| |
|
|
| Double XP in de vakantie! |
| Call of Duty: World at War | 24-12-09 10:22:45 |
|
|
Terwijl iedereen druk in de weer is met Call of Duty: Modern Warfare 2 is Treyarch natuurlijk al begonnen met het produceren van Call of Duty 7. Toch blijft Treyarch Call of Duty: World at War nog steeds ondersteunen, een aantal dagen geleden werd bekend gemaakt dat er een map-pack bundel uitkwam en nu heeft Josh Olin, community manager van Treyarch, bekend gemaakt dat er in de gehele vakantie periode het Double XP regeltje weer geld! Double-XP and Map Pack Bundle should be live - note: PS3 Bundle Pack available in Europe Jan. 7. Aldus Josh Olin. Ben jij Modern Warfare 2 zat? Stap dan nu terug in de tijd en start World at War weer eens op!
|
| Geschreven door: Jochie Getipt door: Mr. Bluezone |
|
|
| Geplaatst door: nickk |
24-12-09
|
| leuk maar wie speelt dit nu nog ? |
|
| Geplaatst door: dark shark |
24-12-09
|
| hahah ha egt 8D |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
24-12-09
|
Nee, mw2 ben ik niet zat.... WaW wel  |
|
| Geplaatst door: dark shark |
24-12-09
|
| ik ken ook zo veel vrienden die waw hebben vrkocht voor MW2 |
|
| Geplaatst door: Smoking |
24-12-09
|
Geplaatst door: nickk 24-12-09
leuk maar wie speelt dit nu nog ?
Af en toe. |
|
| Geplaatst door: Rubenflush |
24-12-09
|
Ik zou gerust weer Cod Waw gaan spelen. Altijd leuk, ff afwisseling, andere wapens enzow.
Tog blijf ik bij MW2 |
|
| Geplaatst door: wesszzel |
24-12-09
|
| ik speel geen WaW meer, ook speel ik geen MW2 meer, ben weer begonnen met CoD2 en beetje CoD4. |
|
| Geplaatst door: Mitchanix |
24-12-09
|
| Ik wil double xp voor MW2!!! |
|
| Geplaatst door: JohnFRemco |
24-12-09
|
Ik speel nog steeds WaW, want MW2 is voor mij een grote FAIL van een game.
Ik heb MW2 niet en zal hem ook niet kopen, want dat is nou zonde van je geld
Wie koopt er nou een spel als MW2 voor de pc als wij als pc gamers toch niet belangrijk zijn voor IW !
Ze hebben het beste eruit gehaald.
Geen dedicated servers en geen leen zoals in eerdere CoD games. |
|
| Geplaatst door: Mitchanix |
24-12-09
|
JohnFRemco schreef:Ik speel nog steeds WaW, want MW2 is voor mij een grote FAIL van een game.
Ik heb MW2 niet en zal hem ook niet kopen, want dat is nou zonde van je geld
Wie koopt er nou een spel als MW2 voor de pc als wij als pc gamers toch niet belangrijk zijn voor IW !
Ze hebben het beste eruit gehaald.
Misschien omdat het een vet spel is!! en een goede vervolg is op CoD4!
Geen dedicated servers en geen leen zoals in eerdere CoD games. |
|
|
| Geplaatst door: ikke |
24-12-09
|
| lol wie dat nog speelt is echt gek .. k*t spel met weinig kleur echt saai enigste wat er een beetje leuk aan was was de zombi want op de pc kon je meer mappen downloaden maar de rest was saaaai |
|
| Geplaatst door: ikke |
24-12-09
|
JohnFRemco schreef:Ik speel nog steeds WaW, want MW2 is voor mij een grote FAIL van een game.
Ik heb MW2 niet en zal hem ook niet kopen, want dat is nou zonde van je geld
Wie koopt er nou een spel als MW2 voor de pc als wij als pc gamers toch niet belangrijk zijn voor IW !
Ze hebben het beste eruit gehaald.
Geen dedicated servers en geen leen zoals in eerdere CoD games. |
ergens heb je gelijk maar ergens niet want cod waw IS EN BLIJFT EEN GROTERE FAIL ga dan cod2 of 4 spelen dan heb je tenminste een echte game
[ ikke weer las dit net pas en dacht dit moet gewoon eventjes ] |
|
| Geplaatst door: Redactie - HaNSoNn |
24-12-09
|
Wat zijn jullie allemaal toch zo pessimistisch.
WaW is en blijft een goed spel.
Als je het luister naar de échte gamers van de BeNeLux, weet je allang dat WaW gewoon een beter spel is dan MW2.
Trouwens, WaW is helemaal geen fail. En wie zijn jullie om daarover te oordelen? Jullie zijn diegenen die de game hebben gekocht, dus in plaats van kwaad te zijn op Treyarch, wees kwaad op jezelf. Objectie nadenken is iets dat de CoD-community nog altijd niet kan.
En persoonlijk vind ik Treyarch een veel betere support hebben dan IW. Afwisseling is belangrijk, en dat is wat ze bij Treyarch hebben gedaan. Als je het mij vraagt vind ik MW2 een dikke patch. |
|
| Geplaatst door: ZeroThreeEight |
24-12-09
|
Whaha, Toen ik de titel las: 'Double XP In de vakantie'
Dacht ik toch wel Mw2 :O |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
24-12-09
|
Redactie - HaNSoNn schreef:Wat zijn jullie allemaal toch zo pessimistisch.
WaW is en blijft een goed spel.
Als je het luister naar de échte gamers van de BeNeLux, weet je allang dat WaW gewoon een beter spel is dan MW2.
Trouwens, WaW is helemaal geen fail. En wie zijn jullie om daarover te oordelen? Jullie zijn diegenen die de game hebben gekocht, dus in plaats van kwaad te zijn op Treyarch, wees kwaad op jezelf. Objectie nadenken is iets dat de CoD-community nog altijd niet kan.
En persoonlijk vind ik Treyarch een veel betere support hebben dan IW. Afwisseling is belangrijk, en dat is wat ze bij Treyarch hebben gedaan. Als je het mij vraagt vind ik MW2 een dikke patch. |
Wat? Brengt Treyarch afwisseling? Laat met niet lachen! CoD:WaW was zeker geen slechte game, maar het bracht niks afwisselend in vergelijking met cod4. Het was eigenlijk gewoon cod4 in een 2e wereldoorlog jasje! Want wat was er nou echt nieuw? Ook killstreaks, ook perks etc. Allemaal overgenomen van cod4. (Bijna) niks hebben ze zelf bedacht. Oke, mw2 is ook niet echt 'nieuw' maar zij hebben wel nieuwe dingen erin gezet, zoals veel meer killstreaks, andere perks dan cod4 en cod:waw. Ander voorbeeld is de host migration.
Niet oordelen over MW2 als je de game zelf niet eens in bezit hebt! |
|
| Geplaatst door: Mike. |
24-12-09
|
| Dat ze het maar voor MW2 doen.. |
|
| Geplaatst door: Martijn |
24-12-09
|
| Weer even wat anders, is er nu weer een hack??? Ik zat net in een lobby, en je stond niet meteen stil wanneer je niks deed met je controller... je gleed door als daar ijs op de weg lag :S |
|
| Geplaatst door: Redactie - HaNSoNn |
24-12-09
|
svenistheman schreef:Redactie - HaNSoNn schreef:Wat zijn jullie allemaal toch zo pessimistisch.
WaW is en blijft een goed spel.
Als je het luister naar de échte gamers van de BeNeLux, weet je allang dat WaW gewoon een beter spel is dan MW2.
Trouwens, WaW is helemaal geen fail. En wie zijn jullie om daarover te oordelen? Jullie zijn diegenen die de game hebben gekocht, dus in plaats van kwaad te zijn op Treyarch, wees kwaad op jezelf. Objectie nadenken is iets dat de CoD-community nog altijd niet kan.
