| |
|
|
| West & Zampella vs Dedicated servers |
| Call of Duty: Modern Warfare 2 | 21-10-09 11:20:58 |
|
|
Naast Robert Bowling hebben nu twee andere Infinty Ward medewerkers gereageerd op het gedoe rond de dedicated servers. Jason West en Vince Zampella, die je misschien wel kent van verschillende interviews, geven hun kijk op matchmaking en dedicated servers.
''We stellen de gewone spelers ervaringen hoger dan modders en tuners'' zegt West. Dit zegt hij omdat Infinity Ward veel slechte feedback van spelers heeft gekregen over het feit dat wanneer ze een server zoeken alleen kunnen kiezen tussen een server vol met cheaters en servers met een groot verschil tussen levels. ''We dachten: misschien zou het leuk zijn als de fans het spel konden spelen'' lacht hij.
''Steam zal er voor zorgen dat piraterij steeds moeilijker wordt.'' aldus Zampella. Onder het gesprek bleven West en Zampella er op hameren dat hardcore PC gamers vrij weinig verliezen ten opzichte van de wat minder uitbundige spelers. Clans kunnen Private Matches opzetten om bijvoorbeeld te trainen. Alles wat ze verliezen is de mogelijkheid om het spel te veranderen in de vorm van mods en dergelijke. Infinity Ward ziet matchmaking als een goeie toevoeging en niet iets dat onder het normale (oude) systeem valt. Waarom niet matchmaking en het oude systeem samen? West wil geen dedicated servers samen met custom server. Dat zal de Call of Duty gamers alleen maar verder opsplitsen. |
| Geschreven door: GeraldSilent |
|
|
| Geplaatst door: dapinda |
21-10-09
|
WHAAT zegt hij nou???
Onder het gesprek bleven West en Zampella er op hameren dat hardcore PC gamers vrij weinig verliezen!!!
Hardcore pc games verliezen alles, ze verliezen modding en dat betekend dat alle hardcore spelers (PROMOD spelers dus) hun geweldige mod verliezen...
MW2 definitief EPIC FAIL... |
|
| Geplaatst door: Wilbert |
21-10-09
|
IW luistert kennelijk alleen naar de simpele huis tuin en keuken gamer die 2 uurtjes op de zondag speelt.
Ik denk dat ze het bij IW nog wel gaan voelen Piraterij is sowieso amper sprake van omdat je met keys online werkt. En gekraakte keys waren toch steeds in gebruik.
Punkbuster voor VAC inruilen is alsof je een gele lambo inruilt tegen een gele kever. Omdat ze toch beiden geel zijn...
Ik denk dan ook dat wanneer ze praten over ''cheaters'' ze de mensen bedoelen die zich even snel naar lv 55 ''hacken'' in plaats van de wallhackers die de games verzieken. Want die wallhackers houd je toch niet tegen, 20% niet met PB en 90% niet met VAC. |
|
| Geplaatst door: Arnold |
21-10-09
|
''We stellen de gewone spelers ervaringen hoger dan modders en tuners''
|
Dat zijn de gewoone spelers op het pc platform, wat een met zich zelf ingenomen misselijkmakkend persoontje zeg bah
''We dachten: misschien zou het leuk zijn als de fans het spel konden spelen''
|
Ja dat dachten wij ook tot dat 1 van de beste dingen van pc gaming er uit word gesloopt dedicated servers
En de fans zijn de genen die die al sinds COD 1 spelen via Dedicated servers hij wil gewoon een andere doelgroep :S
Waarom niet matchmaking en het oude systeem samen? West wil geen dedicated servers samen met custom server. Dat zal de Call of Duty gamers alleen maar verder opsplitsen.
|
Die splitsing komt er want een flink deel van de pc gamers koop het niet, en het deel wat gewoon even wil raggen en neit meer dan dat, wel.
Wat een arrogant klant onvriendelijk bedrijf zeg, de genen die achter het beleid van iw staan zit echt een draadje los in hun hoofd. |
|
| Geplaatst door: bassie |
21-10-09
|
grappig
ik speel veel en hoog niveau maar ik vind promod niet geweldig. Doe mij maar gewoon normaal. |
|
| Geplaatst door: Arnold |
21-10-09
|
Dit zegt hij omdat Infinity Ward veel slechte feedback van spelers heeft gekregen over het feit dat wanneer ze een server zoeken alleen kunnen kiezen tussen een server vol met cheaters en servers
|
Ik denk dat zijn "zogenaamde" feedback over de vorige COD bij lange na het niet haald bij de huidige feedback over het ontbreken van de Dedicated server. |
|
| Geplaatst door: dapinda |
21-10-09
|
bassie schreef:grappig
ik speel veel en hoog niveau maar ik vind promod niet geweldig. Doe mij maar gewoon normaal. |
IDD speel jij maar gewoon met een P90 en marty en yug... dan kun je nog wel wat frags maken.... |
|
| Geplaatst door: Pietjebel |
21-10-09
|
dapinda schreef:bassie schreef:grappig
ik speel veel en hoog niveau maar ik vind promod niet geweldig. Doe mij maar gewoon normaal. |
IDD speel jij maar gewoon met een P90 en marty en yug... dan kun je nog wel wat frags maken.... |
En hierin komt van de gamer naar voren, wat pleit voor het niveau van de onderste |
|
| Geplaatst door: Marksman338 (360) |
21-10-09
|
tis ook wel moeilijk om mensen in hun waarde te laten hier he, volgens mij ligt de gemiddelde leeftijd hier op 15.
