| |
|
|
| DICE blijft rammen op Infinity Ward t.a.v. dedi-servers |
| Call of Duty: Modern Warfare 2 | 04-11-09 16:52:28 |
|
|
Met onderstaande brief, door een Amerikaanse PC-gamer ingezonden, laat het Zweedse DICE spottend zien hoe Call of Duty-gamers naar Bad Company 2 overlopen. De man vond het transatlantisch sturen van een taart niet geschikt en doneerde daarom de zestig dollar die hij zou gaan betalen voor Modern Warfare 2 aan DICE. MW2 en IW zijn overal onleesbaar gemaakt, maar iedereen zal de boodschap begrijpen. Terwijl vandaag bekend werd hoezeer de ondergang van PC-gaming door Infinity Ward bewerkstelligd wordt, heeft DICE alleen maar meer reden om met dedicated servers te gaan pronken. Maart volgend jaar verschijnt Bad Company 2 voor de PC, evenals Battlefield 1943, games die met uiterste zorg van de consoles naar het oeroude platform overgezet worden, terwijl de enorme blockbuster Battlefield 3 in ontwikkeling is. Is dit een nieuwe era voor Battlefield op de PC? En dat terwijl de veel populairdere en voorheen technisch sterkere Call of Duty-games voor de computer verleden tijd lijken. Niet iedereen is gek op de Battlefield-serie, maar ook de schrijver van dit nieuwsbericht is zeker van plan om problemen in het verre verleden te vergeten en uit te kijken naar een game die wél enorme gevechten, mods en de krachtige dedicated servers ondersteunt. |
|
|
| Geplaatst door: nicos1 |
04-11-09
|
Ik ben echt totaal niet bekend met BF.
Maar naarmate de weken vorderen ga ik toch wel even kijken wat het wordt.
|
|
| Geplaatst door: DANZEJ |
04-11-09
|
Hallo? Wat heeft dit met nieuwtjes over MW2 te maken?
Alsof het spel álleen maar om de PC draait. En omdat de PC versie faalt voor de meeste mensen moeten er posts komen over hoe hard DICE; IW wel niet de grond in stampt?
|
|
| Geplaatst door: Scillman |
04-11-09
|
Omdat het over het "onschendbare" IW gaat, voorheen "almachtig" en nu zwaar aan het afzwakken. Daarom zul je dit ook wel vaker zien . Maar dat is wel lullig voor IW. |
|
| Geplaatst door: nicos1 |
04-11-09
|
DANZEJ schreef:Hallo? Wat heeft dit met nieuwtjes over MW2 te maken?
Alsof het spel álleen maar om de PC draait. En omdat de PC versie faalt voor de meeste mensen moeten er posts komen over hoe hard DICE; IW wel niet de grond in stampt?
|
Ga huilen met je xdoos vrienden omdat het over de pc gaat...
De meeste bezoekers zijn hier pc.
En deze dingen zijn dus wel relevant.
Als je zo graag alleen xdoos dingen wil lezen moet je toch echt naar een andere site gaan. |
|
| Geplaatst door: tukker |
04-11-09
|
| En maar zeuren IW is de echte cod maker lloll treyarch deed het dan toch beter met de laatste. fuck iw treyarcht ftw. |
|
| Geplaatst door: Hoofdredacteur - Ramp |
04-11-09
|
DANZEJ schreef:Hallo? Wat heeft dit met nieuwtjes over MW2 te maken?
Alsof het spel álleen maar om de PC draait. En omdat de PC versie faalt voor de meeste mensen moeten er posts komen over hoe hard DICE; IW wel niet de grond in stampt?
|
Als je kritiek hebt op mijn beleid, doe dat dan fatsoenlijk en niet op deze rare, zeurderige toon. We proberen alle dimensies van het nieuws omtrent deze franchise te bieden aan lezers en gezien de controverse rond de PC-versie zo hoog is opgelopen hebben wij al sinds half oktober ook over de relatie tussen DICE en IW bericht, want dat hoort er ook bij, dankzij de PC-versie. Als je puur consolenieuws wilt, dan zit je hier niet aan het goede adres, en dan kijken we nog niet eens naar de populatie van de community hier die waarschijnlijk voor ruim zeventig procent uit PC-gamers bestaat. Fair and balanced, jongen. |
|
| Geplaatst door: nicos1 |
04-11-09
|
Nooit verwacht dat ik het zou zeggen.
Maar cod5 wordt toch beter dan mw2 :O |
|
| Geplaatst door: DANZEJ |
04-11-09
|
nicos1 schreef:DANZEJ schreef:Hallo? Wat heeft dit met nieuwtjes over MW2 te maken?
Alsof het spel álleen maar om de PC draait. En omdat de PC versie faalt voor de meeste mensen moeten er posts komen over hoe hard DICE; IW wel niet de grond in stampt?
|
Ga huilen met je xdoos vrienden omdat het over de pc gaat...
De meeste bezoekers zijn hier pc.
En deze dingen zijn dus wel relevant.
Als je zo graag alleen xdoos dingen wil lezen moet je toch echt naar een andere site gaan. |
Kun je niet tegen een kritische opmerking? Ik zeg alsof het ALLEEN om de pc draait. Denk je dat? Nee, IW heeft het spel ook bedoeld voor mijn Xdoos en mijn Xdoos vriend, die volgens jou daarom gaan huilen. Wij hebben geen rede om te huilen, misschien jij wel. Volgens mij moet jij nu heel hard huilen omdat IW de pc versie nog verder heeft gebalanceerd.