En persoonlijk vind ik Treyarch een veel betere support hebben dan IW. Afwisseling is belangrijk, en dat is wat ze bij Treyarch hebben gedaan. Als je het mij vraagt vind ik MW2 een dikke patch. |
Wat? Brengt Treyarch afwisseling? Laat met niet lachen! CoD:WaW was zeker geen slechte game, maar het bracht niks afwisselend in vergelijking met cod4. Het was eigenlijk gewoon cod4 in een 2e wereldoorlog jasje! Want wat was er nou echt nieuw? Ook killstreaks, ook perks etc. Allemaal overgenomen van cod4. (Bijna) niks hebben ze zelf bedacht. Oke, mw2 is ook niet echt 'nieuw' maar zij hebben wel nieuwe dingen erin gezet, zoals veel meer killstreaks, andere perks dan cod4 en cod:waw. Ander voorbeeld is de host migration.
Niet oordelen over MW2 als je de game zelf niet eens in bezit hebt! |
Och ja, nu herinner ik het me! In CoD4 kon je ook al naar zombies schieten... (Sarcasme)
-Vlammenwerper
-Pacific
-Nieuwe perks
-Nieuwe wapens
-...
Probeer maar met mij te discussieren, je kan je gelijk halen, als je nou even had nagedacht voordat je postte.
Ik denk niet dat jij GameMania kent? Waarschijnlijk niet, maar ik leg het even uit. Als je twijfelt over een game, hebben zij hun zogenaamde 'Try Before You Buy' systeem. Handig hé?
Je zegt het zelf, WaW is cod4 in WO2. Dat had dus GEEN patch kunnen zijn, MW2 wél.
Als je dezer dagen nog eens wat CoD:WaW zou spelen, had je hoogstwaarschijnlijk al opgemerkt dat het spel WEL host migration heeft.
Dan nog, je beschouwt het als een argument, maar heeft CoD4 dat dan wel?
-Hmm, Saving Private Ryan is wel een goede film hé.
-Hoe weet jij dat nou? Je hebt de film niet eens in de bib.
-Nee maar ik heb hem gezien bij een vriend van me.
 |
|
| Geplaatst door: marabunta |
24-12-09
|
lmao overstappen echt niet spel is nog steeds niet af ..
ga geen tijd meer besteden aan een beta . en als hun cod 7 gaan maken . wacht ik wel op cod 8 van IW .
Ben al maanden klaar met wow .
|
|
| Geplaatst door: UNReal |
24-12-09
|
| MERRY CHRISTMAS!!!!!!! |
|
| Geplaatst door: marabunta |
24-12-09
|
marabunta schreef:lmao overstappen echt niet spel is nog steeds niet af ..
ga geen tijd meer besteden aan een beta . en als hun cod 7 gaan maken . wacht ik wel op cod 8 van IW .
Ben al maanden klaar met wow . |
oja stop nu eens met steeds elke keer over WOW door te zeuren begijp dat jullie minder verdienen nu door mw 2 deze site is van 3ide verhuurder van diversen gameservers. daarom komt dit gezeur steeds terug. |
|
| Geplaatst door: Redactie - Monkey Soldier |
24-12-09
|
marabunta schreef:| oja stop nu eens met steeds elke keer over WOW door te zeuren begijp dat jullie minder verdienen nu door mw 2 deze site is van 3ide verhuurder van diversen gameservers. daarom komt dit gezeur steeds terug. |
Ik neem aan dat je de verkeerde hebt geciteerd.
Wij, de redactie-leden, verdienen geen drol met dit werk, echt helemaal niks. Al het geld gaat naar i3D, dus wij hebben niks te verliezen. |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
24-12-09
|
Redactie - HaNSoNn schreef:svenistheman schreef:Redactie - HaNSoNn schreef:Wat zijn jullie allemaal toch zo pessimistisch.
WaW is en blijft een goed spel.
Als je het luister naar de échte gamers van de BeNeLux, weet je allang dat WaW gewoon een beter spel is dan MW2.
Trouwens, WaW is helemaal geen fail. En wie zijn jullie om daarover te oordelen? Jullie zijn diegenen die de game hebben gekocht, dus in plaats van kwaad te zijn op Treyarch, wees kwaad op jezelf. Objectie nadenken is iets dat de CoD-community nog altijd niet kan.
En persoonlijk vind ik Treyarch een veel betere support hebben dan IW. Afwisseling is belangrijk, en dat is wat ze bij Treyarch hebben gedaan. Als je het mij vraagt vind ik MW2 een dikke patch. |
Wat? Brengt Treyarch afwisseling? Laat met niet lachen! CoD:WaW was zeker geen slechte game, maar het bracht niks afwisselend in vergelijking met cod4. Het was eigenlijk gewoon cod4 in een 2e wereldoorlog jasje! Want wat was er nou echt nieuw? Ook killstreaks, ook perks etc. Allemaal overgenomen van cod4. (Bijna) niks hebben ze zelf bedacht. Oke, mw2 is ook niet echt 'nieuw' maar zij hebben wel nieuwe dingen erin gezet, zoals veel meer killstreaks, andere perks dan cod4 en cod:waw. Ander voorbeeld is de host migration.
Niet oordelen over MW2 als je de game zelf niet eens in bezit hebt! |
Och ja, nu herinner ik het me! In CoD4 kon je ook al naar zombies schieten... (Sarcasme)
-Vlammenwerper
-Pacific
-Nieuwe perks
-Nieuwe wapens
-...
Probeer maar met mij te discussieren, je kan je gelijk halen, als je nou even had nagedacht voordat je postte.
Ik denk niet dat jij GameMania kent? Waarschijnlijk niet, maar ik leg het even uit. Als je twijfelt over een game, hebben zij hun zogenaamde 'Try Before You Buy' systeem. Handig hé?
Je zegt het zelf, WaW is cod4 in WO2. Dat had dus GEEN patch kunnen zijn, MW2 wél.
Als je dezer dagen nog eens wat CoD:WaW zou spelen, had je hoogstwaarschijnlijk al opgemerkt dat het spel WEL host migration heeft.
Dan nog, je beschouwt het als een argument, maar heeft CoD4 dat dan wel?
-Hmm, Saving Private Ryan is wel een goede film hé.
-Hoe weet jij dat nou? Je hebt de film niet eens in de bib.
-Nee maar ik heb hem gezien bij een vriend van me.
 |
Zombies is dan de enige toevoeging. En met een kopie in een ander jasje bedoel ik wel bijvoorbeeld andere wapens zoals vlammenwerpers en andere mappen. Veel nieuwe perks zijn er niet bij gekomen, of ze veranderen gewoon de naam. Attachements zijn het zelfde, namelijk scope, red dot en silencer. Killstreak zijn hetzelfde, bij 3 kills uav, bij 5 kills hebben ze de airstrike veranderd naar attelerie, en het enige nieuwe zijn de uiters irritante honden.
Verder ken ik toevallig Gamemania wel, en het proberen van een game is heel anders dan het bezitten van die game!
En of het nou een patch zou kunnen zijn of niet, dat boeit me geen zak. Het gaat er om of een game vernieuwend is of niet, en cod4 was dat wel en cod:waw was het niet. MW2 is ook niet echt vernieuwend, maar heeft meer vernieuwende onderdelen dan cod:waw.
Nogmaals: cod:waw is geen sleclhte game, maar lang niet zo vernieuwend als cod4 en mw2. |
|
| Geplaatst door: Hoofdredacteur - Ramp |
24-12-09
|
marabunta schreef:marabunta schreef:lmao overstappen echt niet spel is nog steeds niet af ..
ga geen tijd meer besteden aan een beta . en als hun cod 7 gaan maken . wacht ik wel op cod 8 van IW .
