThunderBird |
19-05-10
|
sommige hebben het hier over wapens die toen nog niet bestonden. De makers zullen echt wel rekening hebben gehouden met het feit dat de wapens toen wel/niet bestonden. En dan als nog zolang ze geen Lasers met automatische geleidende raketten hebben dan moet het wel goed zijn.
En all de wiki info die sommige posten over de wapens ik zou zeggen info@treyarch.com 
Maar zoalang er dedi zijn is het proberen waard 
|
|
| Geplaatst door: unreal 6pack |
19-05-10
|
OMFG boner alert zo'n fokin koele trailer heb er nu al weer zin in
klote mw 2 |
|
| Geplaatst door: ziebeltje |
19-05-10
|
maakt men een grove fout met de STEYR AUG en de XM177/CAR15 met RIS rail... die bestonden toentertijd niet!
Laten we hopen dat ze niet zoveel fouten gaan maken als het op wapens aankomt.
de STEYER AUG kwam in 1977 op de mark en de car 15 in 1960 dan denk ik dat tussen 1960 en 1980 zulke soorten wapens komen.
en het spel speelt zich rondt 1980 net wat The Pwn3d Life zegt.
als je me niet geloof kijk dan zelf maar op wikipedia.
|
|
| Geplaatst door: unreal 6pack |
19-05-10
|
een reden waarom mw2 verneukt is
- modell 1887 warfail |
|
| Geplaatst door: Hoofdredacteur - Ramp |
19-05-10
|
Dropdown schreef:
MW2 was ( en is nog steeds ) een belachelijk goed spel.
Kijk voor de grap eens wat voor cijfers die game overal gescoord heeft. |
Ooit gehoord van geldbeďnvloeding?
Reviews stellen niks meer voor tegenwoordig |
|
| Geplaatst door: Davindi |
19-05-10
|
Hoofdredacteur - Ramp schreef:davindi schreef:ik had deze ook getipt om 8.22 uur, dsu k was veel eerder.
waarom staat mijn naam er dan niet onder?? |
Er staat ''tout le monde' = iedereen. Dus: het waren een stuk of 30 meldingen. Wat maakt het trouwens uit of jouw naam eronder staat? |
ja sorry, ik stuurde voor het eerst wat nieuws in en het leek mij wel leuk als mijn naam der onder komt, maar sorry |
|
| Geplaatst door: FullMetal |
19-05-10
|
Ik zeg toch ook niet dat de CAR15/XM177 toen nog niet bestond? Het gaat om het feit dat er een RIS rail op staat wat bijlange nog NIET bestond toen. Overigens klopt het NIET dat het spel zich in de jaren '80 afspeelt. Het gaat immers over de Koude Oorlog, en het oplettend oog (of voor degenen die misschien de screenshots hebben bekeken die ik heb geupload) zul je merken dat ze al genoeg verwijzingen maken naar de jaren '60 voornamelijk.
GKNOVA6 is weldegelijk verbonden aan Black Ops. En dit in het achterhoofd houdend heeft men het al over specifieke details gehad die een beeld schetsen over het spel (althans, dat zijn mijn sterke vermoedens).
- Harvey Oswald + zijn Carcano geweer met telescopisch vizier. De moord op JFK iemand?
- GKNOVA6 foto van JFK i.v.m. Cuban Missile Crisis (Cubaanse raketten crisis)
- Beelden van Vietnamese taferelen (Jungle, stadsgevechten, Vietcong soldaten en NVA soldaten). Vietnam oorlog liep van 1965 tot 1975.
En hierbovenop nog eens het artikel van OXM waarin staat dat de missies die ze te zien/spelen kregen afspeelden in de jaren '60. A.u.b. ik geef graag m'n ongelijk toe maar de feiten spreken voor zich . |
|
| Geplaatst door: poeper |
19-05-10
|
KittySparkles schreef:| Leuk, maar niet echt vernieuwend. Ik zie qua engine niet veel updates. Voor de rest is het ook allemaal al eens gedaan; Hangen aan een kabel aan een helicopter, een helicopter die een gebouw in schiet, rappelling, stickybombs etc. Wederom, leuk maar niet echt vernieuwend. |
En trouwens dat die helikopters al in cod4 zaten enzo ja da is normaal é ze kunnen toch moeilijk in je jaren 60 met een dubbeldekker vliegen. En de deuren opblazen met een vat buskruit dit is wel moderne oorlog. |
|
| Geplaatst door: FullMetal |
19-05-10
|
| Poeper: zo te zien begrijp je totaal niet wat KittySparkles bedoelde. Hij wilt gewoon zeggen dat qua actie en spektakel dit 'weer' hetzelfde is als wat we in Modern Warfare en Modern Warfare 2 hebben gezien. En hij heeft echter gelijk: de vergelijking met Modern Warfare en Modern Warfare 2 is te snel gemaakt spijtig genoeg. |
|
| Geplaatst door: Signex |
19-05-10
|
Echt ik moest gewoon bijna janke, wat een mooie trailer wauw o.o
me oogballe rolden er letterlijk bijna uit xD CoD blijft m,n nummer 1 shooter spel! |
|
| Geplaatst door: Redrosid |
19-05-10
|
fullmetal ach ga zeuren over die wapens
wat maakt het uit, al schiet je met een luchtbuks, het gaat om de lol niet om het realisme
na die zombie mode uit cod5 kan je dit soort fratsen van treyarg verwachten lolol |
|
| Geplaatst door: [Fat]Ginger_The_Clown |
19-05-10
|
| Wat zit iedereen te zeiken over de wapens? Wapens uit H.A.L.O. bestaan tog ook nie?? Maarja wat er nu gezegt word; dat het goed is enzo werd ook over MW 2 gezegt.......... Maarja laturr |
|
| Geplaatst door: Dinges |
19-05-10
|
| Als je realiteit wil ga dan Arma II, OPFDR of PR spelen! |
|
| Geplaatst door: hmmz |
19-05-10
|
unreal 6pack schreef:een reden waarom mw2 verneukt is
- modell 1887 warfail |
- modell 1887 is nu underpowerd lol probeer maar eens met dat ding te spelen met FMJ D:
meer iets van modern g18 war |
|
| Geplaatst door: |b2s|JaKi.?! |
19-05-10
|
ExploitSoloX schreef:Dropdown schreef:Wat zit iedereen te zeiken dat het op MW2 lijkt ?