En je mag mij een goede suggestie geven op welke site alleen MW2 nieuws voor de Xdoos staat. En dat de meeste bezoekers hier PC gamers zijn dat weet mn reet ook wel. Maar is dat een rede om met zn alle te gaan zitten huilen hoe IW zijn reputatie wel niet naar beneden haalt met zijn acties?
Voor jou misschien wel, maar voor mij NIET! |
|
| Geplaatst door: Marcel |
04-11-09
|
| Oké dit klinkt allemaal vlink ver*****, maar ik ga mw2 toch eerst spelen want ondanks die dingen lijkt het me toch een best goed spel. Ik ben ook boos op IW maar we weten nog niet hoe het speelt op de pc. En de Vids van de xdoos versie zien er wel mooi uit. |
|
| Geplaatst door: DANZEJ |
04-11-09
|
Hoofdredacteur - Ramp schreef:DANZEJ schreef:Hallo? Wat heeft dit met nieuwtjes over MW2 te maken?
Alsof het spel álleen maar om de PC draait. En omdat de PC versie faalt voor de meeste mensen moeten er posts komen over hoe hard DICE; IW wel niet de grond in stampt?
|
Als je kritiek hebt op mijn beleid, doe dat dan fatsoenlijk en niet op deze rare, zeurderige toon. We proberen alle dimensies van het nieuws omtrent deze franchise te bieden aan lezers en gezien de controverse rond de PC-versie zo hoog is opgelopen hebben wij al sinds half oktober ook over de relatie tussen DICE en IW bericht, want dat hoort er ook bij, dankzij de PC-versie. Als je puur consolenieuws wilt, dan zit je hier niet aan het goede adres, en dan kijken we nog niet eens naar de populatie van de community hier die waarschijnlijk voor ruim zeventig procent uit PC-gamers bestaat. Fair and balanced, jongen. |
Excuses Ramp,
ik bezoek deze website meerdere malen per dag. En natuurlijk vind ik het ook niet leuk voor de PC gamers. Maar ik reageer op andere zeurderigde reacties.
En t moest er uit. |
|
| Geplaatst door: doctor smokey |
04-11-09
|
nicos1 schreef:DANZEJ schreef:Hallo? Wat heeft dit met nieuwtjes over MW2 te maken?
Alsof het spel álleen maar om de PC draait. En omdat de PC versie faalt voor de meeste mensen moeten er posts komen over hoe hard DICE; IW wel niet de grond in stampt?
|
Ga huilen met je xdoos vrienden omdat het over de pc gaat...
De meeste bezoekers zijn hier pc.
En deze dingen zijn dus wel relevant.
Als je zo graag alleen xdoos dingen wil lezen moet je toch echt naar een andere site gaan. |
doe ff normaal KLEIN KIND, ga lekker huile met je dedicated server.
dit vind ik echt zo zielig IW de grond in stampe, STEL call of duty 7 komt uit MET dedicated server en wat denken jullie wat er gebeurt? iedereen gaat trug naar call of duty... |
|
| Geplaatst door: doctor smokey |
04-11-09
|
| srry voor 2e post ik bedoel dat huile met dedicated servers natuurlijk niet tege iedereen, alleen tege nicos omdat hij zo kinderachtig doet. |
|
| Geplaatst door: DANZEJ |
04-11-09
|
doctor smokey schreef:| srry voor 2e post ik bedoel dat huile met dedicated servers natuurlijk niet tege iedereen, alleen tege nicos omdat hij zo kinderachtig doet. |
+ 1! |
|
| Geplaatst door: Rick |
04-11-09
|
tukker schreef:| En maar zeuren IW is de echte cod maker lloll treyarch deed het dan toch beter met de laatste. fuck iw treyarcht ftw. |
Helemaal gelijk heb je. Go Treyarch! |
|
| Geplaatst door: nicos1 |
04-11-09
|
DANZEJ schreef:nicos1 schreef:DANZEJ schreef:Hallo? Wat heeft dit met nieuwtjes over MW2 te maken?
Alsof het spel álleen maar om de PC draait. En omdat de PC versie faalt voor de meeste mensen moeten er posts komen over hoe hard DICE; IW wel niet de grond in stampt?
|
Ga huilen met je xdoos vrienden omdat het over de pc gaat...
De meeste bezoekers zijn hier pc.
En deze dingen zijn dus wel relevant.
Als je zo graag alleen xdoos dingen wil lezen moet je toch echt naar een andere site gaan. |
Kun je niet tegen een kritische opmerking? Ik zeg alsof het ALLEEN om de pc draait. Denk je dat? Nee, IW heeft het spel ook bedoeld voor mijn Xdoos en mijn Xdoos vriend, die volgens jou daarom gaan huilen. Wij hebben geen rede om te huilen, misschien jij wel. Volgens mij moet jij nu heel hard huilen omdat IW de pc versie nog verder heeft gebalanceerd.
En je mag mij een goede suggestie geven op welke site alleen MW2 nieuws voor de Xdoos staat. En dat de meeste bezoekers hier PC gamers zijn dat weet mn reet ook wel. Maar is dat een rede om met zn alle te gaan zitten huilen hoe IW zijn reputatie wel niet naar beneden haalt met zijn acties?
Voor jou misschien wel, maar voor mij NIET! |
Zoals Ramp al zei is het relevant om het te plaatsen.
En je ontwijkt mijn argumenten en probeert dan met uitroeptekens je gelijk te halen.
Best zielig.
@ doctor smokey:
1. cod7 wordt niet gemaakt door IW, dus daarover de grond instampen kan
2. Het is logisch dat we IW de grond in stampen, omdat ze gewoon een flut prestatie geven,
Iedereen trapte treyarch na cod3 ook de grond in.