Ben al maanden klaar met wow . |
oja stop nu eens met steeds elke keer over WOW door te zeuren begijp dat jullie minder verdienen nu door mw 2 deze site is van 3ide verhuurder van diversen gameservers. daarom komt dit gezeur steeds terug. |
Wat wij doen is een game verdedigen die eigenlijk heel verrassend is geweest als je kijkt naar de onkunde van de ontwikkelaar. Infinity Ward heeft dit jaar in haar idiote arrogantie de PC-gamers laten stikken, terwijl ze zóveel ervaring heeft hiermee en het nog veel goedkoper is uiteindelijk om gewoon aan de dedicated servers te gaan. Treyarch heeft haar best gedaan om zonder uitbesteding een volwaardige PC-game te ontwikkelen die ze altijd heeft ondersteund en waar we best trots op kunnen zijn. Treyarch had voor CoD3 slechts 7 maanden en een klein budget, ze maakten een eigenzinnig project en dat viel bij niemand in de smaak. Dus: ze maakten Call of Duty 4 na volgens diens principes maar in een eigen setting. En sindsdien loopt men maar zijn gal te spuwen op dit ''kopiëren''. Het voorname kritiekpunt op WaW is wat mij betreft dat het verhaal helemaal niks voorstelt, maar het verhaal stelt op Call of Duty 3 na sinds Call of Duty 2 al helemaal niets meer voor.
Infinity Ward interesseert mij niet meer omdat i3D daar geen geld aan verdient, want daar lijden wij alleen maar onder, want de website interesseert hen minder (logisch). Ik vind Treyarch gewoon een veel natuurlijkere studio en ik hoop dan ook niet dat ze met dezelfde rotzooi aankomen als IW volgend jaar. Waarom denk je dat we overstappen naar Bad Company 2? IW snijdt zichzelf in de vingers, gewoon omdat het kán! Geld verdienen doen ze toch wel. Maar mijn sympathie voor ze is verdwenen en komt niet meer terug. |
|
| Geplaatst door: Hoofdredacteur - Ramp |
24-12-09
|
| Infinity Ward interesseert mij niet niet meer* |
|
| Geplaatst door: dennis |
24-12-09
|
lol ik denk er nog niet aan om waw terug te spelen, om weer alle mp40 nubz en campers tegen te komen? nee dank je MW2 is perfect  |
|
| Geplaatst door: @ dennis |
24-12-09
|
| Want bij MW 2 campt er niemand inderdaad. En een mp40 is ook wel een stuk lamer dan een dubbele shotgun of een p-90 die sneller schiet dan een minigun. |
|
| Geplaatst door: West |
24-12-09
|
"Want bij MW 2 campt er niemand inderdaad"
In welke wereld leef je? |
|
| Geplaatst door: West |
24-12-09
|
West schreef:"Want bij MW 2 campt er niemand inderdaad"
In welke wereld leef je? |
Foutje, zag de sarcasme niet.  |
|
| Geplaatst door: Redactie - HaNSoNn |
25-12-09
|
svenistheman schreef:Redactie - HaNSoNn schreef:svenistheman schreef:Redactie - HaNSoNn schreef:Wat zijn jullie allemaal toch zo pessimistisch.
WaW is en blijft een goed spel.
Als je het luister naar de échte gamers van de BeNeLux, weet je allang dat WaW gewoon een beter spel is dan MW2.
Trouwens, WaW is helemaal geen fail. En wie zijn jullie om daarover te oordelen? Jullie zijn diegenen die de game hebben gekocht, dus in plaats van kwaad te zijn op Treyarch, wees kwaad op jezelf. Objectie nadenken is iets dat de CoD-community nog altijd niet kan.
En persoonlijk vind ik Treyarch een veel betere support hebben dan IW. Afwisseling is belangrijk, en dat is wat ze bij Treyarch hebben gedaan. Als je het mij vraagt vind ik MW2 een dikke patch. |
Wat? Brengt Treyarch afwisseling? Laat met niet lachen! CoD:WaW was zeker geen slechte game, maar het bracht niks afwisselend in vergelijking met cod4. Het was eigenlijk gewoon cod4 in een 2e wereldoorlog jasje! Want wat was er nou echt nieuw? Ook killstreaks, ook perks etc. Allemaal overgenomen van cod4. (Bijna) niks hebben ze zelf bedacht. Oke, mw2 is ook niet echt 'nieuw' maar zij hebben wel nieuwe dingen erin gezet, zoals veel meer killstreaks, andere perks dan cod4 en cod:waw. Ander voorbeeld is de host migration.
Niet oordelen over MW2 als je de game zelf niet eens in bezit hebt! |
Och ja, nu herinner ik het me! In CoD4 kon je ook al naar zombies schieten... (Sarcasme)
-Vlammenwerper
-Pacific
-Nieuwe perks
-Nieuwe wapens
-...
Probeer maar met mij te discussieren, je kan je gelijk halen, als je nou even had nagedacht voordat je postte.
Ik denk niet dat jij GameMania kent? Waarschijnlijk niet, maar ik leg het even uit. Als je twijfelt over een game, hebben zij hun zogenaamde 'Try Before You Buy' systeem. Handig hé?
Je zegt het zelf, WaW is cod4 in WO2. Dat had dus GEEN patch kunnen zijn, MW2 wél.
Als je dezer dagen nog eens wat CoD:WaW zou spelen, had je hoogstwaarschijnlijk al opgemerkt dat het spel WEL host migration heeft.
Dan nog, je beschouwt het als een argument, maar heeft CoD4 dat dan wel?
-Hmm, Saving Private Ryan is wel een goede film hé.
-Hoe weet jij dat nou? Je hebt de film niet eens in de bib.
-Nee maar ik heb hem gezien bij een vriend van me.
 |
Zombies is dan de enige toevoeging. En met een kopie in een ander jasje bedoel ik wel bijvoorbeeld andere wapens zoals vlammenwerpers en andere mappen. Veel nieuwe perks zijn er niet bij gekomen, of ze veranderen gewoon de naam. Attachements zijn het zelfde, namelijk scope, red dot en silencer. Killstreak zijn hetzelfde, bij 3 kills uav, bij 5 kills hebben ze de airstrike veranderd naar attelerie, en het enige nieuwe zijn de uiters irritante honden.
Verder ken ik toevallig Gamemania wel, en het proberen van een game is heel anders dan het bezitten van die game!
En of het nou een patch zou kunnen zijn of niet, dat boeit me geen zak. Het gaat er om of een game vernieuwend is of niet, en cod4 was dat wel en cod:waw was het niet. MW2 is ook niet echt vernieuwend, maar heeft meer vernieuwende onderdelen dan cod:waw.
Nogmaals: cod:waw is geen sleclhte game, maar lang niet zo vernieuwend als cod4 en mw2. |
-Hoezo? Anders, omdat ik geen exemplaar vast heb gehad? En wat zeg je dan tegen de mensen die de game hebben gedownload via xFire of Steam?
-Waarom moet je zonodig over lichaamsdelen beginnen?
-Is MW2 vernieuwend? Niet echt, misschien een beetje, maar het komt zeker niet ten goede van de gameplay. Aangezien de multiplayer nu nog meer uit balans is. Overpowered, weet je wel.
-Noem jij Nazi Zombies een kleine toevoeging? Terwijl er zelfs DLC voor gemaakt is.
-Als ze het over een geheel andere boeg gooien is het: "Omg, wat een **** game, CoD2 is beter"
En als ze dan netjes hetzelfde doen "Omg, plagiaat!"
-Voertuigen, voor de een minder leuk dan voor de andere, maar het werkt, en het is vernieuwend.
-Gebrek aan vernieuwing is er dus zeker niet.
-Toch wel het meest fantastische aan Treyarch, vind ik persoonlijk de 'Vehicle-missies' Een aspect dat IW tot nog toe zeker niet heeft kunnen overtreffen.
-Het is bewezen, kijk verder dan dat je, sorry dat ik het type, fanboy neus lang is. De Call of Duty reeks bestaat niet langer uit 1 ontwikkelaar, aanvaard dat gewoon. Ze zijn beiden goede ontwikkelaars, en er zijn zelfs medewerkers die voor beide firma's werken/gewerkt hebben.
-Nogmaals, MW2 is écht niet vernieuwend, écht niet. Ergens denk ik zelfs dat ze meer hebben weggelaten dan bijgestoken.(Console, Deds, Lean,...)
-Buiten het proberen van een game, zijn er nog alternatieven. Zo heb ik beide reviews gelezen in het langst bestaande Gamesblad van de Benelux. Er was een verschil van 1 procent, maar dat zou al lang groter zijn geworden, moesten we de support en programmacode van beide games bekijken.