Sommige mensen hebben nog werk en andere hobby's (zoals ik) zodat ze niet iedere week of iedere dag kunnen gamen. Maar ik vind het verder wel gewoon om het spel te kunnen spelen wanneer ik daar tijd voor heb.
Ik kraak de mensen toch ook niet af die 24/7 achter hun platform zitten?!
on-topic: het blijkt dus wat er ook gezegd word, er geen dedicated servers komen. tis indd zeer jammer voor mensen die de mods helemaal geweldig vinden, maar tis niet anders zou ik zo zeggen. |
|
| Geplaatst door: marabunta |
21-10-09
|
Ik vindt dat je dan wel alles moet plaatsen wat er gezegt wordt .
Het management van ontwikkelstudio Infinity Ward heeft gereageerd op de ophef die is ontstaan rond de nieuwe game Modern Warfare 2. Deze zal ondersteuning voor dedicated servers ontberen en veel fans zijn daarover erg teleurgesteld.
De petities die boze spelers hadden gestart naar aanleiding van het ontbreken van dedicated servers in Modern Warfare 2, zijn inmiddels ruim honderdduizend keer getekend. Wie denkt dat Infinity Ward zal zwichten voor de kritiek, lijkt zich echter te vergissen. In een interview met website Game Informer hebben studiobazen Vince Zampella en Jason West van Infinity Ward de beslissing nogmaals sterk verdedigd.
West en Zampella benadrukken dat hardcore spelers weinig last zullen hebben van de beslissing. Clans zullen nog steeds privé oefenpotjes kunnen spelen en de enige functionaliteit die ze zullen moeten missen is het modden van maps en andere spelelementen.
'We dachten dat het leuk zou zijn als spelers de game ook daadwerkelijk eens zouden kunnen spelen", zegt Zampella spottend. Volgens hem stelt Infinity Ward het belang van de spelervaring boven dat van modders en tuners. Bij de eerste Modern Warfare waren er veel klachten over spelers die geen geschikte server konden vinden door het grote aantal cheaters of de grote krachtverschillen tussen de spelers.
Toen het besluit bekend werd gemaakt om geen dedicated servers voor Modern Warfare 2 toe te staan, gingen er direct geruchten dat het om een maatregel tegen piraterij zou gaan. Volgens Zampella is dat niet het geval: "De Steam-functionaliteit helpt tegen piraterij, het ontbreken van dedicated servers volgens mij niet".
Volgens West zijn met name spelers met commerciële belangen tegen het aangekondigde ontbreken van dedicated servers. Hij stelt dat er veel mensen geld verdienen met het verkopen van advertenties op dedicated servers en dat het met name deze mensen zijn die op hun achterste poten staan na de aankondiging.
Alle multiplayer matches in de pc-versie van Modern Warfare 2 zullen via de portal 'iw.net' verlopen. Community manager en creative strategist Robert Bowling van Infinity Ward licht de functionaliteit van de nieuwe portal op zijn blog toe. Ook hij benadrukt dat alle nadelen van dedicated servers zullen verdwijnen en dat de voordelen worden behouden. Het modden van maps en spelregels zal beter gereguleerd zijn en valsspelen wordt tegengegaan door het Valve-Anti-Cheat-systeem. Private matches en spelen met vrienden of clans blijft prima mogelijk, aldus Bowling.
|
|
| Geplaatst door: tiki |
21-10-09
|
marabunta schreef:Ik vindt dat je dan wel alles moet plaatsen wat er gezegt wordt .
Het management van ontwikkelstudio Infinity Ward heeft gereageerd op de ophef die is ontstaan rond de nieuwe game Modern Warfare 2. Deze zal ondersteuning voor dedicated servers ontberen en veel fans zijn daarover erg teleurgesteld.
De petities die boze spelers hadden gestart naar aanleiding van het ontbreken van dedicated servers in Modern Warfare 2, zijn inmiddels ruim honderdduizend keer getekend. Wie denkt dat Infinity Ward zal zwichten voor de kritiek, lijkt zich echter te vergissen. In een interview met website Game Informer hebben studiobazen Vince Zampella en Jason West van Infinity Ward de beslissing nogmaals sterk verdedigd.
West en Zampella benadrukken dat hardcore spelers weinig last zullen hebben van de beslissing. Clans zullen nog steeds privé oefenpotjes kunnen spelen en de enige functionaliteit die ze zullen moeten missen is het modden van maps en andere spelelementen.
'We dachten dat het leuk zou zijn als spelers de game ook daadwerkelijk eens zouden kunnen spelen", zegt Zampella spottend. Volgens hem stelt Infinity Ward het belang van de spelervaring boven dat van modders en tuners. Bij de eerste Modern Warfare waren er veel klachten over spelers die geen geschikte server konden vinden door het grote aantal cheaters of de grote krachtverschillen tussen de spelers.
Toen het besluit bekend werd gemaakt om geen dedicated servers voor Modern Warfare 2 toe te staan, gingen er direct geruchten dat het om een maatregel tegen piraterij zou gaan. Volgens Zampella is dat niet het geval: "De Steam-functionaliteit helpt tegen piraterij, het ontbreken van dedicated servers volgens mij niet".