Wij doen het nu alleen ervoor, omdat het toch een verpest spel wordt. |
|
| Geplaatst door: DANZEJ |
04-11-09
|
@ nicos1
Waarom lees je niet beter? Ik heb antwoord gegeven op al jou argumenten. En er staat maar 1 uitroepteken in dus het lijkt me sterk dat ik met uitroeptekenS mijn gelijk probeer te halen.
Tuurlijk snap ik dat je het niet leuk vind van IW maar je kunt je toch best beheersen? En niet als een klein kind gaan afgeven op mensen die een console bespelen?
Dat dacht ik al... |
|
| Geplaatst door: doctor smokey |
04-11-09
|
meschien vinden jullie dat mw2 verpest is maar de xbox en ps gamers vinden dat TOTAAL niet, ik snap dat jullie boos en pissig zijn maar is het daarom een reden om je zo kinderachtig te gedragen? jullie kunnen ook gewoon normaal doen dan merkt IW het wel gewoon aan de verkoop cijfers, dan hoeve jullie ze nog geen stomp na te geven! kom op mensen het is maar een spel het hangt niet van je leven af, ook al gaan jullie over na BFBC2 wat zou ons dat nou uitmaken, ik zou zeggen veel plezier met bf bc2 tot zo in call of duty 7!!
einde bericht! |
|
| Geplaatst door: Scillman |
04-11-09
|
Rick schreef:tukker schreef:| En maar zeuren IW is de echte cod maker lloll treyarch deed het dan toch beter met de laatste. fuck iw treyarcht ftw. |
Helemaal gelijk heb je. Go Treyarch! |
En WaW is ook een flut spel, dus ik ga maar weer lekker met de zombies vechten in Modern Warfare( 1 ) zoals het hoort met de mods . |
|
| Geplaatst door: nicos1 |
04-11-09
|
@ DANZEJ:
Jij ging zeuren, omdat je dit niet relevant vond.
Ok, dan maak ik er huilen van, wat inderdaad overdreven was.
Maar als je het niet leuk vindt dat dit wordt gepost, moet je gewoon hier niet zijn, zoals Ramp verder ook uitlegde.
En verder heb ik het in de grond trappen al uitgelegd in mijn vorige post.
@doctor smokey:
Ik begrijp ook wel dat jullie het niet vinden.
Maar ja, op deze site is merendeel pc fan, en is het logisch dat we er pissig over zijn. Dat zou jij namelijk ook zijn.
Verder geven we ze geen stomp na, we geven kritiek omdat ze het spel verpesten. En dat moeten ze ook te horen krijgen.
|
|
| Geplaatst door: DANZEJ |
04-11-09
|
nicos1 schreef:@ DANZEJ:
Jij ging zeuren, omdat je dit niet relevant vond.
Ok, dan maak ik er huilen van, wat inderdaad overdreven was.
Maar als je het niet leuk vindt dat dit wordt gepost, moet je gewoon hier niet zijn, zoals Ramp verder ook uitlegde.
En verder heb ik het in de grond trappen al uitgelegd in mijn vorige post.
@doctor smokey:
Ik begrijp ook wel dat jullie het niet vinden.
Maar ja, op deze site is merendeel pc fan, en is het logisch dat we er pissig over zijn. Dat zou jij namelijk ook zijn.
Verder geven we ze geen stomp na, we geven kritiek omdat ze het spel verpesten. En dat moeten ze ook te horen krijgen. |
Kijk dat is nou eens een normale post waar je ook op de normale manier iets aan elkaar duidelijk kan maken zonder dat er kinderachtige termen voor nodig zijn.
En je hebt een beetje gelijk dat ik hier niet moet zijn als ik dit niet leuk vind. Maar hopelijk begrijp je ook waarom. Als we constant alleen maar aan moeten horen hoe *** het wel niet is dat de PC versie steeds verder word verne*kt |
|
| Geplaatst door: nicos1 |
04-11-09
|
Klopt, ik was nogal gefrustreerd door een aantal factoren (niet alleen cod, zo verslaafd ben ik nu ook weer niet xD)
Het had wel wat netter gekund.
Ik begrijp ook wel dat jullie het niet fijn vinden om het steeds te horen.
Maar dat is een probleem op een website waar veel pc-gamers zijn.
Die zullen altijd lopen zeuren daarover. |
|
| Geplaatst door: N3RO |
04-11-09
|
| Maar ik snap het niet. Over de dedi servers van mw2, nu moe tje zelf aan maken. Draait het dan ook op jou pc? Of via een Iw server ofiets.? |
|
| Geplaatst door: Rick |
04-11-09
|
Scillman schreef:Rick schreef:tukker schreef:| En maar zeuren IW is de echte cod maker lloll treyarch deed het dan toch beter met de laatste. fuck iw treyarcht ftw. |
Helemaal gelijk heb je. Go Treyarch! |
En WaW is ook een flut spel, dus ik ga maar weer lekker met de zombies vechten in Modern Warfare( 1 ) zoals het hoort met de mods . |
Lol, een zielige mod van Modern Warfare 1?