Niet enkel reviews, de laatste maanden is er genoeg beeldmateriaal verschenen om min of meer te oordelen over de game.
-Het bezitten van een game en het proberen/spelen van een spel is inderdaad iets geheel anders. In het eerste geval, ben je de eigenaar, en heb je een goede spelervaring. En in het tweede geval sta je, hopelijk voor de ontwikkelaar, ook op het punt de game te kopen, en heb je OOK een goede spelervaring. (Hoewel het bij mij anders zat)
-Je zegt dat een game vernieuwend moet zijn? Treyarch heeft zeker meer vernieuwing dan MW2. Het is niet zomaar een andere setting, het is de Pacific. Wat dus staat voor een ongekende spelervaring in de CoD-serie. MW2 is vooral gebaseerd op kleine vernieuwingen die in de meeste gevallen niet veel opleveren. Al moet ik toegeven dat de Spec-Ops een mooi initiatief is, maar daarentegenover staat de Co-Op play van WaW. (Ja inderdaad, WaW, niet WoW) Overigens nieuwe wapens, maar dat is in beide gevallen zo. Dus daar kunnen we ook geen punt van maken. (Jesus, dit wordt bijna een hele column --> WaW vs. MW2) Zelfs nu het zesde deel van de serie uit is, en Treyarch al druk in de weer is met CoD7, ondersteunen ze nog altijd hun vorige game. Double xp, map pack bundle.
De (objectieve) conclusie die ik hieruit kan trekken, is dat het min of meer evenwaardige games zijn. Nochtans er meer mankementjes zijn in het kamp van IW dan in het kamp van Treyarch.
Gedurende mijn 'column' ben ik zo objectief mogelijk gebleven. Ik hou van IW, en ik hou van Treyarch, maar toch zijn hun games 'anders'
|
|
| Geplaatst door: dombietie |
25-12-09
|
Hoi wanneer komt zo ongeveer eigenlijk de niewste call of duty weer uit. hoe lang gaat dat ongeveer duren,
en zitten er nog veel mensen online op word at war en zijn dit dan vooral goede want ik neem aan iedereen speelt de nieuste of wat |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
25-12-09
|
@dombietie: Najaar volgend jaar. COD Vietnam.
Tenminste, dat is waar het heen lijkt te gaan. |
|
| Geplaatst door: Redactie - Monkey Soldier |
25-12-09
|
Ga daar maar gerust van uit, Activision is de nieuwe EA (lees: uitmelken!), dus je kan gerust volgend jaar een nieuwe CoD verwachten.  |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
25-12-09
|
@ HaNSoNn
laat ik het maar ff zo doen, anders word het wel een hele lanfe quote 
- Als je het download via steam noem ik dat ook 'het bezitten'.
- vergeleken met cod4 is mw2 ook minder vernieuwend, uiteraard.
- ik noem inderdaad nazi zombies maar een kleine toevoeging. Ik koop callofduty voor de mp en voor het vechten tegen duitsers (en dan bij waw de aziaten). Als ik nazi zombies wil hebben koop ik wel een 'zombie' game. Voor mij een totaal overbodige toevoeging. Leuk om een keer gedaan te hebben, maar daarna gaat het vervelen. Door extra zombiemappen uit te geven is slim gedaan van Treyarch.
- idd, wat je zegt over plagiaat en *** game is waar. Zo zit men in elkaar, men is nooit tevreden. Maar dan is het juist de kunst om toch iets nieuws uit te proberen, wat zowel bij cod:waw en mw2 matig is gedaan.
- CoD heeft inderdaad meerdere ontwikkelaars, en dat aanvaardt ik ook. Beter gezegd; ik vind het juist alleen maar beter, zo'n competitie. Dat zorgt meestal toch voor betere games En ik heb ook helemaal niks tegen Treyarch. Treyarch zorgt namelijk voor een leuke singleplayer, waar ik wel van heb genoten (zowel bij cod3 en cod:waw). Maar vergeleken met IW vind ik dat ze minder inbreng hebben in de multiplayer. Dat is jammer & ik hoop dat ze met cod7 iets speciaals op het mp vlak neerzetten, en het niet weer kopieren en een paar kleine veranderingen aanbrengen.
- De vehicle missies vond ik zeker erg leuk (zowel bij cod3 en waw) en daar heb ik ook van genoten. De tanks in de mp van waw waren gewoon te sterk, en ipv dat ze de tanks verwijderden (bij hardcore team deathmatch) had ik het liever gezien dat ze tanks minder sterk werden gemaakt.
- Nogmaals: een game leuk vinden is je smaak. De een bevalt WW2 setting beter als de moderne setting, of omgekeerd. Voor mij was het toppunt toch wel cod4, en daar kon waw en mw2 niet tegen op, omdat cod4 het meest vernieuwend was vergeleken met de eerdere delen.
Nou, volgens mij heb ik nu zowat alles behandeld en mijn conclusie hieruit is dat iedereen een eigen smaak heeft, en dat zowel cod:waw en mw2 niet slecht zijn, maar minder venieuwend dan cod4  |
|
| Geplaatst door: Hoofdredacteur - Ramp |
25-12-09
|
| He Sven reageer je ook nog op mij? |
|
| Geplaatst door: Mark |
25-12-09
|
ik speel dit nog vaak |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
25-12-09
|
Hoofdredacteur - Ramp schreef:| He Sven reageer je ook nog op mij? |
Gedaan  |
|
| Geplaatst door: Redactie - HaNSoNn |
25-12-09
|
Ha, die Ramp toch xD
-Nazi zombies is, als we het bekijken, net een grote toevoeging. Er zijn er nog altijd veel die het nog spelen. Voor de een dus een kleine toevoeging, maar als we het 'globaal' bekijken, zat daar heel veel toevoeging in.
-CoD3 was helemaal iets anders dan dat we gewend zijn, en toch vinden we het bagger. Wat gaat CoD7 dan zijn als het iets anders doet?
-Ik snap nog altijd het verschil niet tussen de game spelen en de game spelen én in je bezit hebben.
-De voertuigen waren voor mij ook echt iets ***. Al vind ik echter dat het veel interessanter zou zijn, moesten ze het oude Base Assault er bij gestoken hebben. (CoD:UO )
-Sinds CoD4 gaat het in de franchise enkel om de Multiplayer, en werd de Singleplayer naar mijn zeggen gewoon verwaarloosd. (Come on, 5 uurtjes??)
En dit is toch net waarmee de serie is bekend geworden...
-WaW is beter dan MW2.
(nee ik ben geen fanboy, ik heb het ook niet zo voor treyarch)
Cod2 was toch wel het hoogtepunt in de serie, met zn superlange singleplayer |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
25-12-09
|
Hoofdredacteur - Ramp schreef:marabunta schreef:marabunta schreef:lmao overstappen echt niet spel is nog steeds niet af ..
ga geen tijd meer besteden aan een beta . en als hun cod 7 gaan maken . wacht ik wel op cod 8 van IW .
Ben al maanden klaar met wow . |
oja stop nu eens met steeds elke keer over WOW door te zeuren begijp dat jullie minder verdienen nu door mw 2 deze site is van 3ide verhuurder van diversen gameservers. daarom komt dit gezeur steeds terug. |
Wat wij doen is een game verdedigen die eigenlijk heel verrassend is geweest als je kijkt naar de onkunde van de ontwikkelaar. Infinity Ward heeft dit jaar in haar idiote arrogantie de PC-gamers laten stikken, terwijl ze zóveel ervaring heeft hiermee en het nog veel goedkoper is uiteindelijk om gewoon aan de dedicated servers te gaan. Treyarch heeft haar best gedaan om zonder uitbesteding een volwaardige PC-game te ontwikkelen die ze altijd heeft ondersteund en waar we best trots op kunnen zijn. Treyarch had voor CoD3 slechts 7 maanden en een klein budget, ze maakten een eigenzinnig project en dat viel bij niemand in de smaak. Dus: ze maakten Call of Duty 4 na volgens diens principes maar in een eigen setting. En sindsdien loopt men maar zijn gal te spuwen op dit ''kopiëren''. Het voorname kritiekpunt op WaW is wat mij betreft dat het verhaal helemaal niks voorstelt, maar het verhaal stelt op Call of Duty 3 na sinds Call of Duty 2 al helemaal niets meer voor.
