| |
|
|
| DICE krijgt taart van liefhebbers dedicated servers |
| Call of Duty: Modern Warfare 2 | 23-10-09 14:34:49 |
|
|
De afgelopen dagen is Infinity Ward flink onder vuur genomen door boze PC gamers, dat is je vast niet ontgaan. Honderden petities zijn al in omloop. De dedicated servers die ontbreken in Modern Warfare 2 zijn de oorzaak. Om het er nog maar eens flink in te wrijven zijn er vandaag twee PC gamers naar het hoofdkantoor van EA gekomen om twee taarten aan te bieden aan de makers van Battlefield: Bad Company 2 omdat zij wél dedicated servers hebben! 'I get a call from the reception saying “there’s two guys here who wants to give you cake”. Turns out they are from the PC community and were so happy about our dedicated server tweet this week they wanted to give something back to us, the developers. Awesome, thanks a lot guys!' |
| Geschreven door: GeraldSilent Getipt door: Serial |
|
|
| Geplaatst door: durba |
23-10-09
|
Haha, toen ik halverwege het stukje was en nog niet had gelezen dat ze naar EA waren gegaan, dacht ik dat ze de taarten in de gezichten van oa Robert Bowling wilden gaan gooien xD.
Woont er iemand misschien dichtbij genoeg om dat wél even te doen? |
|
| Geplaatst door: AxelFoley |
23-10-09
|
| dus.. :' ) |
|
| Geplaatst door: RaCooN |
23-10-09
|
Nou ik zou echt wel een taart beschikbaar willen stellen voor degene die het naar die CEO van IW gooit!
Verder mooi initiatief, die IW medewerkers ontvangen geen geld en geen taart. EA Krijgt taart en straks geld binnen 
Beter kan het niet worden  |
|
| Geplaatst door: Patrick |
23-10-09
|
Strakke actie van die gasten, een taart in het gezicht van IW |
|
| Geplaatst door: Smeerkaas |
23-10-09
|
Ik heb diep respect voor deze mensen 
+1 |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
23-10-09
|
Smeerkaas schreef:Ik heb diep respect voor deze mensen 
+1 |
Ik heb geen respect voor deze mensen..... ik vind ze eerder zielig! |
|
| Geplaatst door: ikke |
23-10-09
|
RESPECT ...
|
|
| Geplaatst door: dimby |
23-10-09
|
En waarom dat? |
|
| Geplaatst door: Martijn |
23-10-09
|
svenistheman schreef:Smeerkaas schreef:Ik heb diep respect voor deze mensen 
+1 |
Ik heb geen respect voor deze mensen..... ik vind ze eerder zielig! |
x2
|
|
| Geplaatst door: robin |
23-10-09
|
jup als je goed bent voor de community, dan is de community goed voor jouw |
|
| Geplaatst door: robin |
23-10-09
|
jup als je goed bent voor de community, dan is de community goed voor jouw |
|
| Geplaatst door: Bertus28 |
23-10-09
|
Ik vind het ook een zielige actie |
|
| Geplaatst door: rockedholid |
23-10-09
|
durba schreef:Haha, toen ik halverwege het stukje was en nog niet had gelezen dat ze naar EA waren gegaan, dacht ik dat ze de taarten in de gezichten van oa Robert Bowling wilden gaan gooien xD.
Woont er iemand misschien dichtbij genoeg om dat wél even te doen? |
Lol,dat dacht ik ook |
|
| Geplaatst door: RedFox |
23-10-09
|
| Niks mee bedoeld hoor maar WAT HEEFT DIT MET CALL OF DUTY TE MAKEN? O.o |
|
| Geplaatst door: Zillia |
23-10-09
|
RedFox schreef:| Niks mee bedoeld hoor maar WAT HEEFT DIT MET CALL OF DUTY TE MAKEN? O.o |
Kijk, Dice en COD hebbe op dit moment een dikke oorlog kwa game kwaliteit, aangezien Battlefield bad company 2 tegen Moderwarfar 2 strijd, en aangezien dice het nog even dik in wil vrijven dat zonder dedicated serves Modernwarfare2 egt een gigantische flop wordt, en dat merkt IW wel nadat ze de verkoop cijvers zien die diep de grond in geboort wordt |
|
| Geplaatst door: Gekkegast |
23-10-09
|
Zillia schreef:RedFox schreef:| Niks mee bedoeld hoor maar WAT HEEFT DIT MET CALL OF DUTY TE MAKEN? O.o |
Kijk, Dice en COD hebbe op dit moment een dikke oorlog kwa game kwaliteit, aangezien Battlefield bad company 2 tegen Moderwarfar 2 strijd, en aangezien dice het nog even dik in wil vrijven dat zonder dedicated serves Modernwarfare2 egt een gigantische flop wordt, en dat merkt IW wel nadat ze de verkoop cijvers zien die diep de grond in geboort wordt |
Als je je comment zelf even overleest zie je zelf de fouten wel neem ik aan? |
|
| Geplaatst door: Martijn |
23-10-09
|
Wat ik nou nog steeds niet snap: WAAROM ZIJN DE PC GAMERS NOU ZO BANG VOOR WAT NIEUWS!!!!