Dat is juist positief !
MW2 was ( en is nog steeds ) een belachelijk goed spel.
Kijk voor de grap eens wat voor cijfers die game overal gescoord heeft.
Het is gewoon een top game, en ik speel het elke dag nog met veel plezier
Dat Black Ops op MW2 lijkt is dus alleen maar positief |
mw2 is een fail game hoor
- Valve ipv PB
- Geen dedi's
- Geen lean
- 10€+ per mappack
- Game was al 60-65 euro, en dan nog die mappacks
- hacked servers
- Veel hackers |
En dan hebben we het hier uiteraard over de PC versie ...
gaat er niet om dat het spel hoog scoort in de verkooplijsten, maar we hebben het hier over de speelbaarheid, en die is overduidelijk verziekt, ik ben het 100% met exploitsolox eens ! |
|
| Geplaatst door: TeeQ |
19-05-10
|
| g18's en UMP zouden verminderd moeten worden nab guns |
|
| Geplaatst door: TeeQ |
19-05-10
|
| ook met ExploitSoloX eens !!! |
|
| Geplaatst door: JAAP |
19-05-10
|
Op wat voor een pc spelen ze dit? Een stenen PC of zo?
Ziet er grafisch echt out dated uit, kan aan mij liggen maar ik vind het echt niet indrukwekkend. Meeste hebben we toch al gezien zoals uit een helicopter springen etc.
|
|
| Geplaatst door: ThunderBird |
19-05-10
|
Er word hier gesproken over MW2 en dat het een FAIL game is . Nou dat denk ik niet. Tuurlijk zijn er punten die niet goed zijn aan mw2 oa: geen lean/dedi/punkbuster. Als je de engine bekijkt van MW2 toen wij als eerste de trailer zagen toen werd er ook geroepen SUPER GAME etc. Nu gebeurd precies het zelfde met Black Ops. Black ops Gebruikt de engine van mw2 maar op een paar punten vast verbeterd. Maar wij weten nog totaal niet wat we krijgen in de MP versie.
MW2 is een prima top game. Alleen idd jammer dat het de dingen mist die het nog beter zouden maken. Maar dat is nu aan Treyarch om het op te lossen.
In mijn ogen is MW2 geen Fail game. Maar een les waar andere makers van kunnen leren! |
|
| Geplaatst door: Info Gamer |
19-05-10
|
Dit gaat zo'n vet spel worden!!!!!
Alleen zag ik Captain Price weer terug in het filmpje.
Ik vindt het best wel nep dat ze Captain Price in elk Call of Duty deel terug brengen, hij lijkt bijna een easter egg. |
|
| Geplaatst door: ThunderBird |
19-05-10
|
Info Gamer schreef:Dit gaat zo'n vet spel worden!!!!!
Alleen zag ik Captain Price weer terug in het filmpje.
Ik vindt het best wel nep dat ze Captain Price in elk Call of Duty deel terug brengen, hij lijkt bijna een easter egg. |
Waar zag jij Captain Price dan? Die word volgens mij alleen gebruikt in producties van IW en niet van Treyarch dacht ik. En vind het niet nep als hij terug komt. Ik ken heb al van cod1 en vind het meer een symbool. Toffe gozer  |
|
| Geplaatst door: Aron |
19-05-10
|
de Trailer belooft veel,
ik weet nu 100% zeker dat ik hem ga halen |
|
| Geplaatst door: Redactie - Ever121 |
19-05-10
|
ThunderBird schreef:| Offtopic: Wat maakt het uit dat het lijkt op MW2? De Engine is gewoon goed. Dit is een Totaal andere maker en het verhaal is anders. Er is veel veranderd kwa wapens en characters. En nog steeds vergelijken met BFBC2. Als je dat beter vind speel je dat en als je van CoD houdt dan speel je dat.) |
Is dit niet gewoon ontopic. |
|
| Geplaatst door: Patrician |
19-05-10
|
Ik ben ontgoocheld.
Echt niks vernieuwend in deze belangrijke eerste trailer (wat ook niet te verwachten was omdat ze nog op de oude engine werken)
- Huis dat opgeblazen wordt... ja, maar ik verwacht dat zeker niet in MP of dat gebouwen vernietigd kunnen worden
Verder zie ik echt wel niks wat me zou kunnen boeien. Het is gewoon een copy van COD4, MW2 + BFBC2 elementen.
Dan nog de opmerking over dedicated servers en mods. het is niet omdat servers dedicated zijn, dat wij kunnen modden.
Algemene conclusie: dit spel heeft tot nu toe niks getoond wat vernieuwend is, niet qua graphics, qua features.