Volgens West zijn met name spelers met commerciële belangen tegen het aangekondigde ontbreken van dedicated servers. Hij stelt dat er veel mensen geld verdienen met het verkopen van advertenties op dedicated servers en dat het met name deze mensen zijn die op hun achterste poten staan na de aankondiging.
Alle multiplayer matches in de pc-versie van Modern Warfare 2 zullen via de portal 'iw.net' verlopen. Community manager en creative strategist Robert Bowling van Infinity Ward licht de functionaliteit van de nieuwe portal op zijn blog toe. Ook hij benadrukt dat alle nadelen van dedicated servers zullen verdwijnen en dat de voordelen worden behouden. Het modden van maps en spelregels zal beter gereguleerd zijn en valsspelen wordt tegengegaan door het Valve-Anti-Cheat-systeem. Private matches en spelen met vrienden of clans blijft prima mogelijk, aldus Bowling. |
Het modden van maps en spelregels zal beter gereguleerd
- is het nou wel of niet mogelijk, en jah hoe stel ik wil game hosten met een eigen map hoe gaat de anderen die dan krijgen
Private matches en spelen met vrienden of clans blijft prima mogelijk
- hoe dan ff snel op je favoriete server klikken er is neit meer bij, het word hoe dan ook een flink stuk moeilijker |
|
| Geplaatst door: Just Me |
21-10-09
|
"Dit zegt hij omdat Infinity Ward veel slechte feedback van spelers heeft gekregen over het feit dat wanneer ze een server zoeken alleen kunnen kiezen tussen een server vol met cheaters en servers met een groot verschil tussen levels."
De mensen die dat hebben gezegd zijn zeikers eerste klas!
Als je niet met cheaters wil spelen zet de serverfilter dan op PB Enabled Only! (dan heb je er soms nog maar helemaal niet zo veel )
"Groot verschil tussen levels" omg meen je dat nou? Als ik lvl 1 ben kan ik even goed iemand van lvl 55 liggen ownen! Gwn noobs die dat hebben gezegd! > : ( |
|
| Geplaatst door: jeager |
21-10-09
|
Just Me schreef:"Dit zegt hij omdat Infinity Ward veel slechte feedback van spelers heeft gekregen over het feit dat wanneer ze een server zoeken alleen kunnen kiezen tussen een server vol met cheaters en servers met een groot verschil tussen levels."
De mensen die dat hebben gezegd zijn zeikers eerste klas!
Als je niet met cheaters wil spelen zet de serverfilter dan op PB Enabled Only! (dan heb je er soms nog maar helemaal niet zo veel )
"Groot verschil tussen levels" omg meen je dat nou? Als ik lvl 1 ben kan ik even goed iemand van lvl 55 liggen ownen! Gwn noobs die dat hebben gezegd! > : ( |
Inderdaad en het zijn ook de n00bs die wel achter dit systeem staan zonder dedicated servers |
|
| Geplaatst door: Wahalla |
21-10-09
|
Er is maar een oplossing voor dit gehele probleem spel niet kopen je kunt beter battlefield bad company 2 spelen wat er sowizo veel gelilter uit ziet dan mw2 ik denk niet dat mw2 het beste spel nu van 2009 2010 wordt ik ga voor Dice met zijn supervette frostbite engine en vooral zijn dedicated servers
Gr. Wahalla |
|
| Geplaatst door: durba |
21-10-09
|
Infinity Ward stelt me ZWAAR teleur!!!!! Elke keer als ze dingen zeggen als ''spelerervaringen blabla'' maken ze me een stuk verdrietiger. Ik weet niet goed hoe ik dit moet omschrijven... Zolang naar deze game uitgekeken, en nu verpesten ze het (imo)?
Na gisteren het bericht over IWNET, en vandaag dit bericht, is mijn keuze ook definief, net zoals de FAIL van IW.
Mijn pre-order wordt morgen gecancelld. |
|
| Geplaatst door: Marksman338 (360) |
21-10-09
|
| Lvl maakt indd niet uit, daar heeft "Just Me" cker gelijk in. Daar moeten mensen indd niet om gaan lopen zeiken. |
|
| Geplaatst door: anthonyo007 |
21-10-09
|
laat die mannen toch met rust, ze willen het alleen eerlijker voor iedereen maken...
wat is het probleem daarmee? |
|
| Geplaatst door: flapze |
21-10-09
|
anthonyo007 schreef:laat die mannen toch met rust, ze willen het alleen eerlijker voor iedereen maken...
wat is het probleem daarmee? |
Jij bent er zeker ook zo een die geloofde in de spotje's van de reclame, bijvoobeeld koop nu de gezonde sigaret deze helpt tegen astma en andere long aandoeningen.
Leer voor je zelf te denken, daaruit conclusie's trekken en dan pas te spreken ipv te kakelen als een kip zonder kop |
|
| Geplaatst door: krasserado |
21-10-09
|
gamers die goed zijn en
veel n00bs neer knallen word vaak voor cheater aan gezien
en er zijn echt veel n00bs op public voor al bij 5 |
|
| Geplaatst door: ken |
21-10-09
|
dapinda schreef:WHAAT zegt hij nou???
Onder het gesprek bleven West en Zampella er op hameren dat hardcore PC gamers vrij weinig verliezen!!!