Sorry hoor, nog geen enkele game draait op het moment op het zelfde systeem van COD MW2 dan heb ik het niet over steam maar over IWNET. Ga het eerst proberen, en dan pas lopen zeiken! Wie weet bespaar je gewoon geld mee dat je niet die servers moet huren enzo. Wie weet is het gewoon gunstig voor de gamer! Maar nee, zonder getest/geprobeerd te hebben schrijven het al af... |
|
| Geplaatst door: Just Me |
23-10-09
|
omg lol! Haha ik wil Bowling zijn gezicht wel eens zien als hij dit te horen krijgt! Kunnen we ineens een taartje in zijn gezicht gooien! =D
@RedFox
Nadat er bekend werd gemaakt dat MW2 geen dedicated servers gaat hebben. Is iedereen zowat van plan om BF BC2 te kopen.
En dice (de developers van BF) hadden op hun twitter uitbundig geschreven Dedicated Servers FTW! (omdat hun spel dat wel heeft) En daarom is dit groot nieuws want dit betekent weer eens een vuistslag (of in dit geval een taart ) in het gezicht van IW!
Je zou denken waar is al dat treiterig gedrag goed voor?
Wel om IW slecht te laten voelen en te laten beseffen wat voor grote fout ze hebben begaan.
En zo zien ze hoe developers die wél goed zijn voor de community beloont worden.  |
|
| Geplaatst door: dennis |
23-10-09
|
Martijn schreef:Wat ik nou nog steeds niet snap: WAAROM ZIJN DE PC GAMERS NOU ZO BANG VOOR WAT NIEUWS!!!!
Sorry hoor, nog geen enkele game draait op het moment op het zelfde systeem van COD MW2 dan heb ik het niet over steam maar over IWNET. Ga het eerst proberen, en dan pas lopen zeiken! Wie weet bespaar je gewoon geld mee dat je niet die servers moet huren enzo. Wie weet is het gewoon gunstig voor de gamer! Maar nee, zonder getest/geprobeerd te hebben schrijven het al af... |
zo vind ik het ook een beetje,ik hou er hoop op dat het nog goed gaat komen.
hoop dat het goed komt,en dat die dedi`s op het iwnet opgelost gaan worden.
ze mogen anders zeer binnenkort wel het 1 en ander gaan laten zien middels een filmpje hoe ze dat nou precies bedoelen. |
|
| Geplaatst door: Doctor smokey |
23-10-09
|
| lol wat heeft robort bowling met die dedicated servers te make? |
|
| Geplaatst door: Leon |
23-10-09
|
| Nice +1 respect |
|
| Geplaatst door: black-wolf |
23-10-09
|
Just Me schreef:omg lol! Haha ik wil Bowling zijn gezicht wel eens zien als hij dit te horen krijgt! Kunnen we ineens een taartje in zijn gezicht gooien! =D
@RedFox
Nadat er bekend werd gemaakt dat MW2 geen dedicated servers gaat hebben. Is iedereen zowat van plan om BF BC2 te kopen.
En dice (de developers van BF) hadden op hun twitter uitbundig geschreven Dedicated Servers FTW! (omdat hun spel dat wel heeft) En daarom is dit groot nieuws want dit betekent weer eens een vuistslag (of in dit geval een taart ) in het gezicht van IW!