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik het niet koop en paar maand wacht na de release en dan zie hoe de community reageert. |
|
| Geplaatst door: Joris |
19-05-10
|
| Ik ga hem zeker halen, maar er werd gezegd dat de vuur en explosie effecten echt verbluffend zouden zijn, eerlijk is eerlijk, maar ik vind het slechter als bij mw2 (niet dat ik een mw2 fanboy ben, heb liever games van treyarch). |
|
| Geplaatst door: Dymekk |
19-05-10
|
Hoofdredacteur - Ramp schreef:Dinges schreef:| @ FullMetal, je hoeft niet te blijven zeuren over die wapens |
Ieder mag z'n mening hebben. |
Het is niet de bedoeling dat je het 4 keer na elkaar zegt |
|
| Geplaatst door: xXown-_-youXX |
19-05-10
|
Dymekk schreef:Hoofdredacteur - Ramp schreef:Dinges schreef:| @ FullMetal, je hoeft niet te blijven zeuren over die wapens |
Ieder mag z'n mening hebben. |
Het is niet de bedoeling dat je het 4 keer na elkaar zegt |
Ja, Hard geownt jonge !!!!!! |
|
| Geplaatst door: pvt-henk |
19-05-10
|
| hebben ze dan eindelijk dezelfde soort graphics als IW |
|
| Geplaatst door: Banaan |
19-05-10
|
| Ik vind het nogal zuur dat Treyarch enorm veel van Infinity Ward heeft gejat, bijvoorbeeld de Game Engine en de vertelstijl, en dan vervolgens net doen of ze beter zijn (de community doet in ieder geval zo). Nog erger is dat ze de mooie en epische verhalen uit CoD2 en CoD4 verwisselen met enorme rotverhalen. Ik geef ze nog één kans met Black Ops (het ziet er namelijk tot nu toe beter uit dan CoD5, maar ik houd nog een slag om de arm), maar anders ben ik echt Call of Duty af. Jammer. |
|
| Geplaatst door: Joris!! |
19-05-10
|
Joris schreef:| Ik ga hem zeker halen, maar er werd gezegd dat de vuur en explosie effecten echt verbluffend zouden zijn, eerlijk is eerlijk, maar ik vind het slechter als bij mw2 (niet dat ik een mw2 fanboy ben, heb liever games van treyarch). |
ahah ik heet ook Joris!! maar het enige verschil vind ik tussen IW en treyarch is dat IW veel betere multiplayer heeft. ik heb waw een week gespeeld waaruit 2 dagen de multiplayer en die vond ik gewoon niet lekker spelen. dus toen back to cod 4 (PC) en nu MW2(PS3) wat me ook zeer goed bevalt. maar ik ga eerst eventjes een weekje afwachten want ik wil eerst zien dan geloven. |
|
| Geplaatst door: Joris!! |
19-05-10
|
| Ik bedoel de multiplayer maps. |
|
| Geplaatst door: Hoofdredacteur - Ramp |
19-05-10
|
xXown-_-youXX schreef:Dymekk schreef:Hoofdredacteur - Ramp schreef:Dinges schreef:| @ FullMetal, je hoeft niet te blijven zeuren over die wapens |
Ieder mag z'n mening hebben. |
Het is niet de bedoeling dat je het 4 keer na elkaar zegt |
Ja, Hard geownt jonge !!!!!! |
Het is ook niet de bedoeling dat je dat soort onzin loopt te brallen |
|
| Geplaatst door: mrm |
19-05-10
|
ThunderBird schreef:Info Gamer schreef:Dit gaat zo'n vet spel worden!!!!!
Alleen zag ik Captain Price weer terug in het filmpje.
Ik vindt het best wel nep dat ze Captain Price in elk Call of Duty deel terug brengen, hij lijkt bijna een easter egg. |
Waar zag jij Captain Price dan? Die word volgens mij alleen gebruikt in producties van IW en niet van Treyarch dacht ik. En vind het niet nep als hij terug komt. Ik ken heb al van cod1 en vind het meer een symbool. Toffe gozer  |
net voor het stukje: A Treyarch Production |
|
| Geplaatst door: CloneTrooper |
19-05-10
|
Dropdown schreef:Wat zit iedereen te zeiken dat het op MW2 lijkt ?
Dat is juist positief !
MW2 was ( en is nog steeds ) een belachelijk goed spel.
Kijk voor de grap eens wat voor cijfers die game overal gescoord heeft.
Het is gewoon een top game, en ik speel het elke dag nog met veel plezier
Dat Black Ops op MW2 lijkt is dus alleen maar positief |
Gelijk heb je. Alleen speelt het spel wel in een andere tijd en niet nu op 19 mei.
Je zag de vietnam, geen 1 cod spel speelt zich daar af.
Dat is al positief. De kruisboog zag er goed uit en die anti tank rockets.
Ik kijk hier wel naar uit als de zombie er wel in zitten hoop ik. |
|
| Geplaatst door: Jordy |
19-05-10
|
Joris!! schreef:Joris schreef:| Ik ga hem zeker halen, maar er werd gezegd dat de vuur en explosie effecten echt verbluffend zouden zijn, eerlijk is eerlijk, maar ik vind het slechter als bij mw2 (niet dat ik een mw2 fanboy ben, heb liever games van treyarch). |
ahah ik heet ook Joris!! maar het enige verschil vind ik tussen IW en treyarch is dat IW veel betere multiplayer heeft. ik heb waw een week gespeeld waaruit 2 dagen de multiplayer en die vond ik gewoon niet lekker spelen. dus toen back to cod 4 (PC) en nu MW2(PS3) wat me ook zeer goed bevalt. maar ik ga eerst eventjes een weekje afwachten want ik wil eerst zien dan geloven. |
Er komt waarschijnlijk een demo dus dan kunnen we die eerst proberen als er geen demo komt wil ik het ook eerst zien ja. |
|
| Geplaatst door: karel |
19-05-10
|
Hoofdredacteur - Ramp schreef:KittySparkles schreef:| Leuk, maar niet echt vernieuwend. Ik zie qua engine niet veel updates. Voor de rest is het ook allemaal al eens gedaan; Hangen aan een kabel aan een helicopter, een helicopter die een gebouw in schiet, rappelling, stickybombs etc. Wederom, leuk maar niet echt vernieuwend. |
Ik zag wel een huisje dat opgeblazen werd - duidt dit op verdere destructie van omgeving? |
ik hoop het want dat is vet nicee !!!! |
|
| Geplaatst door: jos |
19-05-10
|
| kijk bij die kruisboog scene, hij schiet in een persoon en dan ontploft hij !!! |
|
| Geplaatst door: Rob |
19-05-10
|
| Ik hoop als je valt van een klein bergje ofzo en je bent nog levend, dat het wapen valt uit je handen.. Best Realistig man die Trailer ! |
|
| Geplaatst door: Rob |
19-05-10
|
Pre Order now for PC 
Shit Box :$ |
|
| Geplaatst door: hmmz |
19-05-10
|
jos schreef:| kijk bij die kruisboog scene, hij schiet in een persoon en dan ontploft hij !!! |

hij schiet iemand en 5 seconden daarna ontploft hij 
In Sovjet-Russia crossbow shoots YOU! |
|
| Geplaatst door: ripz |
19-05-10
|
Dr. Halm schreef:ripz schreef:| En laten we eerlijk zijn die 50 euro is meer dan zijn geld waard in verhouding met een avondje stappen.. |
Dat ligt eraan hoe dat avondje eindigt...
Met je kop in de WC of met je kop tussen de achterpoten van een lekkere griet. :-D |
hahaha eens  |
|
| Geplaatst door: kevin |
19-05-10
|
| echt vet ik hoop dat er geen hele sterke killstreaks zijn in de online game zo als in mw2 en dat ze niet zielig kunnen kille met grenade launcer one man army en maps waar je niet goed kan campe |
|
| Geplaatst door: SlordiG |
19-05-10
|
mrm schreef:ThunderBird schreef:Info Gamer schreef:Dit gaat zo'n vet spel worden!!!!!