Hardcore pc games verliezen alles, ze verliezen modding en dat betekend dat alle hardcore spelers (PROMOD spelers dus) hun geweldige mod verliezen...
MW2 definitief EPIC FAIL... |
man gij kunt janke ik vind et beter zo |
|
| Geplaatst door: iw failure |
21-10-09
|
ken schreef:dapinda schreef:WHAAT zegt hij nou???
Onder het gesprek bleven West en Zampella er op hameren dat hardcore PC gamers vrij weinig verliezen!!!
Hardcore pc games verliezen alles, ze verliezen modding en dat betekend dat alle hardcore spelers (PROMOD spelers dus) hun geweldige mod verliezen...
MW2 definitief EPIC FAIL... |
man gij kunt janke ik vind et beter zo |
Dan ga je toch lekker op de console spelen  |
|
| Geplaatst door: roii1911 |
21-10-09
|
De uitspraken van IW bewijzen maar weer hoe geld hebberig ze zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=ryMd0vHYlb4
"West wil geen dedicated servers samen met custom server. Dat zal de Call of Duty gamers alleen maar verder opsplitsen. "
Wat een slappe argumenten. Alsof het nu gamers niet gaat opsplitsen :S |
|
| Geplaatst door: DutcheliminatoR |
21-10-09
|
''We stellen de gewone spelers ervaringen hoger dan modders en tuners'' zegt West. Dit zegt hij omdat Infinity Ward veel slechte feedback van spelers heeft gekregen over het feit dat wanneer ze een server zoeken alleen kunnen kiezen tussen een server vol met cheaters en servers met een groot verschil tussen levels. ''We dachten: misschien zou het leuk zijn als de fans het spel konden spelen''
Dit zegt gewoon genoeg...jullie hebben het zelf verkloot |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
21-10-09
|
| 't Is nog wel met geweren toch? |
|
| Geplaatst door: T-101 |
21-10-09
|
DutcheliminatoR schreef:| ''We stellen de gewone spelers ervaringen hoger dan modders en tuners'' zegt West. Dit zegt hij omdat Infinity Ward veel slechte feedback van spelers heeft gekregen over het feit dat wanneer ze een server zoeken alleen kunnen kiezen tussen een server vol met cheaters en servers met een groot verschil tussen levels. ''We dachten: misschien zou het leuk zijn als de fans het spel konden spelen'' Dit zegt gewoon genoeg...jullie hebben het zelf verkloot | En jij gelooft ook dit uiteraard zonder enige twijfels dit argument.Of je leert even nadenken, weet zeker dat er meer mensne die petite hier tegen hebben tekekend, dan dat er n00bs hierover hebben lopen klagen.Weet ook zeker dat het overgrote deel van de pc gamers het neit met je eens is. |
|
| Geplaatst door: Skullblower |
21-10-09
|
Nou Show u how it works iw dan zijn zou ook mooi zijn
een filmpje How the hell het werkt
want hier schieten we ook niks mee op |
|
| Geplaatst door: Marksman338 (360) |
21-10-09
|
Skullblower schreef:Nou Show u how it works iw dan zijn zou ook mooi zijn
een filmpje How the hell het werkt
want hier schieten we ook niks mee op |
+1
Ik kom hier voor nieuwtjes over CoD, en niet om al 8 verschillende topics over hetzelfde gezeik te moeten lezen. Ik snap dat het kut is allemaal, maar damn, nou weten we het wel! |
|
| Geplaatst door: appie-nl |
21-10-09
|
Skullblower schreef:Nou Show u how it works iw dan zijn zou ook mooi zijn
een filmpje How the hell het werkt
want hier schieten we ook niks mee op |
Denk dat ze dat wel even achterwege zullen laten aangezien de strontemmer die nu over hun word leeggekieperd nog lang niet leeg, kunnen ze geen nieuwe lading gebruiken denk ik zo. |
|
| Geplaatst door: svenistheman |
21-10-09
|
Marksman338 (360) schreef:Skullblower schreef:Nou Show u how it works iw dan zijn zou ook mooi zijn
een filmpje How the hell het werkt
want hier schieten we ook niks mee op |
+1
Ik kom hier voor nieuwtjes over CoD, en niet om al 8 verschillende topics over hetzelfde gezeik te moeten lezen. Ik snap dat het kut is allemaal, maar damn, nou weten we het wel! |
idd |
|
| Geplaatst door: marlboro 100 |
21-10-09
|
| damz ik snap t nie dit spel istog hoofdzakelijk voor de call of duty gaming comunity gemaakt??zijn suh nu soow blind ofsow die petitie is nie voor nix int leve geroeppe door al die fanss die al maande sittuh te wachtte voor weer 1 mooje game endan doen suh dit?egt waus in hunnie hoof die denke all1 maa an centuh daar sakje trainingks broek tog fan ff btw shout out naar marabunta alles goed pik hehehe cya all on the battlefield ,enne west en zampella punkbuster = 1ooo maal beter dan dat gekke steam ,shout out to the rest of de call of duty comunity |
|
| Geplaatst door: Xiphos |
21-10-09
|
bassie schreef:grappig
ik speel veel en hoog niveau maar ik vind promod niet geweldig. Doe mij maar gewoon normaal. |
gewoon normaal met airstrike en choppers en noobtubes?
nee Promod rocks dus |
|
| Geplaatst door: jeffa |
21-10-09
|
whosdamasta schreef:Damnn hebben jullie bananen in jullie oren ^^
Geloof ze nu ze zorgen er echt wle voor dat clans meer kunnen enz.
stop Crying .. Play! |
En jij stront in je ogen als nou nog begrijp waar over het gaat.