Je zou denken waar is al dat treiterig gedrag goed voor?
Wel om IW slecht te laten voelen en te laten beseffen wat voor grote fout ze hebben begaan.
En zo zien ze hoe developers die wél goed zijn voor de community beloont worden.  |
BF Heroes gebruikt ongeveer hetzelfde systeem, en dat zuigt. |
|
| Geplaatst door: Redactie - Wintahs |
23-10-09
|
| Inderdaad. Als ik op een server met een ping lager dan 15, niet meer dan 15 spelers, 24/7 Crossfire TDM wil spelen, wil ik dat ook echt kunnen, en dat zie ik met dit systeem niet gebeuren. |
|
| Geplaatst door: Abra |
23-10-09
|
Martijn schreef:Wat ik nou nog steeds niet snap: WAAROM ZIJN DE PC GAMERS NOU ZO BANG VOOR WAT NIEUWS!!!!
Sorry hoor, nog geen enkele game draait op het moment op het zelfde systeem van COD MW2 dan heb ik het niet over steam maar over IWNET. Ga het eerst proberen, en dan pas lopen zeiken! Wie weet bespaar je gewoon geld mee dat je niet die servers moet huren enzo. Wie weet is het gewoon gunstig voor de gamer! Maar nee, zonder getest/geprobeerd te hebben schrijven het al af... |
Hey ja!, laten we eens appelsap in de benzine tank stoppen, mischien werkt dat ook wel!, eerst proberen hé!
wij hebben behoefte aan dedicated servers.
Er zijn al genoeg spellen geweest die er geen gebruik van dedicated servers hebben gemaakt. Alle Fps's waarbij dat is gedaan zijn flops geworden, en in de meeste andere gevallen merk je de langzame verbinding niet echt. zoals in een Rts. Maar in een fps kan je gewoon niet normaal spelen als alles wat je op jou beeldscherm ziet, een paar seconden oud beeld is.
|
|
| Geplaatst door: svenistheman |
23-10-09
|
Zillia schreef:RedFox schreef:| Niks mee bedoeld hoor maar WAT HEEFT DIT MET CALL OF DUTY TE MAKEN? O.o |
Kijk, Dice en COD hebbe op dit moment een dikke oorlog kwa game kwaliteit, aangezien Battlefield bad company 2 tegen Moderwarfar 2 strijd, en aangezien dice het nog even dik in wil vrijven dat zonder dedicated serves Modernwarfare2 egt een gigantische flop wordt, en dat merkt IW wel nadat ze de verkoop cijvers zien die diep de grond in geboort wordt |
Totale boelshit! Omdat de pc gamers geen dedicated servers krijgen wilt niet zeggen dat MW2 een flop word... ze hebben altijd nog de consolegamers, en dat zijn er heel wat! En als je fatsoenlijk de trailers heb bekeken en de screens weet je als je een beetje kan nadenken een geweldige game word! Maar alleen omdat jij jouw zin niet krijg, word het opeens een flop........ |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
23-10-09
|
Bertus28 schreef:Ik vind het ook een zielige actie |
Een persoon van mijn hart.... iemand waar je fatsoenlijke gesprekken mee kunt voeren |
|
| Geplaatst door: Martijn |
23-10-09
|
Abra schreef:Martijn schreef:Wat ik nou nog steeds niet snap: WAAROM ZIJN DE PC GAMERS NOU ZO BANG VOOR WAT NIEUWS!!!!
Sorry hoor, nog geen enkele game draait op het moment op het zelfde systeem van COD MW2 dan heb ik het niet over steam maar over IWNET. Ga het eerst proberen, en dan pas lopen zeiken! Wie weet bespaar je gewoon geld mee dat je niet die servers moet huren enzo. Wie weet is het gewoon gunstig voor de gamer! Maar nee, zonder getest/geprobeerd te hebben schrijven het al af... |
Hey ja!, laten we eens appelsap in de benzine tank stoppen, mischien werkt dat ook wel!, eerst proberen hé!
wij hebben behoefte aan dedicated servers.