Infinity Ward interesseert mij niet meer omdat i3D daar geen geld aan verdient, want daar lijden wij alleen maar onder, want de website interesseert hen minder (logisch). Ik vind Treyarch gewoon een veel natuurlijkere studio en ik hoop dan ook niet dat ze met dezelfde rotzooi aankomen als IW volgend jaar. Waarom denk je dat we overstappen naar Bad Company 2? IW snijdt zichzelf in de vingers, gewoon omdat het kán! Geld verdienen doen ze toch wel. Maar mijn sympathie voor ze is verdwenen en komt niet meer terug. |
Nou, omdat het kerst is Ramp Trouwens, iedereen gelukkig kerstfeest he 
Uhm . . . IW heeft de pc gamers inderdaad laten stikken, maar probeerden ook iets nieuws uit, want naar mijn horen niet goed is uitgepakt bij de pc gamers.
CoD3 was de allereerste cod game die ik in handen kreeg. Ik speelde namelijk een keer cod2 op de xbox 360 in de bioscoop. Die wilde ik kopen, maar toen kwam ik erachter dat cod3 bijna uit kwam. Nou, die kocht ik ipv cod2 voor de xbox. Zonder enig verstand van games speelde ik cod3 en de game beviel mij (singleplayer). De mp heb ik nooit gedaan, omdat ik geen zin had om te betalen voor xbox live.
Een aantal jaren later met meer game ervaring kreeg ik de ps3 in mijn bezit. Een van de eerste games die ik hiervoor kocht was cod4. Geweldig vond ik het. De mooiste game die ik ooit had gespeeld. Vooral het nieuwe online gedeelte was voor mij geweldig. Andere games konden hier niet tegen op. De game had iets verslavends, wat cod:waw mist, en wat nu ook mw2 mist. Na cod4 kreeg ik veel sympathie voor IW. Omdat cod4 zo geweldig was vergeleken met cod3 verloor ik deels mijn sympathie voor Treyarch.
Ik baalde ook ervan dat Treyarch cod5 ging maken, wat deze niet eens zo slecht deed.
IW blijf ik verlopig trouw, want ook met mw2 op de ps3 vind ik dat ze een hele prestatie hebben neergezet.
Ook heb ik er géén problemen mee dat Treyarch cod7 gaat maken. Maar toch hoop ik dat Treyarch er iets van zich eigen in de game stopt, en géén dingen naaapt van mw2. Dan pas krijgt Treyarch voor de volle 100% mijn sympathie.
lijkt wel een column  |
|
| Geplaatst door: Ataraxis |
25-12-09
|
Wow wat een MW fanboys.
IW lacht iedereen uit, het is niet door het spel (alleen) dat het zo'n succes is, maar duidelijk door de ENORME marketing. Ik bedoel, zelfs m'n ouders kennen het spel?
Technisch was CoD:WaW beter, punt uit.
Oprotten met heel die console matchmaking nest.
En wtf is er aan het gebeuren met de gemiddelde speler?
Bij mij zijn het nu altijd ofwel ENORM dikke campers, ofwel tubenoobs (GL + Thumper) of van die ninja's die geen wapen kunnen bedienen en daarom heel de map lopen knifen met een care package marker.
Ik mis COD2!
Begin lichtjes anti new gen gamers aan het worden hier oO. |
|
| Geplaatst door: Reflex |
25-12-09
|
Call of Duty: Modern Warfare: Reflex Edition(oftewel cod4 Wii)heeft nu ook dubbel XP  |
|
| Geplaatst door: crazy |
25-12-09
|
wtf wel lekker laat
iedereen heeft al de hoogste rank  |
|
| Geplaatst door: RRR |
25-12-09
|
| Cod2 is nog steeds de beste cod4 is ook goed tenminste als je promod speelt. Ik vind die perks enzo niet echt een toevoeging. Wat IWnet nu heeft gedaan met MW2 is een schande. Hopen dat in Cod7 weer dedicated servers inzitten anders gaat iedereen op de PC snel over op een ander spel denk ik. |
|
| Geplaatst door: Hoofdredacteur - Ramp |
25-12-09
|
RRR schreef:| Cod2 is nog steeds de beste cod4 is ook goed tenminste als je promod speelt. Ik vind die perks enzo niet echt een toevoeging. Wat IWnet nu heeft gedaan met MW2 is een schande. Hopen dat in Cod7 weer dedicated servers inzitten anders gaat iedereen op de PC snel over op een ander spel denk ik. |
*kuch* Bad Company 2 |
|
| Geplaatst door: Hoofdredacteur - Ramp |
25-12-09
|
Ataraxis schreef:Wow wat een MW fanboys.
IW lacht iedereen uit, het is niet door het spel (alleen) dat het zo'n succes is, maar duidelijk door de ENORME marketing. Ik bedoel, zelfs m'n ouders kennen het spel?
Technisch was CoD:WaW beter, punt uit.
Oprotten met heel die console matchmaking nest.
En wtf is er aan het gebeuren met de gemiddelde speler?
Bij mij zijn het nu altijd ofwel ENORM dikke campers, ofwel tubenoobs (GL + Thumper) of van die ninja's die geen wapen kunnen bedienen en daarom heel de map lopen knifen met een care package marker.
Ik mis COD2!
Begin lichtjes anti new gen gamers aan het worden hier oO. |
Kan het niet méér met je eens zijn. |
|
| Geplaatst door: Redactie - HaNSoNn |
25-12-09
|
Phil, je bent een verstandige jongen 
Ben nu bezig met CoD2 te spelen op pc. Maar ik laat het maar effe liggen voor een paar weekjes, heb namelijk juist het eerste deel en uitbreiding uitgespeeld, en dan heb je er wel snel genoeg van.
In de eerste 3 halve uurtjes die ik gespeeld heb, valt het me nu pas op dat elke duitser dezelfde (irritante) stem heeft... |
|
| Geplaatst door: eth |
26-12-09
|
| In here I found that all the gold were cheap and the aion gold was the cheapest, you can come here to buy aion gold , you can introduce your friends to come to here to buy the aion gold we will give you some preferential, and also you can bought the aion gold , we can sure that in the market our aion gold was the cheapest. |
|
| Geplaatst door: Flame |
26-12-09
|
Ben jij Modern Warfare 2 zat? Stap dan nu terug in de tijd en start World at War weer eens op!
Dit taalgebruik vind ik niet kunnen !!  |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
26-12-09
|
Tja . . . . Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van Bad Company 2, want naar mijn mening was deel 1 een slechte game op online gebied (voor op de ps3).
Ik begrijp als de pc-gamers er veel verwachten, want er zijn dedicated servers, maar ik zal er niet al te veel van verwachten. |
|
| Geplaatst door: RedFox |
26-12-09
|
svenistheman schreef:Tja . . . . Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van Bad Company 2, want naar mijn mening was deel 1 een slechte game op online gebied (voor op de ps3).
Ik begrijp als de pc-gamers er veel verwachten, want er zijn dedicated servers, maar ik zal er niet al te veel van verwachten. |
Nou eigenlijks verwacht IK, er best wel veell van ookal heb ik deel 1 nooit gespeeld.
Wat we er allemaal wel van verwachten is natuurlijk Destruction, wie wil er nou niet een heel huis laten inzakken?
Wat wel jammer is dat de max players op de PC 32 is.. want naar mijn mening zijn de mappen best wel groot!
maarja DICE zal het wel goed hebben met 32 max players op de PC.  |
|
| Geplaatst door: Redactie - HaNSoNn |
26-12-09
|
Geloof me, 32 spelers is echt wel genoeg hoor 
Ervaring uit BF2 xD |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
26-12-09
|
RedFox schreef:svenistheman schreef:Tja . . . . Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van Bad Company 2, want naar mijn mening was deel 1 een slechte game op online gebied (voor op de ps3).
Ik begrijp als de pc-gamers er veel verwachten, want er zijn dedicated servers, maar ik zal er niet al te veel van verwachten. |
Nou eigenlijks verwacht IK, er best wel veell van ookal heb ik deel 1 nooit gespeeld.