Alleen zag ik Captain Price weer terug in het filmpje.
Ik vindt het best wel nep dat ze Captain Price in elk Call of Duty deel terug brengen, hij lijkt bijna een easter egg. |
ik dag ook al cpt. price te zien!
ik dagt ook aan dat iw dat normaal er in stopt
Waar zag jij Captain Price dan? Die word volgens mij alleen gebruikt in producties van IW en niet van Treyarch dacht ik. En vind het niet nep als hij terug komt. Ik ken heb al van cod1 en vind het meer een symbool. Toffe gozer  |
net voor het stukje: A Treyarch Production |
|
|
| Geplaatst door: SlordiG |
19-05-10
|
mijn tekst staat er niet bij wat ik heb getypt?!
dan bij deze...
ik dacht ook al cpt.price te zien |
|
| Geplaatst door: iJustOwnEdyOu |
19-05-10
|
ExploitSoloX schreef:Dropdown schreef:Wat zit iedereen te zeiken dat het op MW2 lijkt ?
Dat is juist positief !
MW2 was ( en is nog steeds ) een belachelijk goed spel.
Kijk voor de grap eens wat voor cijfers die game overal gescoord heeft.
Het is gewoon een top game, en ik speel het elke dag nog met veel plezier
Dat Black Ops op MW2 lijkt is dus alleen maar positief |
mw2 is een fail game hoor
- Valve ipv PB
- Geen dedi's
- Geen lean
- 10€+ per mappack
- Game was al 60-65 euro, en dan nog die mappacks
- hacked servers
- Veel hackers |
Als het zo'n failgame is waarom haal je hem dan?
En dan nog het mocht wel een keer tijd worden dat de pc ook eens een keer ging betalen want de xdoos en de ps3 moesten het ook. Ik ben zelf ps3 speler en ik vind het gewoon rechtvaardig dat de pc ook maar een keer gaat betalen. En anders kies je er toch voor om geen CoD te spelen. |
|
| Geplaatst door: ThunderBird |
19-05-10
|
SlordiG schreef:mrm schreef:ThunderBird schreef:Info Gamer schreef:Dit gaat zo'n vet spel worden!!!!!
Alleen zag ik Captain Price weer terug in het filmpje.
Ik vindt het best wel nep dat ze Captain Price in elk Call of Duty deel terug brengen, hij lijkt bijna een easter egg. |
ik dag ook al cpt. price te zien!
ik dagt ook aan dat iw dat normaal er in stopt
Waar zag jij Captain Price dan? Die word volgens mij alleen gebruikt in producties van IW en niet van Treyarch dacht ik. En vind het niet nep als hij terug komt. Ik ken heb al van cod1 en vind het meer een symbool. Toffe gozer  |
net voor het stukje: A Treyarch Production |
|
Even voor de duidelijkheid. Men denkt dat die gast in de tunnel onze cpt Price is? Zover ik het kan zien lijkt hij er totaal niet op. http://i212.photobucket.com/albums/cc51/martingila/price.jpg De man met de snor zo ken ik cpt Price  |
|
| Geplaatst door: alwayskill |
19-05-10
|
| hele coole trailer zeker met die breach and clear door het raam en ook de helikopters en de black bird ik hoop ook dat er nog zombies inkomen |
|
| Geplaatst door: FullMetal |
19-05-10
|
iJustOwnEdyOu: je begrijpt het zo te horen niet. PC gamers hebben NOOIT hoeven te betalen voor mappacks. Wij hebben ooit iets gekend zoals EXPANSION PACKS. Dat was de DLC/Map Pack voor de PC gamers. Het koste geld (soms evenveel als een 'volledig nieuw spel', soms iets goedkoper).
PC gamers hebben nooit ingestemd om voor mappacks te betalen behalve nu. Spijtig genoeg zijn er een groot aantal idioten onder de PC gamers die bereid zijn geld te schuiven voor een triestige mappack (15 euro welteverstaan!). Hierdoor gaan de PC gamers op het lange termijn ook moeten betalen voor mappacks.
Echter, PS3 en Xbox360 gamers hebben van het begin ingestemd om te betalen voor extra downloadable content (mappacks e.d.). |
|
| Geplaatst door: kevin |
19-05-10
|
| echt vet ik hoop dat er geen hele sterke killstreaks zijn in de online game zo als in mw2 en dat ze niet zielig kunnen kille met grenade launcher met one man army en maps waar je niet goed kan campe en als er weer tanks in voor komen doe dan ook tank of land mijnen in het online spel maar veder super game black ops nu al zin in !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| Geplaatst door: ExploitSoloX |
19-05-10
|
iJustOwnEdyOu schreef:ExploitSoloX schreef:Dropdown schreef:Wat zit iedereen te zeiken dat het op MW2 lijkt ?
Dat is juist positief !
MW2 was ( en is nog steeds ) een belachelijk goed spel.
Kijk voor de grap eens wat voor cijfers die game overal gescoord heeft.
Het is gewoon een top game, en ik speel het elke dag nog met veel plezier
Dat Black Ops op MW2 lijkt is dus alleen maar positief |
mw2 is een fail game hoor
- Valve ipv PB
- Geen dedi's
- Geen lean
- 10€+ per mappack
- Game was al 60-65 euro, en dan nog die mappacks
- hacked servers
- Veel hackers |
Als het zo'n failgame is waarom haal je hem dan?
En dan nog het mocht wel een keer tijd worden dat de pc ook eens een keer ging betalen want de xdoos en de ps3 moesten het ook. Ik ben zelf ps3 speler en ik vind het gewoon rechtvaardig dat de pc ook maar een keer gaat betalen. En anders kies je er toch voor om geen CoD te spelen. |
M8, ik werkte des tijds voor een mw2 site, wij deden het gelijk goed. 5 free retail copies delivered on 5th november en 5 op dag zelf
|
|
| Geplaatst door: Just Me |
20-05-10
|
Coole trailer! Lijkt wel veel op MW2 maar dan in Vietnam tijd.
Wat ik eigenlijk niet zo erg vindt veel liever dit dan terug naar de cod waw hud. Wel raar dat ze tijdens de koude oorlog al zon' grote moderne fighter jet hadden. :O
Zier er in ieder geval al indrukwekkend uit. Heb hem al ge pre-ordered.  |
|
| Geplaatst door: niek |
20-05-10
|
|b2s|JaKi.?! schreef:ExploitSoloX schreef:Dropdown schreef:Wat zit iedereen te zeiken dat het op MW2 lijkt ?