Nazi Zombies pwnt gewoon heel Modern Warfare 1
+ de multiplayer + de co-op + de gewone singleplayer |
|
| Geplaatst door: tooldtodie |
04-11-09
|
DANZEJ schreef:doctor smokey schreef:| srry voor 2e post ik bedoel dat huile met dedicated servers natuurlijk niet tege iedereen, alleen tege nicos omdat hij zo kinderachtig doet. |
+ 1! | yay ik heet nico XD! maar serieus dat kind moet ze mond houden met zijn xdoos je maakt mijn naame te schanden :O!!!!!!!!! btw call of duty serie is bedoelt voor DE PC dus wees blij dat zo nu wat aandacht aan jullie geven klein kind. |
|
| Geplaatst door: Redactie - Doomsdayer |
04-11-09
|
Rick schreef:tukker schreef:| En maar zeuren IW is de echte cod maker lloll treyarch deed het dan toch beter met de laatste. fuck iw treyarcht ftw. |
Helemaal gelijk heb je. Go Treyarch! |
Kijk, zoiets kan ik als een voorbeeld gebruiken, vorig jaar stamptte jullie allemaal Treyarch de grond in, en nu andersom. |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
04-11-09
|
| COD 7... Vietnam, Ded. Servers dus met 60 man tegelijk in de jungle, Napalm gooien op elkaar... nog een jaartje jongens, dan is Treyarch, de fatsoenlijke ontwikkelaar van de 2 weer aan de beurt en wordt het weer leuk!! |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
04-11-09
|
nicos1 schreef:Nooit verwacht dat ik het zou zeggen.
Maar cod5 wordt toch beter dan mw2 :O |
totale boelshit maat! Als je fatsoenlijk de trailers etc. heb bekeken zie je dat MW2 gewoon een geweldige game gaat worden! CoD5 was ook niet beter als CoD4. Ik denk dat jullie bang zijn de waarheid onder ogen te zien dat MW2 een geweldige game gaat worden, ondanks dat jullie geen dedicated servers krijgen. Geen dedicated servers wilt niet zeggen dat het een flutgame word! |
|
| Geplaatst door: N3RO |
04-11-09
|
svenistheman schreef:nicos1 schreef:Nooit verwacht dat ik het zou zeggen.
Maar cod5 wordt toch beter dan mw2 :O |
totale boelshit maat! Als je fatsoenlijk de trailers etc. heb bekeken zie je dat MW2 gewoon een geweldige game gaat worden! CoD5 was ook niet beter als CoD4. Ik denk dat jullie bang zijn de waarheid onder ogen te zien dat MW2 een geweldige game gaat worden, ondanks dat jullie geen dedicated servers krijgen. Geen dedicated servers wilt niet zeggen dat het een flutgame word! |
Helemaal mee eens svenistheman, ik heb hem al besteld en ga hem ook niet cancellen. De game zelf word echt goed hoor, alleen door de dedi servers hoeft het niet gelijk een slechte game te worden, de gameplay etc blijft precies hetzelfde als je wel dedi servers had.
Heb erg veel zin in MW2 !! |
|
| Geplaatst door: Blaat |
04-11-09
|
N3RO schreef:svenistheman schreef:nicos1 schreef:Nooit verwacht dat ik het zou zeggen.
Maar cod5 wordt toch beter dan mw2 :O |
totale boelshit maat! Als je fatsoenlijk de trailers etc. heb bekeken zie je dat MW2 gewoon een geweldige game gaat worden! CoD5 was ook niet beter als CoD4. Ik denk dat jullie bang zijn de waarheid onder ogen te zien dat MW2 een geweldige game gaat worden, ondanks dat jullie geen dedicated servers krijgen. Geen dedicated servers wilt niet zeggen dat het een flutgame word! |
Helemaal mee eens svenistheman, ik heb hem al besteld en ga hem ook niet cancellen. De game zelf word echt goed hoor, alleen door de dedi servers hoeft het niet gelijk een slechte game te worden, de gameplay etc blijft precies hetzelfde als je wel dedi servers had.
Heb erg veel zin in MW2 !! |
Hoe kun je nou zeggen dat de gameplay hetzelfde blijft? Er zijn geen dedicated servers dus het speelt lang niet zo soepel meer vanwege meer lag. Verder is er geen lean meer en je kunt cheaters en lamers niet meer kicken, want die feature hebben ze uit MW 2 geschrapt. |
|
| Geplaatst door: nicos1 |
04-11-09
|
tooldtodie schreef:DANZEJ schreef:doctor smokey schreef:| srry voor 2e post ik bedoel dat huile met dedicated servers natuurlijk niet tege iedereen, alleen tege nicos omdat hij zo kinderachtig doet. |
+ 1! | yay ik heet nico XD! maar serieus dat kind moet ze mond houden met zijn xdoos je maakt mijn naame te schanden :O!!!!!!!!! btw call of duty serie is bedoelt voor DE PC dus wees blij dat zo nu wat aandacht aan jullie geven klein kind. |
Volgens mij let jij niet op.
Je hebt gelijk. COD is gemaakt voor de pc.
Maar nu geven ze er juist GEEN aandacht aan.
Dus voordat je met onzin gaat lopen typen, eerst de feiten kennen... |
|
| Geplaatst door: grutte pier |
04-11-09
|
kijk eens wat rond op andere sites en overal is het commentaar op IW en hun beslissingen heel erg negatief..
ook werd er deze afbeelding gepost die wel heel erg goed samenvat wat de nieuwe MW2 voor de pc betekend :
[img]http://i35.tinypic.com/2w7e14h.jpg[/img]
( [IMG]http://i35.tinypic.com/2w7e14h.jpg[/IMG]) voor als hij niet werkt.... |
|
| Geplaatst door: N3RO |
04-11-09
|
Blaat schreef:N3RO schreef:svenistheman schreef:nicos1 schreef:Nooit verwacht dat ik het zou zeggen.