Wat we er allemaal wel van verwachten is natuurlijk Destruction, wie wil er nou niet een heel huis laten inzakken?
Wat wel jammer is dat de max players op de PC 32 is.. want naar mijn mening zijn de mappen best wel groot!
maarja DICE zal het wel goed hebben met 32 max players op de PC.  |
Hele kuizen kapot schieten is natuurlijk fun, maar zeer frustrerend als je dikke buiten muren zo kapot schiet en de dunne binnenmuren niet kapot kan krijgen. Verder was er bij Bad Company amper een verhaal te volgen en er was weinig variaties. Ik ben benieuwd of ze dat deze keer aanpakken, en ik hoor wel via recensies van vrienden etc. of het een must have is of dat het een flop is. |
|
| Geplaatst door: poeper |
26-12-09
|
| aan al deze reacties te horen is mw2 niet slecht wat ik de vorige dagen wel anders begreepXD |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
26-12-09
|
poeper schreef:| aan al deze reacties te horen is mw2 niet slecht wat ik de vorige dagen wel anders begreepXD |
MW2 is zeker geen slechte game. Een aanrader voor op de console. Op de pc mis je dedicated servers, dus als je een pc gamer bent is het misschien niet wat je zoekt. Dan kan je misschien beter wachten op battefield; bad company 2. |
|
| Geplaatst door: Redactie - Monkey Soldier |
26-12-09
|
| Battlefield BC2 wordt hier hartstikke overrated, naar mijn mening. Het lijkt alsof het de verlossende game moet worden voor PC-gamers, alleen maar omdat DICE slim heeft ingespeeld op de MW2 Dedi server problemen. |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
26-12-09
|
Redactie - Monkey Soldier schreef:| Battlefield BC2 wordt hier hartstikke overrated, naar mijn mening. Het lijkt alsof het de verlossende game moet worden voor PC-gamers, alleen maar omdat DICE slim heeft ingespeeld op de MW2 Dedi server problemen. |
Een man van mijn hart. Eindelijk iemand waar ik het mee eens bent Zo denk ik er nou ook over, want wees nou eens echt eerlijk. Was bad company 2 nou een goede game? |
|
| Geplaatst door: Ewanos |
26-12-09
|
Een aantal interessante discussies gaande hier, ik heb ze nog niet allemaal gelezen, maar een paar dingen zijn mij toch opgevallen.
Ik merk vooral bij mezelf en bij vele andere mensen dat de lol van MW2 er langzamerhand afgaat. Het feit dat er geen dedi servers zijn zorgt al snel voor onwijs veel irritatie bij PC-gamers. Martyrdom, Last stand, Bunnyhopping en alle kleine kinderen die de chat spammen met onnozele teksten. De PC-gamers waren gewend aan games volgens hun regels, prettige games dus. Nu dit allemaal uit het raam is geslingerd denk ik persoonlijk dat MW2 (PC) niet zo'n lange duratie zal hebben als COD4 (PC).
Er is totaal geen competatieve kant aan het spel, de matches die je kan spelen moet je maar je tegenstander vertrouwen dat ze de juiste perks en regels handhaven. Het is ook zeer lastig om met 12 man op de connectie van een persoon te gamen.
Ik heb heel lang uitgekeken naar MW2, het is een prima game. Maar verfrissend is het daarentegen niet, als er geen dedi-servers uit komen denk ik dat deze game voor de PC heel snel 'secondary' wordt, vooral nu Battlefield Badcompany 2 eraan komt. |
|
| Geplaatst door: Ewanos |
26-12-09
|
| Een kleine toevoeging, COD1 is voor mij nog steeds de allerbeste game ooit gemaakt. |
|
| Geplaatst door: xX Doctor46 Xx |
26-12-09
|
Waarom zeuren julie allemaal zo ?
Iedereen was in volle spanning voor MW2 , Iedereen verwachtte het beste van het spel . Dan kan het toch alleen maar tegen vallen ? Ik vind Persoonlijk COD waw , En MW2 Allebei leuk. Ik hou van afwisselingen . Onzin Dat iedereen COD waw nu een rot spel vinden. Maar voor MW2 was iedereen te vinden om MW2 ! |
|
| Geplaatst door: Currahee |
27-12-09
|
Ik spee cod waw ja.
Cod MW 2 is bored.
Iedereen kan alleen maar campen.
|
|
| Geplaatst door: xX Doctor46 Xx |
27-12-09
|
Currahee schreef:Ik spee cod waw ja.
Cod MW 2 is bored.
Iedereen kan alleen maar campen. |
Klopt. |
|
| Geplaatst door: Cadiuro |
27-12-09
|
Om toch ook even mijn zegje te doen, vind ik beide spellen evenwaardig, elk met hun voor- en nadelen. Ik speel PC, en ben al bij de serie sinds de eerste CoD.
MW2 is great fun in de multiplayer, maar alleen als je in een leuke server binnenraakt - Niet teveel noobtubers, campers of ninja's, en ALS je al binnenraakt natuurlijk. Waarom blijven die grenade launchers trouwens al twee spellen lang terugkeren (en zelfs uitgebreid worden - Thumper vs Grenade Launcher) terwijl zo'n beetje de hele community tegen die dingen is? Lean gebruikte ik ook best veel, maar natuurlijk kan ik die knoppen nu gebruiken voor andere functies (special nades, bijvoorbeeld). En waarom kan ik niet meer zelf kiezen welke map ik wil spelen? Ik bedoel, als ik Scrapyard echt een vervelende map vind, is het toch niet aan IWNet om te beslissen of ik die map 4 keer op rij ga spelen of niet? De singleplayer heb ik echter zelfs niet eens half gespeeld - ik vind 'm echt slecht.
Toch heb ik me al goed geamuseerd met dit spel, en zal dat nog wel een tijdje blijven doen, denk ik. Het is best verslavend om alle challenges en upgrades te halen, nieuwe wapens te unlocken en telkens beloond te blijven worden voor wat je doet, wat het levelen minder vervelend maakt.
WaW was misschien een CoD4 copy qua gameplay, maar gaf me toch een ander gevoel door de andere wapens, setting en geluiden - hij voelde ook minder snel, minder chaotisch, minder Modern Warfare . Ook de singleplayer en de Nazi Zombies waren erg leuk om te doen. Tegen de tijd dat ik uitgekeken begon te raken op het spel, was ik toch al ruim even lang bezig dan ik op CoD4 had gespeeld (die ik echter wel maar in Augustus heb kunnen kopen wegens een PC-upgrade en heb dus maar iets meer dan een half jaar gespeeld vooraleer ik ook WaW aanschafte).
WaW speel ik nog af en toe voor de tactical servers of mods, of gewoon om een beetje afwisseling te hebben met de snelle en flitsende gameplay van MW2. Want hoewel er veel meer spelers in een server gaan, voelt het spel vaak trager en rustiger aan - beheerster. MW2 is met zijn kleine maps vaak nogal chaotisch. Rush 'n Kill. Je valt de vijand frontaal aan, of je valt 'm in de rug aan - als je hem van opzij aanvalt, is dat omdat je aan het oprukken was en toevallig plots naast een vijand stond. De spawnpoints van de teams wisselen zeker in TDM meestal gewoon van de ene zijde van de map naar de andere zijde. Bij WaW kan je vaker een tactisch punt zoeken en van daaruit de vijand aanvallen in de flank of eventueel zelfs in de rug - als de spawnpoints veranderen, schuiven ze meestal een beetje op, zodat je een soort cirkelbeweging krijgt waardoor je telkens een andere route moet nemen om bij de vijand te komen.
Uiteraard is dit alleen hoe ik beide spellen heb ervaren of steeds heb proberen te spelen, al dan niet met een clan. Veel mensen vinden dit totaal niet. Hoe jonger, hoe minder, heb ik al gemerkt . |
|
| Geplaatst door: sjappie |
27-12-09
|
xX Doctor46 Xx schreef:Currahee schreef:Ik spee cod waw ja.
Cod MW 2 is bored.