Er zijn al genoeg spellen geweest die er geen gebruik van dedicated servers hebben gemaakt. Alle Fps's waarbij dat is gedaan zijn flops geworden, en in de meeste andere gevallen merk je de langzame verbinding niet echt. zoals in een Rts. Maar in een fps kan je gewoon niet normaal spelen als alles wat je op jou beeldscherm ziet, een paar seconden oud beeld is. |
Onzin, lekkere vergelijk appelflap in je benzine tank, dat weet je van te voren omdat dat zeer waarschijnlijk getest. Een auto kent iederen en hoe ze er mee moeten rijden diegene die dan lessen enz neemt of hun rijbewijs heeft dan) Een appel flap ken je ook, of je vind het lekker of niet. maar IWNET ken jij tog niet? Zijn die kereltjes die lopen te janken voor de servers allemaal boeren? Wat de boer niet kent, vreet ie niet?
En over BC 2 he, na BC 1 heb ik al besloten om nooit meer battlefield te kopen, wat een kut multiplayer!. |
|
| Geplaatst door: tomas |
23-10-09
|
svenistheman schreef:Smeerkaas schreef:Ik heb diep respect voor deze mensen 
+1 |
Ik heb geen respect voor deze mensen..... ik vind ze eerder zielig! |
idd hoe zielig ben je dan! |
|
| Geplaatst door: Exploitsolo |
23-10-09
|
Respect voor die lui ,
|
|
| Geplaatst door: Scillman |
23-10-09
|
| Beetje zielig als het alleen maar vanwege de dedicated servers is. Trouwens dat is net iets als die champers die constant stil zitten, maar daar doet niemand iets aan! (Behalve ze blijven vermoorden.) |
|
| Geplaatst door: Peanut |
23-10-09
|
Thats life.
One day you're in, and one day you're OUT |
|
| Geplaatst door: Pietje precies |
23-10-09
|
Scillman schreef:| Beetje zielig als het alleen maar vanwege de dedicated servers is. Trouwens dat is net iets als die champers die constant stil zitten, maar daar doet niemand iets aan! (Behalve ze blijven vermoorden.) |
Oke, nogmaals de nadelen/consequenties:
* Het grote probleem is het ontbreken van dedicated server support en het effect wat het op de pc community heeft
* Kleine hosting bedrijven zullen in zwaar weer komen te zitten omdat ze bandbreedte en servers hebben ingekocht
* Grotere hosting bedrijven zullen enorm veel inkomsten mislopen omdat er niks is om te hosten
* Competitie wordt onmogelijk omdat men daarvoor gebruik moet maken van custom rule sets die bij de gaming liga horen.
* Competitie wordt onmogelijk omdat een listen server in Nederland op een goede ADSL verbinding al 100+ ms ping geeft aan Duitsers. Laat staan Polen ed. Het spel wordt dus onspeelbaar langzaam
* Competitie wordt onmogelijk omdat er geen mogelijkheid is om demo's op te nemen en af te spelen wat verplicht is bij elke gaming liga
* Competitie wordt onmogelijk omdat VAC zo lek als een mandje is
* Competitie wordt onmogelijk omdat er geen mogelijkheid is om servers te streamen
* Grote PC LANs kunnen MW2 niet ondersteunen omdat er geen local games mogelijk zijn
* Er zal geen MW2 gespeeld worden op prof niveau omdat grote gaming organisaties de game niet kunnen hosten. Er zal dus ook weinig in de game geïnvesteerd worden.
* Mensen worden vrijwel verplicht een dure PC aan te schaffen als ze de game op de PC willen draaien. Het is namelijk niet mogelijk om mods zoals PAM/ProMod ed te draaien die een groot deel van de zware graphics uit de game verwijderen.
* De grote modding community wordt om zeep geholpen omdat ze geen custom content kunnen of mogen bouwen.
* Clans gaan uit elkaar vallen omdat het niet meer mogelijk is om goede clan trainingen te doen
* Mensen zullen sneller stoppen met het online spelen van de game omdat er geen mogelijkheid is om de spelers van de game te controleren. Indien je last hebt van hackers/whiners/lamers kan een admin van een server ze kicken of bannen. Je hebt nu echter een grote kans dat een lamer/hacker/whiner de host van de game is.
* Mensen hebben niet de mogelijkheid om op een community gedreven server te spelen en moeten dus veel meer moeite doen om een host te vinden die voldoet aan de settings waarmee zij willen spelen.