Maar cod5 wordt toch beter dan mw2 :O |
totale boelshit maat! Als je fatsoenlijk de trailers etc. heb bekeken zie je dat MW2 gewoon een geweldige game gaat worden! CoD5 was ook niet beter als CoD4. Ik denk dat jullie bang zijn de waarheid onder ogen te zien dat MW2 een geweldige game gaat worden, ondanks dat jullie geen dedicated servers krijgen. Geen dedicated servers wilt niet zeggen dat het een flutgame word! |
Helemaal mee eens svenistheman, ik heb hem al besteld en ga hem ook niet cancellen. De game zelf word echt goed hoor, alleen door de dedi servers hoeft het niet gelijk een slechte game te worden, de gameplay etc blijft precies hetzelfde als je wel dedi servers had.
Heb erg veel zin in MW2 !! |
Hoe kun je nou zeggen dat de gameplay hetzelfde blijft? Er zijn geen dedicated servers dus het speelt lang niet zo soepel meer vanwege meer lag. Verder is er geen lean meer en je kunt cheaters en lamers niet meer kicken, want die feature hebben ze uit MW 2 geschrapt. |
Draait een server nu echt op je eigen pc dan? Ik kan met cod4 8 man aan op mijn eigen server, kan ik dan in mw2 ook maar 8 man aan? Of draait jou server op een iw server ofzo? zodat je gewoon 18 man op je server kan? |
|
| Geplaatst door: tooldtodie |
04-11-09
|
nicos1 schreef:tooldtodie schreef:DANZEJ schreef:doctor smokey schreef:| srry voor 2e post ik bedoel dat huile met dedicated servers natuurlijk niet tege iedereen, alleen tege nicos omdat hij zo kinderachtig doet. |
+ 1! | yay ik heet nico XD! maar serieus dat kind moet ze mond houden met zijn xdoos je maakt mijn naame te schanden :O!!!!!!!!! btw call of duty serie is bedoelt voor DE PC dus wees blij dat zo nu wat aandacht aan jullie geven klein kind. |
Volgens mij let jij niet op.
Je hebt gelijk. COD is gemaakt voor de pc.
Maar nu geven ze er juist GEEN aandacht aan.
Dus voordat je met onzin gaat lopen typen, eerst de feiten kennen... |
nou ze geven toch meer aandacht aan de console of kan je dat nou niet uit die tekst opmaken?
je moet eerst lezen inplaats van meteen feiten op te noemen.
|
|
| Geplaatst door: RedFox |
04-11-09
|
Hahahah! die komt hard in de 'FACE' van InfinityWard hah!
wat een schaamte zou ik moeten zeggen tegen InfinityWard...  |
|
| Geplaatst door: nicos1 |
04-11-09
|
@tooldtodie
Jij zegt dat ik een klein kind ben dat je naam te schande maakt.
Je zegt in je 1e comment ook dat cod voor de pc is en dat ik blij moet zijn dat ze ons wat aandacht geven.
En nu zeg je opeens dat ze meer aandacht geven aan de consoles, en dat ik moet lezen.
JIJ, bent degene die dan moet lezen. |
|
| Geplaatst door: tooldtodie |
04-11-09
|
nicos1 schreef:@tooldtodie
Jij zegt dat ik een klein kind ben dat je naam te schande maakt.
Je zegt in je 1e comment ook dat cod voor de pc is en dat ik blij moet zijn dat ze ons wat aandacht geven.
En nu zeg je opeens dat ze meer aandacht geven aan de consoles, en dat ik moet lezen.
JIJ, bent degene die dan moet lezen. |
ahum volgens mij moet je weten dat ze de consoles meer aandacht geven...
en dude ik heb het over Danzej >_ |
|
| Geplaatst door: marabunta |
04-11-09
|
ik ga wachten op battlefield tot die uitkomt in maart 2010
heb paar demo's gezien . net zo mooi als ww2 . en meer mogelijkheden
|
|
| Geplaatst door: namakai |
04-11-09
|
nicos1 schreef:DANZEJ schreef:Hallo? Wat heeft dit met nieuwtjes over MW2 te maken?
Alsof het spel álleen maar om de PC draait. En omdat de PC versie faalt voor de meeste mensen moeten er posts komen over hoe hard DICE; IW wel niet de grond in stampt?
|
gha maar met je pc jullie kunnen aleen kille met hacks noob
Ga huilen met je xdoos vrienden omdat het over de pc gaat...
De meeste bezoekers zijn hier pc.
En deze dingen zijn dus wel relevant.
Als je zo graag alleen xdoos dingen wil lezen moet je toch echt naar een andere site gaan. |
|
|
| Geplaatst door: Redactie - Monkey Soldier |
04-11-09
|
nicos1 schreef:Ga huilen met je xdoos vrienden omdat het over de pc gaat...
De meeste bezoekers zijn hier pc.
En deze dingen zijn dus wel relevant.
Als je zo graag alleen xdoos dingen wil lezen moet je toch echt naar een andere site gaan. |
Deze site is voor mensen die van Call of Duty zelf houden, niet van een bepaald platform. PC-gamers, Xbox'ers, PS3'er, noem het maar op, ze zijn hier allen welkom.
Als dat je niet aan staat, dan ben jij diegene die een andere site moet gaan zoeken. Iedereen is gelijk, en we gaan niet een bepaalde groep/ platform voortrekken. |
|
| Geplaatst door: nicos1 |
04-11-09
|
Redactie - Monkey Soldier schreef:nicos1 schreef:Ga huilen met je xdoos vrienden omdat het over de pc gaat...
De meeste bezoekers zijn hier pc.
En deze dingen zijn dus wel relevant.
Als je zo graag alleen xdoos dingen wil lezen moet je toch echt naar een andere site gaan. |
Deze site is voor mensen die van Call of Duty zelf houden, niet van een bepaald platform. PC-gamers, Xbox'ers, PS3'er, noem het maar op, ze zijn hier allen welkom.