Iedereen kan alleen maar campen. |
Klopt. |
idd! |
|
| Geplaatst door: RedFox |
28-12-09
|
Redactie - Monkey Soldier schreef:| Battlefield BC2 wordt hier hartstikke overrated, naar mijn mening. Het lijkt alsof het de verlossende game moet worden voor PC-gamers, alleen maar omdat DICE slim heeft ingespeeld op de MW2 Dedi server problemen. |
Ja, daar hebben ze inderdaad op ingespeeld.. maar ze doen zelfs Dedicated servers op de CONSOLES!(toch?) dat vind ik wel gek aangezien de matchmaking op consoles BUITEN de pc gaat.. straks join je zo een server met een mod... want het zijn tenslotte Dedicated servers ja..
Ik denk gewoon dat die Dedicated een flop worden op de Consoles.. maarja we zullen zien!  |
|
| Geplaatst door: penya |
03-01-10
|
| flyff penya and leveling tips which you would not use it if the area you fight in is still very high above your level, The damage it does per couple seconds is garbage to begin with penya , This is pretty much flyff money your escape route at all times. And have enough flyff gold that can make you so faster. I use Cross Line when I have to buy flyff penya to stun a monster that went for my RM after killing me. |
|
| Geplaatst door: ypp |
05-01-10
|
nickk schreef:| leuk maar wie speelt dit nu nog ? | Ugg boots, uggs. Only the genuine UGG Australia brand are actually UGGs,uggs bailey button boots ,ugg rainier eskimo , wholesale jordan shoes ,wholesale ugg boots ,Largest selection of discount Timberland Boots for sale,wholesale timberland boots ,Shop the entire collection of MBT Shoes ,wholesale mbt shoes ,cheap mbt shoes ,China wholesaler ,We have more brand shoes, please login::www.b2bsharnig.com
|
|
| Geplaatst door: shabq |
22-01-10
|
Hi,dear friend:
let you a exicited place!
www.fendsell.com
www.grownproducts.com
cheap christian louboutin shoes wholesale louis vuitton handbags replica gucci shoes and bags discount UGG |
|
| Geplaatst door: shan |
26-01-10
|
Hi,dear friend:
let you a exicited place!
www.fendsell.com
www.grownproducts.com
cheap christian louboutin shoes wholesale louis vuitton handbags replica gucci shoes and bags discount UGG |
|
| Geplaatst door: cheap mbt shoes |
19-02-10
|
wholesale looking at D&G handbags,wholesale Burberry Handbags ,Louis vuitton glasses ,I feel my eyes were burning,wholesale Nike Shox Shoes ,mbt shoes ,wholesale Dolce Gabbana Handbags ,wholesale Louis Vuitton Handbags ,lectronics, handbags, wedding dresses,wholesale ed hardy ,wholesale rolex watches ,wholesale ugg boots,wholesale jordan shoes,wholesale Omega Watches ,wholesale jordan shoes ,wholesale AF1-shoes ,The most influential wholesale website!
|
|
| Geplaatst door: fhjdgh |
24-02-10
|
| 麗緻金典星百老匯 麗緻金典星百老匯 星百老匯麗緻金典 麗緻金典星百老匯 麗緻金典星百老匯 麗緻金典星百老匯 麗緻金典星百老匯 麗緻金典星百老匯 星百老匯 星百老匯 星百老匯 星百老匯 星百老匯 星百老匯 星百老匯 高雄酒店ktv ,高雄金典 ,高雄酒店上班 ,85大樓 ,便服酒店 !制服酒店 酒店經紀 ,酒店經紀 酒店經紀 ,酒店經紀 ,酒店經紀 ,酒店經紀 ,酒店經紀 ,酒店經紀 ,酒店工作 ,酒店上班 訪檯幹部 。訪檯幹部 ,便服酒店 ,酒店小姐 !傳播 ,高雄酒店ktv ,高雄金典 ,星百老匯 ,高雄酒店 ,85大樓 ,便服酒店 !酒店經紀 ,酒店經紀 ,酒店經紀 ,酒店經紀 ,酒店工作 ,酒店上班 ,訪檯幹部 。訪檯幹部 ,便服酒店 ,酒店小姐 ,酒店工作 傳播 ,酒店工作 ,制服酒店 ,,制服酒店 ,酒店經紀 。訪檯幹部 ,假日兼職 ,台北酒店 ,酒店手腕 ,酒店手腕 ,高雄酒店 ,應徵酒店 ,酒店打工 ,酒店兼差 ,利菁 ,高雄酒店 ,訪檯幹部 ,傳播 ,傳播 ,少爺 。酒店手腕 ,酒店公關 ,酒店應徵 ,高雄酒店 ,酒店工作 ,鋼琴酒吧 ,飯局小姐 利菁 ,高雄酒店 ,少爺 ,金典酒店 ,小吃部 ,酒家女 ,高雄酒店 ,小吃部 ,酒店上班 酒店上班 ,高雄酒店小姐 ,高雄酒店 ,訪檯幹部 ,酒店上班 ,應徵酒店 酒店上班 ,酒店兼差 ,寒假打工 ,暑假打工 ,利菁 ,麗緻金典 ,二手禮服 ,利菁 。台北酒店 ,高雄酒店 ,利菁 ,訪檯幹部 ,少爺 ,牛郎 利菁 ,員工宿舍 ,麗緻金典 。酒店小姐 ,酒店公關 ?高雄酒店利菁 ,利菁 ,高雄義大世界 ,便服酒店 ,便服酒店 ,利菁 ,少爺 ,舞廳 ,ktv酒店 ,高雄按摩 ,鹽水烽炮 ,高雄元宵燈會 凱撒帝苑 香格里拉 麗緻金典 新王朝 雲頂 星百老匯 爵士堡 麗緻金典星百老匯 麗緻金典星百老匯 星百老匯 傳播 |
|
| Geplaatst door: bmx |
09-03-10
|
| February 2010 are gripping, dramatic, passionate, a real derby wow goldAion kinahmetin2 yangdofus2 kamasso it was only after the break. star trek online creditssto creditssto credits kaufenThen it was on Friday evening wow goldwow gold kaufenwow powerlevelingconcluded with aion leveling |
|
| Geplaatst door: dfyrthty |
10-03-10
|
| "Do I think there are some changes in people's Christian Louboutin online possibility? Yes, I said:" House Majority Leader Steny Hoyer. "I think Christian Louboutin online store it is because it will be a different bill is in addition to the House of Representatives and the Senate. Wonderbirdsupergirl |
|
| Geplaatst door: sfgrthyuk |
10-03-10
|
| Apple tried to stop by the Supra footwear HTC smartphones manufactured imports of the importance of addressing the supra shoesr smart phone patent dispute the role of the International Trade Commission, an skateboard shoes increasingly important growth area for one of the fastest-growing technology. Wonderbirdsupergirl |
|
| Geplaatst door: Chi Hair Straightener on sale |
11-03-10
|
| yes,right .chi flat iron are very popular for the hair straightener ,finding a great chi flat website is probably one of the best ways. |
|
| Geplaatst door: GHD hair straightener |
11-03-10
|
so good ,do you want to buy ghd hair straightener or ghd flat iron?ghd hair straightener online sale store.the best ghd straightener seller you can trust . |
|
| Geplaatst door: ugg boots sale |
11-03-10
|
yes,i agree with you .ugg boots are the best boots for this winter and spring,ugg boots made from top quality merino sheepskin . |
|
| Geplaatst door: www.watchtimex.martbase.com |
18-03-10
|
www.watchtimex.martbase.com
replica watch
Best designer Replica Watches are the great attributes to accentuate your success and social position. The outstanding uality and design make them famous all over the world and their popularity doesn't wink out as the years pass by. Our replica atches will be almost as precise and durable as the original watch and will look exactly the same. It will cost you a convenient mount of money and prove to be a very reliable watch that will also feel precious round your wrist.