* Indien de master server van IW down is, is het onmogelijk om wat voor vorm van MP dan ook te spelen.
* Het mooie aspect van from and for the community wat is ontstaan op het PC platform wordt onmogelijk gemaakt. Server/Community admins zien het vaak als hun taak om een server zo goed mogelijk te verzorgen. Ze willen de ideale gastheer zijn en daar genieten ze van. Dit wordt wederom onmogelijk omdat er niets te hosten valt. De kwaliteit van de in-game experience gaat er dus op achteruit.
* De publics die gehost gaan worden door IW zullen in aantallen niet eens in de buurt komen van de aantallen servers die normaliter gehost worden door clans en fans en zullen hoogstwaarschijnlijk niet in elk land gehost worden wat ook weer gelijk staat aan slechtere pings |
|
| Geplaatst door: HaNSoNn |
23-10-09
|
svenistheman schreef:Zillia schreef:RedFox schreef:| Niks mee bedoeld hoor maar WAT HEEFT DIT MET CALL OF DUTY TE MAKEN? O.o |
Kijk, Dice en COD hebbe op dit moment een dikke oorlog kwa game kwaliteit, aangezien Battlefield bad company 2 tegen Moderwarfar 2 strijd, en aangezien dice het nog even dik in wil vrijven dat zonder dedicated serves Modernwarfare2 egt een gigantische flop wordt, en dat merkt IW wel nadat ze de verkoop cijvers zien die diep de grond in geboort wordt |
Totale boelshit! Omdat de pc gamers geen dedicated servers krijgen wilt niet zeggen dat MW2 een flop word... ze hebben altijd nog de consolegamers, en dat zijn er heel wat! En als je fatsoenlijk de trailers heb bekeken en de screens weet je als je een beetje kan nadenken een geweldige game word! Maar alleen omdat jij jouw zin niet krijg, word het opeens een flop........ |
Hij + de gehele PC community! Hah, take that!!
Trouwens, mooie actie van die gasten 
En svenistheman, volgens my speel jij niet eens op pc en wil je gewoon jouw console verdedigen! |
|
| Geplaatst door: HaNSoNn |
23-10-09
|
| Oh ja, Pietje precies, mooie stellingen!! |
|
| Geplaatst door: bert |
23-10-09
|
iedereen zegt wel van ze zullen het wel merken aan de verkoop cijfers, jah dat zullen ze misschien wel een beetje merken van de pc, maar vergeten jullie soms dat de xbox en ps3 nog razend populair zijn, de laatste keer dat ik heb gekeken ( tijdje terug) had de xbox volgens mij al 2.2 miljoen pre orders en de ps3 ook over de half miljoen, dus de mensen van IW zullen deze kerst egt niet in een doos op straat slapen  |
|
| Geplaatst door: KingS |
23-10-09
|
bert schreef:iedereen zegt wel van ze zullen het wel merken aan de verkoop cijfers, jah dat zullen ze misschien wel een beetje merken van de pc, maar vergeten jullie soms dat de xbox en ps3 nog razend populair zijn, de laatste keer dat ik heb gekeken ( tijdje terug) had de xbox volgens mij al 2.2 miljoen pre orders en de ps3 ook over de half miljoen, dus de mensen van IW zullen deze kerst egt niet in een doos op straat slapen  | en anders nog neit , vergeet niet het is neit de eerste call of duyt er is ook nog modern warfare en 2 die bijvoorbeeld, razend populair zijn onder de gamers op alle console's daar verdienen ze genoeg aan om in een huis te blijven slapen |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
23-10-09
|
HaNSoNn schreef:Hij + de gehele PC community! Hah, take that!!Trouwens, mooie actie van die gasten En svenistheman, volgens my speel jij niet eens op pc en wil je gewoon jouw console verdedigen! | Ik speel inderdaad op de ps3, maar ik verdedig helemaal niks. Ik probeer alleen mijn standpunt uit te drukken dat IW genoeg verdient aan de console, en dat MW2 helemaal geen flop is omdat er ALLEEN maar geen dedicated servers bij zitten. Eerst kijken, dan pas zeiken! |
|
| Geplaatst door: DANZEJ |
23-10-09
|
svenistheman schreef:| Ik speel inderdaad op de ps3, maar ik verdedig helemaal niks. Ik probeer alleen mijn standpunt uit te drukken dat IW genoeg verdient aan de console, en dat MW2 helemaal geen flop is omdat er ALLEEN maar geen dedicated servers bij zitten. Eerst kijken, dan pas zeiken! | Jep ik heb je comments gevolgd en je hebt meer dan gelijk!Ik probeer geen fanboy war uit te lokken, maar dit is een standpunt waar iedereen diep van binnen weet dat het eigenlijk waar is. Alleen zal niet iedereen t er mee eens zijn. Maar t is mij een zorg, ik speel op mn 360(nee ik verdedig consoles niet). |
|
| Geplaatst door: Elmo |
23-10-09
|
omfg iedereen die geen pc gamer is kan beter zijn bek houden. Want dan weet je ook niet wat wij voelen!!!!