Typing geval van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.
So shut up unless you have something usefull to say. |
|
| Geplaatst door: BiteYoSTyle |
21-10-09
|
Marksman338 (360) schreef:tis ook wel moeilijk om mensen in hun waarde te laten hier he, volgens mij ligt de gemiddelde leeftijd hier op 15.
Sommige mensen hebben nog werk en andere hobby's (zoals ik) zodat ze niet iedere week of iedere dag kunnen gamen. Maar ik vind het verder wel gewoon om het spel te kunnen spelen wanneer ik daar tijd voor heb.
ooit gehoord van talent?
Ik kraak de mensen toch ook niet af die 24/7 achter hun platform zitten?!
on-topic: het blijkt dus wat er ook gezegd word, er geen dedicated servers komen. tis indd zeer jammer voor mensen die de mods helemaal geweldig vinden, maar tis niet anders zou ik zo zeggen. |
|
|
| Geplaatst door: Sticks |
21-10-09
|
Xiphos schreef:bassie schreef:grappig
ik speel veel en hoog niveau maar ik vind promod niet geweldig. Doe mij maar gewoon normaal. |
gewoon normaal met airstrike en choppers en noobtubes?
nee Promod rocks dus |
airstrike zit er nou eenmaal bij
choppers ken je zwak maken dat je met een halve clip em kan neer halen.
noobtubes ken je weren .. kom maar een keertje in onze clanserver.
geen tube/RPG en chopper is zwak.
IP: 85.234.136.181:2304
|
|
| Geplaatst door: Jotz |
21-10-09
|
| We hebben nog altijd CoD4 jongens.. |
|
| Geplaatst door: otmn |
21-10-09
|
Mensen koop gewoon een xbox 360 hij is nu
voor maar $180 dan heb je al dit geziek niet. |
|
| Geplaatst door: Redactie - Monkey Soldier |
21-10-09
|
otmn schreef:Mensen koop gewoon een xbox 360 hij is nu
voor maar $180 dan heb je al dit geziek niet. |
Niet iedereen wil een Xbox kopen... |
|
| Geplaatst door: roii1911 |
21-10-09
|
otmn schreef:Mensen koop gewoon een xbox 360 hij is nu
voor maar $180 dan heb je al dit geziek niet. |
Dan heb je JUIST dit gezeik ook. De PC is straks exact hetzelfde als de console. Waarom zou je dan nog een xbox willen? Sommige mensen zijn echt dom ... |
|
| Geplaatst door: Bear' |
21-10-09
|
Dr. Halm schreef:| 't Is nog wel met geweren toch? |
Alst zo doorgaat niet  |
|
| Geplaatst door: The KillerFist (360) |
21-10-09
|
roii1911 schreef:otmn schreef:Mensen koop gewoon een xbox 360 hij is nu
voor maar $180 dan heb je al dit geziek niet. |
Dan heb je JUIST dit gezeik ook. De PC is straks exact hetzelfde als de console. Waarom zou je dan nog een xbox willen? Sommige mensen zijn echt dom ... |
Srry hoor, maar het kan aan mij liggen denk ik, maar ik zie overal staan; ja dat gaat laggen, Pokke Air's en kut-copters (want dat zijn het ) maar je kan met dit systeem gwn het zelfde speler met je clan, laggen heb ik nooit last van, dus wrm dan wel op de PC? Je kan ook gwn met je clan af spreken wat je wel en niet gebruikt. Je kan met dit systeem gwn iemand joinen, en vervolgens kan je gwn met je hele clan spelen, samen. En ik snap best dat het zwaar damn is dat je nou niet je eigen server kan joinen, en al die anderen dingen, Maar jongens, het veranderd niet meer, das nou toch wel duidelijk? Ik snap dat het voor de PC een dikke grote vette klere verandering is, maar misschien is het 'gwn' een verandering die jullie niet kennen?
En ff duidelijk; ik ben geen voorstander van dit systeem, maar yoh, scheld me lekker vol van; Jij speelt met N00Bstubes, Air''s en kut-copters, de rest wat jullie willen.. Jullie doen maar, ik speel er toch niet mee, en kan er ook lekker niet mee zitten! Maar ik krijgt toch wel gezeik, want alles wat tegen jullie is, word gelijk afgezeikt, ookal ik het GOED BEDOELT!
(dan zal ik nou wel een hele hoop shit over me heen krijgen nou ik dit heb gezegt -.-) |
|
| Geplaatst door: bram |
21-10-09
|
roii1911 schreef:otmn schreef:Mensen koop gewoon een xbox 360 hij is nu
voor maar $180 dan heb je al dit geziek niet.
Dan heb je JUIST dit gezeik ook. De PC is straks exact hetzelfde als de console. Waarom zou je dan nog een xbox willen? Sommige mensen zijn echt dom ...