|
|
| Geplaatst door: wholesale nike |
23-03-10
|
I just got a new pair of Nike Air Force One shoes , and I could not be happier. My custom Nike Air Force Ones are the coolest thing that I have seen in years. These ones are a special St. Patrick's day addition, done in bright green and white. Very retro. I am tempted to save my Nike Air Force One shoes for playing basketball, but the thing is, I just can not keep them off of my feet. Everyone who sees me gives me a look of envy when they check out my Nike Air Force One shoes , because they know that I've got the cash flow to buy the nice threads.
|
|
| Geplaatst door: jordan shoes sale |
23-03-10
|
This shoe is the most comfortable nike shoe I have ever purchased. I primarily wear my nike shoes for comfort and fashion. The first time I wore it and every time thereafter it felt like I was walking on cloud nike shoe . I sincerely hope this model nike shoe will be around for a long time to come in the event I need to replace it with a new one. To kind of ensure that I'll be in style and comfort for a good while I've purchased two additional pairs. Bravo nike shoe!
|
|
| Geplaatst door: wholesale jordan shoes |
23-03-10
|
We all love a great pair of jordan shoes . Even men can appreciate a quality pair of sneakers . Whether you are looking for basketball , jogging, or just everyday comfort, jordan shoes are a must. These are the things we walk, run and climb with everyday
|
|
| Geplaatst door: wholesale nike shoe |
23-03-10
|
Great Nike AirForce 1 . Shipped quickly. Quality is great. I have trouble with plantar fasciitis and the Nike AirForce 1 is nicely padded to keep me from aggravating my condition. Overall, I"m very happy with purchase. Color options were good too. Will defn continue to order on-line.Thanks Nike AirForce 1 !
|
|
| Geplaatst door: Nike AirForce |
23-03-10
|
I recently purchased these nike shoes for my girlfriend as a christmas gift. She totally loved them far more than all her other air maxes she owns . I couldn't agree with hermore. They are by far the best women's nike shoes I have seen. Great quality, great design, and feather weight. I was completely satisfied with my purchase and would totally recommend these nike shoes to anyone who is considering purchsing them.
|
|
| Geplaatst door: convert hd video |
26-03-10
|
How to rip Blu-ray(BD) movie, convert Blu-ray to iPhone video format and transfer from Blu-ray to iPhone ?You’ve come to the right place! The following Blu-ray to iPhone converter can help you convert Blu-ray movie to iPhone movie with fast conversion speed. Just check this detailed blu-ray to iPhone conversion guide now.
------------------------------------------------------------------------
More Related Products : blu-ray to iphone converter || cell phone look up || blu-ray to mp4 || rip blu-ray || media copy pro
|
|
| Geplaatst door: ssss |
08-04-10
|
| We know what a bad fake looks like. We?ve all seen rip-off replica Gucci handbags with vinyl trim, wobbly stitching, and misprinted labels. It is our genuine mandate to produce only the finest, most flawless Replica Hermes Purses . Our entire line of handbags including Gucci handbags, Chanel handbags,Replica Marc Jacobs handbags and all of the rest of our quality Fake Prada Handbags are built to last and always the perfect copy. Fake Gucci Handbags This means that, unlike other companies, we invest the time and source the same materials used in the authentic designer handbags and accessories. |
|
| Geplaatst door: Replica louis vuitton handbags |
20-04-10
|
Cheap Replica louis vuitton handbags,Purses,Wallets Outlet and Louis Vuitton Designer Bags,Shoes Outlet Store - discount price is our special offer,
replica Burberry handbags
D&G handbags
Givenchy handbags
Lancel handbags
Mulberry handbags
Thomas Wylde handbags
Valentino handbags
Versace handbags
Christian Dior handbags
ALEXANDER WANG handbags
classic Hermes Birkin 40CM Togo Leather Bag black
fashion Hermes Birkin 40CM Togo Leather Bag light coffee
classic Hermes Birkin 40CM Togo Leather Bag red
fashion Hermes Birkin 40CM Togo Leather Bag light blue
Designer chloe 50811 orange handbag with Diamond Padlock orange
Designer chloe 50811 silver handbag with Diamond Padlock silver
Designer chloe 50896 black & blue handbag with Padlock gold blue
Designer chloe 50896 black handbag with Padlock gold black
Designer Chloe 50898 dark coffee chamois handbag
|
|
| Geplaatst door: bluely |
21-04-10
|
New and cheap authentic Louis Vuitton bags and louis vuitton purses arrived! More discounts are just only in our website.
This brand has not only limited to the design,and sale of high-end leather goods and luggage,but to become involved in fashion, .accessories, shoes, bags, media, wine |
|
| Geplaatst door: jkghy |
14-05-10
|
Know Your Coach
The most effective defense against getting a replicated item on the net or from a street merchant is to become familiar with your company. Yes it's true, in order to discover how to know a genuine Coach patchwork handbag Cheap Coach Alex Handbags by a replica within mere seconds, Wholesale fake cheap handbags it's good to become acquainted with the quality of Coach goods Madison Coach Handbags . Certain internet sites state the fact that counterfeiters have grown so experienced at replicating designer pieces Wholesale Coach Handbags Brooke that merely the company knows the main difference. That isn't necessarily the case. An expert fashionista who by now has several Coach bags definitely will verify the genuineness Coach Clutches & Wristlets of this item through the body weight, interior, Cheap replica bags wholesale as well as stitching of the purse. In essence: unless you understand what a genuine Coach patchwork handbag looks and feels like, you won't have the capacity to contrast the item towards any fake product Wholesale Coach Handbags New .One of the most important and stylish accessories for women is the fashionable handbag. A trendy purse is a must to complete an outfit and make it look glamorous. Bags China Replica Handbags Wholesale are widely available in varied sizes, designs, shapes and styles. The right kind of purse can make a huge difference in ones appearance. Women should select such option that is trendy Wholesale Chanel Handbags and at the same time it is to carry all day long.
Women must be very cautious while selecting the right kind of purse for themselves. cheap replica handbags wholesale The durability of a gear is an important criterion that must not be ignored. These are made up of different types of materials which may include leather, denim, jute Cheap Juicy Handbags Satchels or other fabrics. The material should be fine to ensure its use for a longer period of time. Not everybody can afford a designer bag as they are exorbitantly priced. However, there are certain options that are quite affordable as well as Cheap replica handbags purses trendy at the same time. Jute options are quite affordable and they are Swingpack Juicy Shoulderbag environment friendly too. Jute is available in various designs. They are beautifully embroidered with ribbons and beads. Such purses are often preferred by college girls as they are fashionable, Gucci Travelling case easy to carry and fall within their price range.Nike shoes are so popular and there are so many Nike shoes for sale online or offline. Among the various Nikes, which pair is best for you?
Choose the right shoes replica Shoes Nike Max 90 Men is very important and if you are not wearing the right shoes, Nike Max LTD Men Shoes Wholesale your feet will feel uncomfortable. In order to protect your feet and make them in the best condition, here are 2 steps to teach you how to choose the right shoes.
1. Whether you need your Nike shoes for a sport or just for fun. Nike has hundreds to choose from Discount MaxAIR-BW Men Shoes if you are only looking for a regular shoe. Such as flip flops, canvas shoes, sandals and high tops.
2. The Nikes, Cheap MAX 2009 Men Nike Shoes Wholesale where will you use it to? For athletes, you need the Nikes which have you covered for a specific sport. Suggest you going to Nike website or exclusive Shop to find out your specific sport Gucci Shoes Sneakers Cheap .Women hats are available in number of brands and styles. You can select from a collection of different styles including novelty, costume, historical and many others. Most of the brands also provide Famous Hats Cheap Famous Hats cheap, Kentucky Derby hats, Cloche hats, Big Brim hats, LA HatsCheap LA Hats cheap, Swingers and Off the Face. These hats not only ensure that you look stylish but function well. Some hats are available that provide sun protection, comfort and durability. Hat accessories are also available to maintain the beauty of your hat.
You can check online and find impressive collection for yourself. ED hardy Hats Replica ED hardy Hats replica hats, Also keep checking your nearest outlet and stores for new styles and latest collection. This is something which you can afford and add to your wardrobe. replica hats Replica Monster Energy Hats Monster Energy Hats So shop around and find the best pieces for yourself. So you must not miss it and get ready to add to your appeal. |
|
|
|
|
|