Als je op een console speelt weet je niet beter, wij ( pc gamers ) dus wel en willen dat zo houden! |
|
| Geplaatst door: robbin |
23-10-09
|
haha,... dit gaat wel te ver vind ik
het is te veel werk om het weer terug te draaien naar dedicated server denk ik, dus dat gaat het hem niet worden en misschien valt alles wel harstikken mee!! |
|
| Geplaatst door: HaNSoNn |
23-10-09
|
Elmo schreef:omfg iedereen die geen pc gamer is kan beter zijn bek houden. Want dan weet je ook niet wat wij voelen!!!!
Als je op een console speelt weet je niet beter, wij ( pc gamers ) dus wel en willen dat zo houden! |
Positive Comment!
Jullie weten waarschijnlijk niet eens wat een dedi is xp |
|
| Geplaatst door: Bertus28 |
23-10-09
|
robbin schreef:haha,... dit gaat wel te ver vind ik
het is te veel werk om het weer terug te draaien naar dedicated server denk ik, dus dat gaat het hem niet worden en misschien valt alles wel harstikken mee!! |
Dit is wat ik er ook over denk |
|
| Geplaatst door: Redactie - Monkey Soldier |
23-10-09
|
Elmo schreef:omfg iedereen die geen pc gamer is kan beter zijn bek houden. Want dan weet je ook niet wat wij voelen!!!!
Als je op een console speelt weet je niet beter, wij ( pc gamers ) dus wel en willen dat zo houden! |
Waarschuwing gegeven, we gaan hier niet zitten flamen. |
|
| Geplaatst door: Just Me |
23-10-09
|
Elmo schreef:omfg iedereen die geen pc gamer is kan beter zijn bek houden. Want dan weet je ook niet wat wij voelen!!!!
Als je op een console speelt weet je niet beter, wij ( pc gamers ) dus wel en willen dat zo houden! |
I agree! =D |
|
| Geplaatst door: durba |
24-10-09
|
Elmo schreef:omfg iedereen die geen pc gamer is kan beter zijn bek houden. Want dan weet je ook niet wat wij voelen!!!!
Als je op een console speelt weet je niet beter, wij ( pc gamers ) dus wel en willen dat zo houden! |
100% mee eens. |
|
| Geplaatst door: Dion |
24-10-09
|
| GJ Daar, GF IW |
|
| Geplaatst door: most evil |
24-10-09
|
Pietje precies schreef:Scillman schreef:| Beetje zielig als het alleen maar vanwege de dedicated servers is. Trouwens dat is net iets als die champers die constant stil zitten, maar daar doet niemand iets aan! (Behalve ze blijven vermoorden.) |
Oke, nogmaals de nadelen/consequenties:
* Het grote probleem is het ontbreken van dedicated server support en het effect wat het op de pc community heeft
* Kleine hosting bedrijven zullen in zwaar weer komen te zitten omdat ze bandbreedte en servers hebben ingekocht
* Grotere hosting bedrijven zullen enorm veel inkomsten mislopen omdat er niks is om te hosten
* Competitie wordt onmogelijk omdat men daarvoor gebruik moet maken van custom rule sets die bij de gaming liga horen.