Srry hoor, maar het kan aan mij liggen denk ik, maar ik zie overal staan; ja dat gaat laggen, Pokke Air's en kut-copters (want dat zijn het ) maar je kan met dit systeem gwn het zelfde speler met je clan, laggen heb ik nooit last van, dus wrm dan wel op de PC? Je kan ook gwn met je clan af spreken wat je wel en niet gebruikt. Je kan met dit systeem gwn iemand joinen, en vervolgens kan je gwn met je hele clan spelen, samen. En ik snap best dat het zwaar damn is dat je nou niet je eigen server kan joinen, en al die anderen dingen, Maar jongens, het veranderd niet meer, das nou toch wel duidelijk? Ik snap dat het voor de PC een dikke grote vette klere verandering is, maar misschien is het 'gwn' een verandering die jullie niet kennen?
En ff duidelijk; ik ben geen voorstander van dit systeem, maar yoh, scheld me lekker vol van; Jij speelt met N00Bstubes, Air''s en kut-copters, de rest wat jullie willen.. Jullie doen maar, ik speel er toch niet mee, en kan er ook lekker niet mee zitten! Maar ik krijgt toch wel gezeik, want alles wat tegen jullie is, word gelijk afgezeikt, ookal ik het GOED BEDOELT!
(dan zal ik nou wel een hele hoop shit over me heen krijgen nou ik dit heb gezegt -.-)
weetje ik ben het met je eens ^
ik snap best dat het ballen is dat er een paar dingetjes weg gehaald zijn maarr ik heb ook een xbox360 en speel dagelijks cod met me clan maten (waar onder teamtactical) en das echt harstike vet. maar hou aub beetje op met het zuren het zij zo! en als je dat niet leuk vind koop je het toch lekker niet.
ik denk dat de pc comunity beetje bang is voor veranderingen.
je hebt geen last van hackers.
beteren conectie.
eerlijke rank up
je wordt verplicht om in allen mappen te spelen(in het begin denk je das echt zwaar kut maar geloof me er is niets fijner dan in alle maps kunnen ownen)
dusja het spel wordt toch echt gaaf. en denk je van niet? dan ben je wel erg dramatisch bezig. 1 minpuntje aan heel het spel... zozo
|
|
| Geplaatst door: KingS |
21-10-09
|
ik snap eigelijk jullie probleem niet? iedereen zeurt altijd over cheaters en hackers! maar nu is het wel bijna 100% mee opgelost dus wat zeur je dan nog cheaters of geen cheaters wat is leuker? oke het is jammer dat je niet je eige clan server kunt joinen met mw2 maar wat wil je? er word gewoon steeds meer verlangt van IW na MW dat gaat gewoon niet, ze kunnen niet alles doen wat wij hopen het leven heeft gewoon tegen slagen en geen tegenslagen |
|
| Geplaatst door: Marksman338 (360) |
21-10-09
|
+1 @ the killerfist, bram en kings!

Ps @ Redactie: Nu misschien weer tijd voor anders CoD nieuws?! |
|
| Geplaatst door: The KillerFist (360) |
21-10-09
|
| WTF?! gaan ze hier zeiken dat er veel hackers en cheaters op de XBOX 360 en de Ps3 sitten, kijk ff lekker naar de PC dan! een MOD ik ook gwn hacken, of wou je mij vertellen dat dat eerlijk is? b.v. AinBot -.- ja zo kan ik ook in 2 uurtjes redtiger krijgen -.- |
|
| Geplaatst door: Redactie - Monkey Soldier |
21-10-09
|
Marksman338 (360) schreef:
Ps @ Redactie: Nu misschien weer tijd voor anders CoD nieuws?! |
In de zin van een column o.i.d.?  |
|
| Geplaatst door: uni |
21-10-09
|
No offense maar die laatste comments van console spelers zijn duidelijk enorm naief. Geloven jullie echt dat cheaten op de PC bijna 100% opgelost gaat zijn door dit ? Nee op dat vlak gaat er niets veranderen. En clanwars op xbox/ps3 zijn belange niet te vergelijken met competitieve clanwars op PC via sites zoals ClanBase...
Nee dit is geen comment om te zeggen dat PC gaming beter is. Iedereen zijn eigen ding. Ik zeg gewoon dat het te simplistisch gezien wordt door diegenen dat geen online PC ervaring hebben en dat ben ik eigenlijk wel wat beu... |
|
| Geplaatst door: Marksman338 (360) |
21-10-09
|
-s natuurlijk 
Maar is er ook nog positief/leuk nieuws? Of gaan we nu 650 topics over die dedicated servers te zien krijgen?  |
|
| Geplaatst door: Marksman338 (360) |
21-10-09
|
@ uni
Ik heb wel degelijk online pc ervaring (ik voel me ff aangesproken omdat je zei "de laatste comments van console spelers") 
Ik heb ook gewoon een pc en heb daar allerlei games op gespeeld, waaronder ook CoD WaW, alleen werd ik doodziek van alle updates en errors.