Dat is juist positief !
MW2 was ( en is nog steeds ) een belachelijk goed spel.
Kijk voor de grap eens wat voor cijfers die game overal gescoord heeft.
kijk nou eens niet alleen naar de pc versie, maar ook 's naar xbox en ps3. als je dat eens zou doen zul zien dat mw2 toch wel een goed spel is. dus nou ff niet meer zo kortzichtig mense
Het is gewoon een top game, en ik speel het elke dag nog met veel plezier
Dat Black Ops op MW2 lijkt is dus alleen maar positief |
mw2 is een fail game hoor
- Valve ipv PB
- Geen dedi's
- Geen lean
- 10€+ per mappack
- Game was al 60-65 euro, en dan nog die mappacks
- hacked servers
- Veel hackers |
En dan hebben we het hier uiteraard over de PC versie ...
gaat er niet om dat het spel hoog scoort in de verkooplijsten, maar we hebben het hier over de speelbaarheid, en die is overduidelijk verziekt, ik ben het 100% met exploitsolox eens ! |
|
|
| Geplaatst door: viruzz |
20-05-10
|
Ziet er veelbelovend uit, ziet er ook uit als MW2 wat zeker een geslaagde game is op gebied van singleplayer, maar heel erg faalt op gebied van multiplayer (PC). Echter denk ik dat de meeste op gebied van: Het lijkt op MW2 doelen op het grafische gedeelte en daar kun je het niet anders dan mee eens zijn aangezien het op dezelfde engine draait. Het zal qua gameplay vast ook niet veel anders zijn buiten andere maps, andere wapens en de hele handel. Zolang ze maar geen voertuigen gaan invoeren, en verwoestbare omgeving gaat in CoD niet werken.. never!
Echter de dat lijstje van hierboven:
- Valve ipv PB ----> Dedi's in Black ops
- Geen dedi's -----> Zie hierboven
- Geen lean -----> Zal ook niet terug komen
- 10€+ per mappack ------> Schijnt volgens geruchten weer betaalbaar te worden.
- Game was al 60-65 euro, en dan nog die mappacks -----> Nutteloos stuk van je reactie aangezien je 2x op dezelfde conclusie doelt.
- hacked servers -----> Zal in black ops vrij lastig zijn
- Veel hackers -----> Ligt er maar net aan op wat voor dedi server je gaat spelen in black ops.
|
|
| Geplaatst door: ThunderBird |
20-05-10
|
viruzz schreef:
Echter de dat lijstje van hierboven:
- Valve ipv PB ----> Dedi's in Black ops
- Geen dedi's -----> Zie hierboven
- Geen lean -----> Zal ook niet terug komen
- 10€+ per mappack ------> Schijnt volgens geruchten weer betaalbaar te worden.
- Game was al 60-65 euro, en dan nog die mappacks -----> Nutteloos stuk van je reactie aangezien je 2x op dezelfde conclusie doelt.
- hacked servers -----> Zal in black ops vrij lastig zijn
- Veel hackers -----> Ligt er maar net aan op wat voor dedi server je gaat spelen in black ops.
|
Lean kan gewoon terug komen. De engine kan gewoon leanen maar het is uitgeschakeld. Net als de console. Het ligt eraan wat Treyarch wilt. En betalen voor de map packs tja in cod5 hoefde de pc players niet te betalen. we zullen zien of Treyarch dit doorzet of Activision er een stokje voorsteekt.
En ik begrijp dat hiet ps3 en Xbox spelers zijn die vinden dat je moet betalen voor dlc op de pc. Ik begrijp hun ook wel maar dan moet het spel draaien via een soort Steam. Want als het net zo word als in cod1/2/4/5 dan kopieer je de bestanden gewoon. En steam is best als third party net als bfbc2 maar niet zoals mw2.
Of Treyarch gaat ook weer door met steam want de beveiliging is een stuk sterker dan zonder steam. En als cod bo dan gewoon samenwerkt met pb dan is het prima dat het via steam draait. En ze kunnen dedicated servers net zo uitbrengen als bij valve games onder tools. Ik zie hierbij geen problemen. |
|
| Geplaatst door: viruzz |
20-05-10
|
Dedi's lossen al een hele handel op qua hackers. Zolang er maar mensen met de benodigde toegang op dat moment aan het gamen zijn.
En ik betwijfel of Treyarch lean er weer in gaat stoppen, moet zeggen dat ik het ook niet erg vind dat het weg is hoor. En in de geruchten die ik gehoord heb zijn de map packs op de PC weer gewoon gratis. P2P = Gone volgens de lijsten die ik gezien heb. Maar nogmaals dit zijn geruchten, daar kun je lang en breed over speculeren je komt er toch niet uit. Wordt gewoon wachten op een bevestiging.
Ik zelf vind het steam platform geweldig, dus heb er ook geen problemen mee als bo via steam wordt gedistribueerd, zolang Valve er maar geen toespraak op krijgt want dan schieten we d'r nog geen ruk mee op. |
|
| Geplaatst door: ThunderBird |
20-05-10
|
viruzz schreef:Dedi's lossen al een hele handel op qua hackers. Zolang er maar mensen met de benodigde toegang op dat moment aan het gamen zijn.
En ik betwijfel of Treyarch lean er weer in gaat stoppen, moet zeggen dat ik het ook niet erg vind dat het weg is hoor. En in de geruchten die ik gehoord heb zijn de map packs op de PC weer gewoon gratis. P2P = Gone volgens de lijsten die ik gezien heb. Maar nogmaals dit zijn geruchten, daar kun je lang en breed over speculeren je komt er toch niet uit. Wordt gewoon wachten op een bevestiging.
Ik zelf vind het steam platform geweldig, dus heb er ook geen problemen mee als bo via steam wordt gedistribueerd, zolang Valve er maar geen toespraak op krijgt want dan schieten we d'r nog geen ruk mee op. |
Ik moet zeggen dat het party systeem van steam prima is. Gewoon met je vrienden in een party dan tegelijk een spel joinen. Als ze dat nu maken maar dan dat je auto verbind in een Dedicated server die qua ping bij jouw past. Dan zou ik zeer tevreden zijn. En uiteraard de server browser. En alle vertrouwde /connect /record commands  |
|
| Geplaatst door: viruzz |
20-05-10
|
Party systeem maakt me zoveel niet uit, kan met xfire ook zolang de server maar niet vol is. Het werkt nu eenmaal niet zoals het hoord op een PC.. het vinden van een game met 6 mensen in een party duurt een eeuwigheid. Het is gemaakt voor de console en daar moet het ook blijven.