* Competitie wordt onmogelijk omdat een listen server in Nederland op een goede ADSL verbinding al 100+ ms ping geeft aan Duitsers. Laat staan Polen ed. Het spel wordt dus onspeelbaar langzaam
* Competitie wordt onmogelijk omdat er geen mogelijkheid is om demo's op te nemen en af te spelen wat verplicht is bij elke gaming liga
* Competitie wordt onmogelijk omdat VAC zo lek als een mandje is
* Competitie wordt onmogelijk omdat er geen mogelijkheid is om servers te streamen
* Grote PC LANs kunnen MW2 niet ondersteunen omdat er geen local games mogelijk zijn
* Er zal geen MW2 gespeeld worden op prof niveau omdat grote gaming organisaties de game niet kunnen hosten. Er zal dus ook weinig in de game geïnvesteerd worden.
* Mensen worden vrijwel verplicht een dure PC aan te schaffen als ze de game op de PC willen draaien. Het is namelijk niet mogelijk om mods zoals PAM/ProMod ed te draaien die een groot deel van de zware graphics uit de game verwijderen.
* De grote modding community wordt om zeep geholpen omdat ze geen custom content kunnen of mogen bouwen.
* Clans gaan uit elkaar vallen omdat het niet meer mogelijk is om goede clan trainingen te doen
* Mensen zullen sneller stoppen met het online spelen van de game omdat er geen mogelijkheid is om de spelers van de game te controleren. Indien je last hebt van hackers/whiners/lamers kan een admin van een server ze kicken of bannen. Je hebt nu echter een grote kans dat een lamer/hacker/whiner de host van de game is.
* Mensen hebben niet de mogelijkheid om op een community gedreven server te spelen en moeten dus veel meer moeite doen om een host te vinden die voldoet aan de settings waarmee zij willen spelen.
* Indien de master server van IW down is, is het onmogelijk om wat voor vorm van MP dan ook te spelen.
* Het mooie aspect van from and for the community wat is ontstaan op het PC platform wordt onmogelijk gemaakt. Server/Community admins zien het vaak als hun taak om een server zo goed mogelijk te verzorgen. Ze willen de ideale gastheer zijn en daar genieten ze van. Dit wordt wederom onmogelijk omdat er niets te hosten valt. De kwaliteit van de in-game experience gaat er dus op achteruit.
* De publics die gehost gaan worden door IW zullen in aantallen niet eens in de buurt komen van de aantallen servers die normaliter gehost worden door clans en fans en zullen hoogstwaarschijnlijk niet in elk land gehost worden wat ook weer gelijk staat aan slechtere pings |
ik hou het wel met deze game op de consoles IPV pc. ik krijg er alleen maar meer hoofdpijn van, wat een gezeik over de pc versie..ik heb het met jullie te doen.. |
|
| Geplaatst door: Serp |
25-10-09
|
Gwn zo goedkoop mogelijk kopen dan spelen en dan pas zeuren voor mij maakt dit weinig uit, omdat ik toch geen mod-gebruiker ben alleen de lag spreekt me wel behoorlijk tegen
En ik denk dat het spel ook nog wel op de pc vrij goed gaat verkopen is het niet na de release dan wel een paar week/maand erna |
|
| Geplaatst door: maubo |
25-10-09
|
Elmo schreef:omfg iedereen die geen pc gamer is kan beter zijn bek houden. Want dan weet je ook niet wat wij voelen!!!!
Als je op een console speelt weet je niet beter, wij ( pc gamers ) dus wel en willen dat zo houden! |
+100 |
|
| Geplaatst door: discount tiffany jewelry |
26-10-09
|
That little blue box - everyone woman dreams of seeing it come their way. tiffany jewelry jewelry is world renowned for its stunning quality and top of the line artisanship; however, it also has a reputation for having a price tag that is way out of most people's leagues.
discount tiffany jewelry That doesn't mean you can't get that Tiffany look you want at a price you can afford, however. Thanks to replica Tiffany jewelry, you can look like you are draped in Tiffany jewelry, and yet still have the money left in your pocket to go out and show off your looks. |
|
| Geplaatst door: shan |
28-01-10
|
Hi,dear friend:
let you a exicited place!
www.fendsell.com
www.grownproducts.com
cheap christian louboutin shoes wholesale louis vuitton handbags replica gucci shoes and bags discount UGG |
|
| Geplaatst door: shan |
28-01-10
|
Hi,dear friend:
let you a exicited place!