Als dat je niet aan staat, dan ben jij diegene die een andere site moet gaan zoeken. Iedereen is gelijk, en we gaan niet een bepaalde groep/ platform voortrekken. |
Als je ook even mijn andere posts leest...
I.p.v. deze aan te vallen.
Volgens mij staat daar alles in vermeld.
|
|
| Geplaatst door: nicos1 |
04-11-09
|
En waarom spreken jullie als redactie elkaar tegen?
Want jij zegt het andere dan wat Ramp zegt...
Ps. soz voor dubbelpost. |
|
| Geplaatst door: naam |
04-11-09
|
wat is een dedicated server nou ook al weer????
|
|
| Geplaatst door: N3RO |
04-11-09
|
| Trouwens, wat kost Bad Company 2 wie dus volgend jaar uitkomt voor de PC? |
|
| Geplaatst door: FullMetal |
04-11-09
|
Ach, ik hoop dat er geen leven zit in MW2 online op de PC. En dit klinkt hard, ik hoop dat veel mensen de game zullen spelen op andere manieren dan via de winkel.
Eigen schuld IW... moet je maar eens leren je fans te respecteren op een echte manier.
Nu is het echt geen PC game meer. Geen lean, geen dedicated servers, allemaal hulpmiddelen die trieste planten nodig hebben om de game te spelen. Geen custom servers... enkel 'playlists' die tevens nog eens gelimiteerd zijn.
Achja, het is en blijft een PC game hé? Je hebt muis & keyboard support... je kunt je grafische setup aanpassen naargelang je wensen/systeem. Prachtig toch! Je bent niet eens verplicht om een controller te gebruiken, wat geweldig dat ze naar de fans luisteren en leven wat de gamers willen. |
|
| Geplaatst door: Redactie - Monkey Soldier |
04-11-09
|
nicos1 schreef:
Als je ook even mijn andere posts leest...
I.p.v. deze aan te vallen.
Volgens mij staat daar alles in vermeld. |
Klopt, je hebt gelijk, ik heb niet goed gelezen.
nicos1 schreef:
En waarom spreken jullie als redactie elkaar tegen?
Want jij zegt het andere dan wat Ramp zegt... |
Hier zit je echter wel fout. Ik spreek Ramp niet tegen.
Ik kan nergens in Ramp zijn post ook maar iets vinden, wat zegt dat hij PC-gamers voorrang geeft.
In mijn post probeerde ik duidelijk te maken, dat we hier niemand voortrekken. Als we dat namelijk zouden doen, dan zou je van één of meer platformen geen nieuws meer vinden.
Tenzij jij het overduidelijk vind, dat Ramp een specifieke groep voortrekt. |
|
| Geplaatst door: Rasta |
04-11-09
|
Lol zag het vorige bericht net.
Beetje hoop wat ik had voor cod is nu vervlogen helaas.
Toch jammer dat dit nou moet gebeuren ben al een trouwe supporter sinds het eerste deel en ben altijd trouw gebleven (speelde ook battlefield 2 & 2142 als ik cod zat was ;p ).
18 players max is toch wel een doodsteek als ik in cod 4 met 50 man in broadcast zit zonder lag.
En in bf2142 met 15 ping in een 64 man server zit.
Spijtig maar mijn 55 ballen gaan naar bf bc 2  |
|
| Geplaatst door: SkyMate |
04-11-09
|
Battlefield is ook wel leuk hoor, vooral in de Helicopter |
|
| Geplaatst door: T-BAG! |
04-11-09
|
| Hahahah, *gooit een hoopje PC-nerdjes op de grond en T-bagt ze zo hard mogelijk* |
|
| Geplaatst door: nicos1 |
04-11-09
|
@monkey
Daar heb je wel weer gelijk in xD |
|
| Geplaatst door: Peanut |
04-11-09
|
Wat een kinderachtige ondermaatse reacties. Inderdaad IW heeft de PC versie naar de klote geholpen en we kunnen dit niet zomaar aan onze neus voorbij laten gaan maar ergens is het wel te begrijpen van IW. Op de PC is piraterij een groot probleem. Maar IW heeft er niet slim aan gedaan om het dan maar een afgenaaide versie te maken. Dit lijd tot nog meer dalende verkoopcijfers op de PC.
Conclusie: PC versie word gewoon bagger. Ondertussen weten we het wel. Misschien moeten we maar overgaan op een andere game of een andere console...
Tijden veranderen!!!!!! |
|
| Geplaatst door: DANZEJ |
04-11-09
|
tooldtodie schreef:nicos1 schreef:@tooldtodie
Jij zegt dat ik een klein kind ben dat je naam te schande maakt.
Je zegt in je 1e comment ook dat cod voor de pc is en dat ik blij moet zijn dat ze ons wat aandacht geven.
En nu zeg je opeens dat ze meer aandacht geven aan de consoles, en dat ik moet lezen.