Geef mij maar weer gewoon de vertrouwde server browser terug, dan filter ik het wel op ping en zoek ik mezelf wel een server uit waar ik op wil spelen met m'n vrienden.
En ik ben het totaal met je eens dat we gewoon de console terug moeten hebben. Game personalisatie was een groot voordeel op de PC. Echter kun je dat niet zonder dedicated servers implementeren want dan kan de host server settings veranderen. (Wat nu dus d.m.v. console hacks gedaan wordt, waar je tevens voor gebant wordt)
Wat al hele tijd bekend is komt ook altijd naar boven toe; de meeste problemen lossen zichzelf op door dedicated servers weer te implementeren. Tot die tijd zal het op MW2 in ieder geval een grote rotzooi blijven in de multiplayer. Ben blij dat Treyarch die fout niet maakt. |
|
| Geplaatst door: unknown |
20-05-10
|
| je ziet ook die nieuwe shotgun waarvan de kogels in de fik vliegen. (spas-12) |
|
| Geplaatst door: poeper |
20-05-10
|
| Ze laten je nu gebouwen opblazen en met helikopter vliegen en dan is het weer niet goed. kopie van BFH2 COD4 eb6 enzovoort. Wanneer is het voor(degene die dit zeggen) nu eens goed. Maarja kritiek is altijd goed zeker XD |
|
| Geplaatst door: poeper |
20-05-10
|
Just Me schreef:Coole trailer! Lijkt wel veel op MW2 maar dan in Vietnam tijd.
Wat ik eigenlijk niet zo erg vindt veel liever dit dan terug naar de cod waw hud. Wel raar dat ze tijdens de koude oorlog al zon' grote moderne fighter jet hadden. :O
Zier er in ieder geval al indrukwekkend uit. Heb hem al ge pre-ordered.  | die hypermoderne jet(blackbird) hadden ze gebouwd om lange afstandbommewerpers van der russen te onderscheppen maar die bommenwerpers waren nooit gebouwd dus hebben ze de blackbird gebruikt al een spionage vliegtuig( kan trouwen een topsnelheid van 3500km/h bereiken) |
|
| Geplaatst door: marin |
20-05-10
|
| he poeper de sr-71 blackbird is gebouwd zodat de amerikanen de russen konden bespioneren maar de russen konden hem niet neerknallen dus werd het geheim gehouden ze gaven dat niet graag toe. dus gingen ze door totdat in 1971 een blackbird werd neergehaald door de russen. e 2 piloten sprongen er ongedeerd uit ze werden gevangen genomen en ondervraagt en dat ding haalt max 3600kmu en toen was het over met de blackbird er zijn er nog een paar in museums en de rest ligt op de schroot. |
|
| Geplaatst door: Ane |
20-05-10
|
poeper schreef:Just Me schreef:Coole trailer! Lijkt wel veel op MW2 maar dan in Vietnam tijd.
Wat ik eigenlijk niet zo erg vindt veel liever dit dan terug naar de cod waw hud. Wel raar dat ze tijdens de koude oorlog al zon' grote moderne fighter jet hadden. :O
Zier er in ieder geval al indrukwekkend uit. Heb hem al ge pre-ordered.  | die hypermoderne jet(blackbird) hadden ze gebouwd om lange afstandbommewerpers van der russen te onderscheppen maar die bommenwerpers waren nooit gebouwd dus hebben ze de blackbird gebruikt al een spionage vliegtuig( kan trouwen een topsnelheid van 3500km/h bereiken) |
Daar kan de Bugattie Veyron niet tegen op met zijn topsnelheid van 407 km per uur  |
|
| Geplaatst door: The Pwn3d Life |
20-05-10
|
marin schreef:| he poeper de sr-71 blackbird is gebouwd zodat de amerikanen de russen konden bespioneren maar de russen konden hem niet neerknallen dus werd het geheim gehouden ze gaven dat niet graag toe. dus gingen ze door totdat in 1971 een blackbird werd neergehaald door de russen. e 2 piloten sprongen er ongedeerd uit ze werden gevangen genomen en ondervraagt en dat ding haalt max 3600kmu en toen was het over met de blackbird er zijn er nog een paar in museums en de rest ligt op de schroot. |
Marin, eerst mijn complimenten voor jouw voortreffelijk Nederlands, jij wereldklasse intellectueel.
Ten tweede, er is nog NOOIT een SR-71 neergeschoten:
http://en.wikipedia.org/wiki/SR-71_Blackbird#SR-71_timeline |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
20-05-10
|
| Wa goei praat wie? |
|
| Geplaatst door: ruud |
20-05-10
|
The Pwn3d Life schreef:marin schreef:| he poeper de sr-71 blackbird is gebouwd zodat de amerikanen de russen konden bespioneren maar de russen konden hem niet neerknallen dus werd het geheim gehouden ze gaven dat niet graag toe. dus gingen ze door totdat in 1971 een blackbird werd neergehaald door de russen. e 2 piloten sprongen er ongedeerd uit ze werden gevangen genomen en ondervraagt en dat ding haalt max 3600kmu en toen was het over met de blackbird er zijn er nog een paar in museums en de rest ligt op de schroot. |
Marin, eerst mijn complimenten voor jouw voortreffelijk Nederlands, jij wereldklasse intellectueel.
Ten tweede, er is nog NOOIT een SR-71 neergeschoten:
http://en.wikipedia.org/wiki/SR-71_Blackbird#SR-71_timeline |
en ten 3e, wikipedia is een vrij bewerkbare site, dus iedereen kan er neerzetten wat hij of zij wil, dat er op wikipdia niet staat dat er ooit 1 is neergeknald betekent niet dat er nooit 1 is neergeschoten |
|
| Geplaatst door: viruzz |
21-05-10
|
ruud schreef:
Je zegt het zelf al de A-12 
Dat is nog altijd geen SR-71 en daar ging het om
Dus in dit geval beiden gelijk, ene kant het is een blackbird die is neergehaalt, andere kant het is geen SR-71 maar een A-12 |
|
| Geplaatst door: FullMetal |
21-05-10
|
Niet op reageren Ever121, er zijn nu eenmaal idioten en/of immature geesten op deze planeet die toegang hebben tot het internet en hun onzin kunnen verspreiden.