www.fendsell.com
www.grownproducts.com
cheap christian louboutin shoes wholesale louis vuitton handbags replica gucci shoes and bags discount UGG |
|
| Geplaatst door: cheap mbt shoes |
19-02-10
|
wholesale looking at D&G handbags,wholesale Burberry Handbags ,Louis vuitton glasses ,I feel my eyes were burning,wholesale Nike Shox Shoes ,mbt shoes ,wholesale Dolce Gabbana Handbags ,wholesale Louis Vuitton Handbags ,lectronics, handbags, wedding dresses,wholesale ed hardy ,wholesale rolex watches ,wholesale ugg boots,wholesale jordan shoes,wholesale Omega Watches ,wholesale jordan shoes ,wholesale AF1-shoes ,The most influential wholesale website!
|
|
| Geplaatst door: ytjitu |
10-03-10
|
| Apple tried to stop by the Supra footwear HTC smartphones manufactured imports of the importance of addressing the supra shoesr smart phone patent dispute the role of the International Trade Commission, an skateboard shoes increasingly important growth area for one of the fastest-growing technology. Wonderbirdsupergirl |
|
| Geplaatst door: dvdv |
10-03-10
|
| "Do I think there are some changes in people's Christian Louboutin online possibility? Yes, I said:" House Majority Leader Steny Hoyer. "I think Christian Louboutin online store it is because it will be a different bill is in addition to the House of Representatives and the Senate. Wonderbirdsupergirl |
|
| Geplaatst door: sdfd |
10-03-10
|
| The national GOP is a party Buy Casual Shoes of exclusion and litmus tests, dominated casual shoes wholesale on social issues by the religious right, with zero discernible outreach by the national party to casual shoes anyone who doesn't fit neatly within its parameters. Wonderbirdsupergirl |
|
| Geplaatst door: cheap mbt shoes |
10-03-10
|
| Provides the latest replica handbags wholesale,wholesale jordan shoes ,air max 2009 ,wholesale Nike Shox Shoes ,Swiss replica watches, replica jeans,wholesale rolex watches ,New Jersey Devils sports shirt ,nhl jerseys china ,Swiss replica watches, replica jeansBurberry Handbags ,Dolce Gabbana Handbags ,[b]Louis Vuitton Handbags [/b],especially Chinese replica Rolex watches,Dolce Gabbana Handbags ,wholesale ed hardy ,High quality service to you! |
|
| Geplaatst door: www.watchtimex.martbase.com |
18-03-10
|
www.watchtimex.martbase.com
replica watch
Best designer Replica Watches are the great attributes to accentuate your success and social position. The outstanding uality and design make them famous all over the world and their popularity doesn't wink out as the years pass by. Our replica atches will be almost as precise and durable as the original watch and will look exactly the same. It will cost you a convenient mount of money and prove to be a very reliable watch that will also feel precious round your wrist. |
|
| Geplaatst door: ssss |
08-04-10
|
| According to China Daily News broke the news Louis Vuitton Wallets media recently, South Africa, 67-year-old South African President Jacob Zuma with his longtime friend's daughter gave birth to a daughter, this was his 20th child. The long-time friend is Chairman of the Preparatory Committee for the World Cup in South Africa. Chanel Wallets The president was an illegitimate daughter South Africa's "Sunday Times" January 31 rolex watches reported that last October, Chairman of the Preparatory Committee for the World Cup in South Africa Xhosa Irwin's daughter, Replica Chanel Handbags 39-year-old Suo Nuonuo Ralph Cossa gave birth to a daughter, the child's birth certificate The name is registered on Sangdeyile Mati Na Zuma. According to a source, last December, has commissioned on behalf of Zuma, arrived in Xhosa at home, to discuss the issue of an illegitimate child-rearing. Replica Gucci Handbags Zuma is a Zulu native people, according to Zulu tradition, he can marry several wives. Gucci Wallets In January of this year, Zuma has just married his third wife. Later this year, Zuma may have to marry a room my wife. |
|
| Geplaatst door: adga |
21-04-10
|
New and cheap authentic Louis Vuitton bags and louis vuitton purses arrived! More discounts are just only in our website.
This brand has not only limited to the design,and sale of high-end leather goods and luggage,but to become involved in fashion, .accessories, shoes, bags, media, wine |
|
|
|
|
|