JIJ, bent degene die dan moet lezen. |
ahum volgens mij moet je weten dat ze de consoles meer aandacht geven...
en dude ik heb het over Danzej >_ |
Probeer jij nu ook ruzie met mij te zoeken? Die ga je verliezen. Jij bent hier de gene die een war probeert uit te lokken. Ooh en waarschijnlijk wist je ook nog niet dat MW2 10 november uit komt. |
|
| Geplaatst door: Ell |
05-11-09
|
| Toch maar COD5 blijven spelen dan. Al het 'nieuwe' is toch niet altijd goed, waar zoveel mensen vaak rijkhalzend naar uitzien. Eerst zien, dan geloven zeg maar. |
|
| Geplaatst door: nicos1 |
05-11-09
|
@DANZEJ
Laat hem maar, hij kan niet eens fatsoenlijk Nederlands typen.
|
|
| Geplaatst door: frico |
05-11-09
|
hehe wat een aapjes hier allemaal ruzie omdat er 1 is die zegt dat dit niks met cod nieuws te maken heeft.
hehe das nog eens amusement.
maar ik ga meer lol hebben zodra ik cod 6 heb ^_^
btw ik koop ook gwn battlefield, als je lol wilt hebben moet je er voor werken dus heb je het geld  |
|
| Geplaatst door: Reactie - Jochie |
05-11-09
|
| Jullie kunnen dus blijkbaar wel 'normaal' in discussie gaan? |
|
| Geplaatst door: Redactie - Monkey Soldier |
05-11-09
|
Reactie - Jochie schreef:| Jullie kunnen dus blijkbaar wel 'normaal' in discussie gaan? |
Om mijn collega even aan te vullen, dit topic word streng in de gaten gehouden.
Als iemand loopt te flamen, reageer er niet op, wij handelen het verder af. Door er op in te gaan, kan je het ook voor jezelf erger maken.
On-topic dan maar weer.  |
|
| Geplaatst door: Martijn |
05-11-09
|
Rick schreef:tukker schreef:| En maar zeuren IW is de echte cod maker lloll treyarch deed het dan toch beter met de laatste. fuck iw treyarcht ftw. |
Helemaal gelijk heb je. Go Treyarch! |
LOL COD 4 is 10x beter dan WaW! Multiplayer is na een halfjaar saai en cod 4 speel het nog steeds online, waar gaat het om didicated servers ofwat dan ook of het duur van het plezier er van. Ik denk dat je beter cod 4 kan spelen dan waw! wat een pauper game! |
|
| Geplaatst door: Thunderduim NL |
05-11-09
|
Ik als trotse bezitter van een "Xdoos" denk dat het allemaal nogal overdreven is om van te voren al vanalles af te kraken.
Ik snap dat het niet leuk is als je gewend bent om met 50 of 60 man tegelijk te spelen terug te moeten gaan naar 9 vs. 9, maar zouden jullie niet eerst eens afwachten of het allemaal zo slecht wordt als onze PC vrienden verwachten?
Persoonlijk vindt ik het al leuk (en soms al moeilijk zat) om met 9 vs. 9 te spelen. Het is naar mijn bescheiden mening beter voor de communicatie, het is tactischer en je wordt ook niet gelijk van 18 kanten onder vuur genomen.
De lag valt op de xbox wel mee, dus als jouw pc 50 man tegelijk aankan zou de lag bij minder spelers alleen maar minder moeten zijn. |
|
| Geplaatst door: Killerrzz |
05-11-09
|
Ja, jullie zijn niks anders gewend.
Wij zijn mods en dedicated server gewend dus waarom snap je niet dat we boos zijn op IW? |
|
| Geplaatst door: wisky_xP |
05-11-09
|
@Killerrzz
Je hebt totaal gelijk !! =D
en PLZ GEEN "FANBOY'S WAR" meer !! |
|
| Geplaatst door: Thunderduim NL |
05-11-09
|
Killerrzz schreef:Ja, jullie zijn niks anders gewend.
Wij zijn mods en dedicated server gewend dus waarom snap je niet dat we boos zijn op IW? |
Ik ben inderdaad niet anders gewend. Ik vermaak me echter prima met mijn, in jouw ogen althans, "beperkte" gameplayopties. Hier bedoel ik niks negatiefs mee, ik wil alleen duidelijk maken dat het spel dankzij de gameplay (ook op beperkte schaal) ook de kont zal schoppen van andere shooters. dat was in mijn ogen ook al het geval met MW1 (en stiekum ook wel en beetje met WAW).
Maar ik snap wel dat je teleurgesteld bent en dat je wat anders krijgt dan je verwachtte, maar dat wil nog niet zeggen dat het geen tof spel kan zijn.
Ik denk dat er gasten genoeg zijn die er wel wat op zullen vinden.
@wisky_xP
Ik ben echt niet uit op een fanboywar, smaken verschillen nu eenmaal. Persoonlijk vind ik het relaxter om al hangend op de bank een beetje te gamen. Maar als je liever met muis en toetsenbord speelt omdat je dan sneller kunt reageren (of om welke reden dan ook) moet je het vooral niet laten 
Ik denk alleen dat het zonde is om een spel, zonder het geprobeerd te hebben, te boycotten omdat het niet hetzelfde doet als het vorige deel.
|
|
| Geplaatst door: Killerrzz |
05-11-09
|
| Tuurlijk Thunderduim het spel kan tof zijn, ik heb het ook gewoon besteld en ik ga wel kijken wat er gaat komen. |
|
| Geplaatst door: Joey |
05-11-09
|
Killerrzz schreef:| Tuurlijk Thunderduim het spel kan tof zijn, ik heb het ook gewoon besteld en ik ga wel kijken wat er gaat komen. |
Helemaal mee eens 
Ik ga mijn bestelling niet cancellen aangezien ik de game gewoon prachtig vind  |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
06-11-09
|
Joey schreef:Killerrzz schreef:| Tuurlijk Thunderduim het spel kan tof zijn, ik heb het ook gewoon besteld en ik ga wel kijken wat er gaat komen. |
Helemaal mee eens 
Ik ga mijn bestelling niet cancellen aangezien ik de game gewoon prachtig vind  |
Verstandig, kijken wat je er van vind en als je het niet bevalt.. tja, dan probeer je hem maar te verkopen. Niet zomaar oordelen als je niet weet wat je gaat krijgen! |
|
| Geplaatst door: yangjie |
01-12-09
|
nf40 high quality replica watches of well known brands - Jacob & Co, TAG Heuer, Cartier, Panerai and much more.