Dus niet iedereen over 1 kam scheren he 
Je hebt indd gelijk dat deze aanpak het cheaten en hacken niet gaat oplossen, en dat de clanwars op de pc zijn indd anders. Mja, voor ieder wat wils he  |
|
| Geplaatst door: dennis |
21-10-09
|
| man hoe zielig zyn jullie, kunt ge dan geen kills meer maken ofzo of nietmeer in 1 dag tot het hoogste level graken..speeld dan is fantsoeinlijk hé xD en leer spelen! |
|
| Geplaatst door: Marcel |
21-10-09
|
dennis schreef:| man hoe zielig zyn jullie, kunt ge dan geen kills meer maken ofzo of nietmeer in 1 dag tot het hoogste level graken..speeld dan is fantsoeinlijk hé xD en leer spelen! |
OMG!! het hele modding is weg, dat is wat het spel lang leuk houdt! |
|
| Geplaatst door: Tellie |
21-10-09
|
KingS schreef:ik snap eigelijk jullie probleem niet? iedereen zeurt altijd over cheaters en hackers! maar nu is het wel bijna 100% mee opgelost dus wat zeur je dan nog cheaters of geen cheaters wat is leuker? oke het is jammer dat je niet je eige clan server kunt joinen met mw2 maar wat wil je? er word gewoon steeds meer verlangt van IW na MW dat gaat gewoon niet, ze kunnen niet alles doen wat wij hopen het leven heeft gewoon tegen slagen en geen tegenslagen |
Mischien ondanks dat dit probleem MOGELIJK minder word met cheaters en hackers we er een andere voor terug krijgen namelijk geen dedicated servers.
Laat die die cheaters en hackers maar toe die trap ik toch wel permanent van me server af |
|
| Geplaatst door: Hunter85 |
21-10-09
|
dennis schreef:| man hoe zielig zyn jullie, kunt ge dan geen kills meer maken ofzo of nietmeer in 1 dag tot het hoogste level graken..speeld dan is fantsoeinlijk hé xD en leer spelen! |
Als je denkt dat we daar onse dedicated server voor gebruiken ben je echt nog dommer dan het achtereind van een varken.
Ps ik gebruik een mod waarmee iedereen de zelfde wapens krijgt rang is dan neit meer relevant  |
|
| Geplaatst door: daffie |
21-10-09
|
otmn schreef:Mensen koop gewoon een xbox 360 hij is nu
voor maar $180 dan heb je al dit geziek niet. | Schat ik ook een playstation 3, als dit spel voor de console had willen hebben had ik hem wel daarvoor gekocht.
Wel goed blijven opletten tijdens begrijpend lezen, aan je reactie te zien ben je namelijk in die leestijd dat je dat nog krijgt en dat is maar goed ook  |
|
| Geplaatst door: Cruxis |
21-10-09
|
hoe gaat die clan match systeem werken dan
niet dat het zo is dat 1 iemand level 30 is en 1 iemand 70 :S? |
|
| Geplaatst door: Marcel |
21-10-09
|
| wat maakt mij het nou uit dat ik met bijv lvl 1 tegen iemand van lvl 70 speel. het gaat uit eindelijk om de skills, ik wil gewoon dedicated servs met mods |
|
| Geplaatst door: snorhoofd |
21-10-09
|
| let maar op als het spel nou eenmaal is uitgekomen dan stijgen de koopcijfers weer, omdat ze het toch wel een vet spel vinden met mods en dedicated servers of niet. |
|
| Geplaatst door: HaNSoNn |
21-10-09
|
Wie was die kerel die tegen my zei dat MW2 Suupersupport zal hebben 
Dit is het moment waar ik (raar maar waar) op gehoopt heb.
Ik hoop dat ze bij IW eindelijk is gaan inzien dat ze FOUT bezig zijn.
Hoe durven ze een deel van de gamers zo te negeren.
Jongens, ik vrees dat we de volgende MW/CoD niet meer op de pc hoeven te verwachten als ze zo verder doen! |
|
| Geplaatst door: Sahrky |
21-10-09
|
snorhoofd schreef:| let maar op als het spel nou eenmaal is uitgekomen dan stijgen de koopcijfers weer, omdat ze het toch wel een vet spel vinden met mods en dedicated servers of niet. |
Nee om 2 redenen:
- Zonder dedicated servers is social gaming zoals wij het op de pc kennen weg
- Principes, ik ga niets kopen van een bedrijf wat schijt heb aan zijn klanten
En een hele mischiene 3e reden Battlefield is een waardig alternatief wou het bij cod houden maar door hun acties wijk ik uit naar de concurent |
|
| Geplaatst door: Arnout |
21-10-09
|
bram schreef:roii1911 schreef:otmn schreef:Mensen koop gewoon een xbox 360 hij is nu
voor maar $180 dan heb je al dit geziek niet.
Dan heb je JUIST dit gezeik ook. De PC is straks exact hetzelfde als de console. Waarom zou je dan nog een xbox willen? Sommige mensen zijn echt dom ...
|
Eens
Srry hoor, maar het kan aan mij liggen denk ik, maar ik zie overal staan; ja dat gaat laggen, Pokke Air's en kut-copters (want dat zijn het ) maar je kan met dit systeem gwn het zelfde speler met je clan, laggen heb ik nooit last van, dus wrm dan wel op de PC? Je kan ook gwn met je clan af spreken wat je wel en niet gebruikt. Je kan met dit systeem gwn iemand joinen, en vervolgens kan je gwn met je hele clan spelen, samen. En ik snap best dat het zwaar damn is dat je nou niet je eigen server kan joinen, en al die anderen dingen, Maar jongens, het veranderd niet meer, das nou toch wel duidelijk? Ik snap dat het voor de PC een dikke grote vette klere verandering is, maar misschien is het 'gwn' een verandering die jullie niet kennen?