Even ter vermelding: 'Official Playstation Magazine' heeft ook een artikel over Black Ops echter zijn hier nog geen scans van. Er zijn al wel een hele hoop (interessante) details gelekt over de game.
Bijvoorbeeld dat de helicopter weldegelijk te besturen is echter is de 'hoogte' waarop je vliegt 'vastgelegd'. Ik had dit al verwacht.. echter blijft het interessant. Misschien zijn 'helicopters' als killstreak rewards of als gewone voertuigen ook zo te besturen?
Ziehier de engelstalige link met de volledige details |
|
| Geplaatst door: MurdockYY |
21-05-10
|
FullMetal schreef:Niet op reageren Ever121, er zijn nu eenmaal idioten en/of immature geesten op deze planeet die toegang hebben tot het internet en hun onzin kunnen verspreiden.
Even ter vermelding: 'Official Playstation Magazine' heeft ook een artikel over Black Ops echter zijn hier nog geen scans van. Er zijn al wel een hele hoop (interessante) details gelekt over de game.
Bijvoorbeeld dat de helicopter weldegelijk te besturen is echter is de 'hoogte' waarop je vliegt 'vastgelegd'. Ik had dit al verwacht.. echter blijft het interessant. Misschien zijn 'helicopters' als killstreak rewards of als gewone voertuigen ook zo te besturen?
Ziehier de engelstalige link met de volledige details |
Bedankt voor de link XD
handige info  |
|
| Geplaatst door: The Pwn3d Life |
21-05-10
|
FullMetal schreef:Bijvoorbeeld dat de helicopter weldegelijk te besturen is echter is de 'hoogte' waarop je vliegt 'vastgelegd'. Ik had dit al verwacht.. echter blijft het interessant. Misschien zijn 'helicopters' als killstreak rewards of als gewone voertuigen ook zo te besturen?
|
Uiteraard had ik al verwacht dat je geen altitude control had.
Dit spel is niet zoals Battlefield, waar je zo eventjes wegvliegt naar een locatie naar keuze. Call of Duty is altijd al heel erg een soort lineaire shooter geweest, met soms een vrije zone waar je dingen kon doen.
Desalniettemin waardeer ik wat Treyarch nu probeert te doen. CHOPPERS ARE FUN!!1 |
|
| Geplaatst door: FullMetal |
21-05-10
|
Inderdaad, ze nemen tenminste riskante keuzes. Hopelijk wordt het wat, het klinkt best wel goed. Hopelijk is de uitwerking ook zo.
In ieder geval ik ben ook bezig met een artikel over algemene achtergrondgeschiedenis over de Koude Oorlog en over hoe Black Ops in het 'verhaaltje' past en/of hoe Black Ops naar de echte geschiedenis refereert. Dus misschien als het mogelijk is kun je dit 'binnenkort' eens zien verschijnen op de website. |
|
| Geplaatst door: Viruz |
21-05-10
|
ik ga em pre-orderen voor de pc voor € 36,89 bij cdwow 
dedicated servers = voor mij een pre-order waard > |
|
| Geplaatst door: 4U2 |
21-05-10
|
| ziet er goed uit |
|
| Geplaatst door: 4U2 |
21-05-10
|
| 100e reactie XD |
|
| Geplaatst door: ThunderBird |
21-05-10
|
4U2 schreef:
Ik wist dat die zou komen. Je ziet ook niemand anders reageert na de 99 ste |
|
| Geplaatst door: ThunderBird |
21-05-10
|
Viruz schreef:ik ga em pre-orderen voor de pc voor € 36,89 bij cdwow 
dedicated servers = voor mij een pre-order waard > |
Kijk zelf wil ik ze ook hoor begrijp me niet fout. Maar wat zou ik het nu leuk vinden als ze er niet in zaten  |
|
| Geplaatst door: Viruz |
22-05-10
|
ThunderBird schreef:Viruz schreef:ik ga em pre-orderen voor de pc voor € 36,89 bij cdwow 
dedicated servers = voor mij een pre-order waard > |
Kijk zelf wil ik ze ook hoor begrijp me niet fout. Maar wat zou ik het nu leuk vinden als ze er niet in zaten  |
lol hoezo dan? minder hackers als je op een actieve server zit. geen klote lagg hosts meer want dat zijn het.
meestal zijn het de brazilianen en de taco's(mexicanen) die laggen |
|
| Geplaatst door: Viruz |
22-05-10
|
ThunderBird schreef:4U2 schreef:
Ik wist dat die zou komen. Je ziet ook niemand anders reageert na de 99 ste |
O_o.... is 100e post zo belangrijk dan? |
|
| Geplaatst door: SlordiG |
22-05-10
|
| wrm heeft cod.nl het laatste nieuws bericht verwijdert? over de stimiluspackage? |
|
| Geplaatst door: Hoofdredacteur - Ramp |
22-05-10
|
SlordiG schreef:| wrm heeft cod.nl het laatste nieuws bericht verwijdert? over de stimiluspackage? |
Oud nieuws. |
|
| Geplaatst door: ruud |
22-05-10
|
anoniem xd schreef:gucci schreef:chanel
gucci
louis vuitton
gucci
chanel
louis vuitton
gucci
chanel
louis vuitton
gucci
chanel
replica handbags
louis vuitton |
mogen die mensen zomaar links zetten op dingen te kopen? Als iemand een overdreven reactie geeft dan is het direct boel(maar goed ook xd) en hier word niets over gezecht |
dit is een spambot, daar kan niks tegen gedaan worden, als je goed oplet zie je dat bij elk bericht deze spambot "toeslaat". je mag gewoon geen reclame maken op deze site, maar tegen deze spambot kunnen ze niet veel doen |
|
| Geplaatst door: niek |
22-05-10
|
misschien moeten jullie de site is ff weer een keertje update met wat leuke fimpljes ofso. als er niks anders te melden is. wat nus zo is omdat dit er al 12 dage opstaat.
wordt best wel saai zo |
|
| Geplaatst door: Redactie - Ever121 |
22-05-10
|
| 12 dagen? 4 dagen. |
|
| Geplaatst door: FullMetal |
22-05-10
|
'Leuke filmpjes' kun je zelf opzoeken... dat is niet echt de bedoeling van deze site lijkt me. Er is weinig tot geen nieuws over de Call of Duty franchise te vertellen. Het 'embargo' van informatie over het 'first look' even dat men gisteren bij Treyarch heeft gehouden voor Black Ops loop de achtentwintigste af... verwacht vanaf die dag een stortvloed aan nieuws, details e.d. over de game.