*If you want to buy replica watch , you have come to the right place! We are leading supplier of all kinds of REPLICA WATCHES.
The leading name in luxury watches,
rolex watches has been the pre-eminent symbol of performance and prestige for over a century. Rolex men's and ladies' watches
omega watches Sale is a Discount Omega Watches Store.We Offer Cheap Omega Replica Watches With Best Quality And Other Replica Brand Watches For Sale.
|
|
| Geplaatst door: shan |
28-01-10
|
Hi,dear friend:
let you a exicited place!
www.fendsell.com
www.grownproducts.com
cheap christian louboutin shoes wholesale louis vuitton handbags replica gucci shoes and bags discount UGG |
|
| Geplaatst door: cheap mbt shoes |
19-02-10
|
wholesale looking at D&G handbags,wholesale Burberry Handbags ,Louis vuitton glasses ,I feel my eyes were burning,wholesale Nike Shox Shoes ,mbt shoes ,wholesale Dolce Gabbana Handbags ,wholesale Louis Vuitton Handbags ,lectronics, handbags, wedding dresses,wholesale ed hardy ,wholesale rolex watches ,wholesale ugg boots,wholesale jordan shoes,wholesale Omega Watches ,wholesale jordan shoes ,wholesale AF1-shoes ,The most influential wholesale website!
|
|
| Geplaatst door: asfdsa |
10-03-10
|
Google may pay heed. "Level of community support is certainly one Supra Shoes Online Sale of the factors we're considering," says a Google spokesman who Supra Shoes Buy asked not to be identified. The company is accepting applications. Wonderbirdsupergirl
|
|
| Geplaatst door: sdsad |
10-03-10
|
| In a last-ditch manolo blahnik shoes attempt to craft a bipartisan health care reform bill, President Obama will release a Christian Louboutin shoes new proposal Wednesday that will include Republican ideas on tort reform and health manolo blahnik sale savings accounts, according to Democratic officials familiar with the plans. Wonderbirdsupergirl |
|
| Geplaatst door: sdff |
10-03-10
|
| The national GOP is a party Buy Casual Shoes of exclusion and litmus tests, dominated casual shoes wholesale on social issues by the religious right, with zero discernible outreach by the national party to casual shoes anyone who doesn't fit neatly within its parameters. Wonderbirdsupergirl |
|
| Geplaatst door: fav |
11-03-10
|
Entering the expo is any fashion lover’s dream. Vintage louis vuitton luggage, Victorian gowns, antique fabrics and linens, wacky buttons, semi-vintage designer clothing, shoes, louis vuitton outlet locations and hats that would cause “Mad Men” fanatics to get teary-eyed.But there have been gucci diaper bag , and the Old Hacks are likely to be more surprised by one cheap louis vuitton than any other: Where the American military once held a daily briefing louis vuitton bags for cheap known as the Five O'Clock Follies, louis vuitton now sells luxury leather goods and fashion.
|
|
| Geplaatst door: tag heuer link |
12-03-10
|
| He was replaced by a spaced-out stranger who often looked golf watch bloated – he golf watch claimed at one point to have weighed 285 pounds after spending tag heuer golf watch almost a decade tag heuer golf watch as a shut-in, depressed and in bed. For a long time, he seemed to tag heuer link stumble around tag heuer link, no longer able to clearly articulate a sad, complicated microtimer life story microtimer of drugs and sexual abuse. He truly was a lost boy. Corey tag heuer microtimer had a tremendous tag heuer microtimer saboteur inside of him. |
|
| Geplaatst door: tag heuer monaco |
12-03-10
|
| And that saboteur he surrendered to, says monaco Dr. Nicki J. monaco Monte, Haim’s on-screen therapist for the reality show The Two tag heuer monaco Coreys. He tag heuer monaco was living under the spell of his addiction and he monza was never able monza to break that spell. The 38-year-old actor collapsed at tag heuer monza his mother's tag heuer monza apartment Wednesday morning and was later pronounced new tag heuer formula 1 dead, possibly new tag heuer formula 1 of a prescription drug overdose, according to the LAPD. |
|
| Geplaatst door: tag heuer pasha |
12-03-10
|
| In the last few years of his life, Haim was tag heuer formula 1 probably best tag heuer formula 1 known for teaming up with Corey Feldman, his Lost Boys tag heuer pasha costar, in tag heuer pasha The Two Coreys. The show, which had been intended as a campily tag heuer formula 1 enjoyable train tag heuer formula 1 wreck, turned into clammy psychodrama when Haim revealed that, like grand carrera Feldman, he had grand carrera been sexually abused as a child. Shortly after that he suffered a relapse and Feldman, himself a tag heuer grand carrera recovering drug tag heuer grand carrera addict, refused to continue to promote the show alongside Haim. |
|
| Geplaatst door: www.watchtimex.martbase.com |
18-03-10
|
www.watchtimex.martbase.com
replica watch
Best designer Replica Watches are the great attributes to accentuate your success and social position. The outstanding uality and design make them famous all over the world and their popularity doesn't wink out as the years pass by. Our replica atches will be almost as precise and durable as the original watch and will look exactly the same. It will cost you a convenient mount of money and prove to be a very reliable watch that will also feel precious round your wrist. |
|
| Geplaatst door: dga |
21-04-10
|
New and cheap authentic Louis Vuitton bags and louis vuitton purses arrived! More discounts are just only in our website.
This brand has not only limited to the design,and sale of high-end leather goods and luggage,but to become involved in fashion, .accessories, shoes, bags, media, wine |
|
|
|
|
|