Wie weet al wat meer informatie over de multiplayer? |
|
| Geplaatst door: anoniem xd |
22-05-10
|
| bedankt voor de informatie ruud. Nu begrijp ik het. |
|
| Geplaatst door: INfo´eR |
22-05-10
|
Ik vond dit op een website ,
dit is de single player van de nieuwe call of duty :
In Call of Duty: Black Ops volg je de elite-eenheden; de Black Ops. De leden van deze geheime eenheid van het leger voeren in het geheim missies uit. Dit betekent dat er in deze Call of Duty ingegaan wordt op een onconventionele oorlogsvoering en niet op de traditionele manier van oorlog voeren. Het verhaal speelt zich af tijdens de Koude Oorlog en bevat het sleutelmomenten uit die periode - zoals het conflict in Vietnam en de beroemde bestorming van de Iraanse ambassade in 1980, London.
|
|
| Geplaatst door: mark |
23-05-10
|
ik vind het best wel leuk.
maar het lijkt op modern warfare 2 enzo.
dus ik zou het anders maken.
mark Warmerdam |
|
| Geplaatst door: bl4de |
23-05-10
|
ze maken me steeds nieuwsgieriger, elke keer als er een nieuwe trailer uitkomt of als er elke keer weer nieuwe details vrij komen, maar voor mij is het nog niet zeker of ik deze game wel ga ik kopen want hij komt uit op 15 october en Medal of Honor komt op 14 october uit en ik ga denk ik voor Medal of Honor want die lijkt mij wat realistischer en beter eerlijk gezegd! |
|
| Geplaatst door: M4jorpain |
23-05-10
|
Rob schreef:Pre Order now for PC 
Shit Box :$ |
Aleen maar X-Doos niet eens PC Pre Order |
|
| Geplaatst door: tja wie o wie |
23-05-10
|
M4jorpain zeurde:Rob schreef braaf:Pre Order now for PC 
Shit Box :$ |
Aleen maar X-Doos niet eens PC Pre Order |
|
|
| Geplaatst door: ane |
23-05-10
|
bl4de schreef:ze maken me steeds nieuwsgieriger, elke keer als er een nieuwe trailer uitkomt of als er elke keer weer nieuwe details vrij komen, maar voor mij is het nog niet zeker of ik deze game wel ga ik kopen want hij komt uit op 15 october en Medal of Honor komt op 14 october uit en ik ga denk ik voor Medal of Honor want die lijkt mij wat realistischer en beter eerlijk gezegd! |
hij komt 9 november uit en niet 15 oktober |
|
| Geplaatst door: bl4de |
23-05-10
|
@ane
Oja haha verkeerdxD sorry maar buiten de foute release datum van mij om, ben ik nogsteeds voor om MoH te kopen |
|
| Geplaatst door: Jan Paparazzi |
23-05-10
|
bl4de schreef:@ane
Oja haha verkeerdxD sorry maar buiten de foute release datum van mij om, ben ik nogsteeds voor om MoH te kopen |
Ok veel plezier en doei ga maar naar de MOH site. Nu al zo'n oordeel van alleen een trailer. Is wel wat vroeg om dat al te zeggen. |
|
| Geplaatst door: Jan Paparazzi |
23-05-10
|
bl4de schreef:ze maken me steeds nieuwsgieriger, elke keer als er een nieuwe trailer uitkomt of als er elke keer weer nieuwe details vrij komen, maar voor mij is het nog niet zeker of ik deze game wel ga ik kopen want hij komt uit op 15 october en Medal of Honor komt op 14 october uit en ik ga denk ik voor Medal of Honor want die lijkt mij wat realistischer en beter eerlijk gezegd! |
Ok veel plezier en doei ga maar naar de MOH site. Nu al zo'n oordeel van alleen een trailer. Is wel wat vroeg om dat al te zeggen.
Was verkeerde quote |
|
| Geplaatst door: Joris |
23-05-10
|
| Ze kunnen wel degelijk iets doen tegen spambots op websites. Als ze de techniek hebben voor een bansysteem kunnen ze deze bots een perm. ban geven (IP) |
|
| Geplaatst door: bl4de |
24-05-10
|
@ Jan paparazzi
Haha xD! het is mijn MENING en de reacties hier zijn er om je mening te geven! Ik zeg toch dat ze me steeds nieuwsgieriger maken maar dat MoH me mooier lijkt. Dat is een mening!xD |
|
| Geplaatst door: Leg3nd |
25-05-10
|
dit is een spambot, daar kan niks tegen gedaan worden, als je goed oplet zie je dat bij elk bericht deze spambot "toeslaat". je mag gewoon geen reclame maken op deze site, maar tegen deze spambot kunnen ze niet veel doen |
We proberen de spam minimaal te houden! |
|
| Geplaatst door: gOnbsQdiFrWAHuGbdUb |
28-05-11
|
| With the bases loaded you struck us out with that asewnr! |
|
| Geplaatst door: cgVlHPaWav |
29-05-11
|
| pD3Fq0 mdjiciqxsapb |
|
| Geplaatst door: AkuStigyPyigSeepv |
31-05-11
|
| 6Ff3FO gabmawjcsqcz |
|
| Geplaatst door: ZzLnxjbBMU |
01-06-11
|
| R1gufZ , dratawjepfgw , [link=http://himbynolkvzr.com/]himbynolkvzr[/link], http://pashietwesxw.com/ |
|
| Geplaatst door: WqjMjfACIXamsXSxviX |
16-06-11
|
| Cialis jpeoa Ultram >:-OO |
|
| Geplaatst door: nice |
24-07-11
|
I visit this site and acquainted with this.This site publish most useful and valuable article.I read this post and find lot of things.I am really happy for reading and knowing this post.
Buy Articles
|
|
|
|
|
|