En ff duidelijk; ik ben geen voorstander van dit systeem, maar yoh, scheld me lekker vol van; Jij speelt met N00Bstubes, Air''s en kut-copters, de rest wat jullie willen.. Jullie doen maar, ik speel er toch niet mee, en kan er ook lekker niet mee zitten! Maar ik krijgt toch wel gezeik, want alles wat tegen jullie is, word gelijk afgezeikt, ookal ik het GOED BEDOELT!
(dan zal ik nou wel een hele hoop shit over me heen krijgen nou ik dit heb gezegt -.-)
weetje ik ben het met je eens ^
ik snap best dat het ballen is dat er een paar dingetjes weg gehaald zijn maarr ik heb ook een xbox360 en speel dagelijks cod met me clan maten (waar onder teamtactical) en das echt harstike vet. maar hou aub beetje op met het zuren het zij zo! en als je dat niet leuk vind koop je het toch lekker niet.
|
Maak je niet druk als het niet word aangepast zullen inderdaad een heleboel spelers het niet kopen.
Dat zeuren heeft een reden als iemand trouw de gehele serie heeft is het wel zuur dat iets waar je lang naar uit heb gekeken zo word verkracht
ik denk dat de pc comunity beetje bang is voor veranderingen.
je hebt geen last van hackers.
beteren conectie.
eerlijke rank up
|
Met VAC heb je ook last van hackers, mogelijk minder maar het probleem is niet weg
Beter connectie dat zeer zeker niet of wil jij beweren dat de meeste thuis een betere verbinding hebben dan een hosting provider die hier in gespecialiseert is.
Leg eens uit de rangen waren tot nu toe ook gelijk aan de console games, non argument dus
je wordt verplicht om in allen mappen te spelen(in het begin denk je das echt zwaar kut maar geloof me er is niets fijner dan in alle maps kunnen ownen)
|
Een goede gamer kan hoe dan ook in alle mappen ownen
dusja het spel wordt toch echt gaaf. en denk je van niet? dan ben je wel erg dramatisch bezig. 1 minpuntje aan heel het spel... zozo
|
Het is neit 1 minpuntje het is een feature die ze er uit gesloopt hebben die een heleboel minpunten met zich mee brengt |
|
| Geplaatst door: Chopper |
21-10-09
|
KingS schreef:ik snap eigelijk jullie probleem niet? iedereen zeurt altijd over cheaters en hackers! maar nu is het wel bijna 100% mee opgelost dus wat zeur je dan nog cheaters of geen cheaters wat is leuker? oke het is jammer dat je niet je eige clan server kunt joinen met mw2 maar wat wil je? er word gewoon steeds meer verlangt van IW na MW dat gaat gewoon niet, ze kunnen niet alles doen wat wij hopen het leven heeft gewoon tegen slagen en geen tegenslagen |
Hackers opgelost, mischien dat het er minder worden maar dat VAC heeft hackers zat hoor maak maar geen ilusie.
En tuurlijk word er van alles verlangt maar dedicated server er instoppen gaat zeker wel is tot nu toe ook geen enkel probleem geweest |
|
| Geplaatst door: roii1911 |
21-10-09
|
"ik snap best dat het ballen is dat er een paar dingetjes weg gehaald zijn maarr ik heb ook een xbox360 en speel dagelijks cod met me clan maten (waar onder teamtactical) en das echt harstike vet. maar hou aub beetje op met het zuren het zij zo! en als je dat niet leuk vind koop je het toch lekker niet."
Als ik het ergens niet mee eens ben in het leven dan trek ik m'n mond open. Kun je zien als zeuren, moet je zelf weten. Ik zie het als kritiek, waar IW iets mee kan doen. |
|
| Geplaatst door: bram |
21-10-09
|
HAHAHA en mischien zou ik het ook wel nooit gaan snappe want het probleem is maar serieus mensen zet je zelf er over heen en probeer eerst de matchmaking voordat je gaat concluderen dat ontzetend rot is. |
|
| Geplaatst door: Sharky |
21-10-09
|
bram schreef:HAHAHA en mischien zou ik het ook wel nooit gaan snappe want het probleem is maar serieus mensen zet je zelf er over heen en probeer eerst de matchmaking voordat je gaat concluderen dat ontzetend rot is. |
Ik ken het heb een tijdje cod geleend voor me Playstation 3 van een maatje.
En neej vind het nog steeds troep ten opzichte van een dedicated server  |
|
| Geplaatst door: roii1911 |
21-10-09
|
Maar het gaat niet om matchmaking Bram 
Het gaat erom dat we geen mods en geen custom maps meer kunnen draaien. Mods en custom maps verbeteren en verlengen de gameplay. |
|
| Geplaatst door: tukker |
21-10-09
|
lang leve treyarch.
zelfde gezeik nu andere studio sukkels en maar schelden niks is goed cod5 story all over again kansloos iw was toch de beste de einge cod ware volgens de meeste fanboys over here pats op jullie muil door iw strike 1 lloll KANSLOOS DUS WEER FUCK COD VANAF NU
|
|
| Geplaatst door: alterego |
21-10-09
|
Oke, zoals ik al zei. ze spelen in op het grootste gedeelte van de markt. Wij verliezen alles, maar zij maken meer geld. Als je een aandeel van nog geen 1% teleurstelt en door diezelfde beslissing in een ander segment van je doelgroep (de fungamers) 15% meer spellen verkoopt. Maak je toch een winst van 14%
helaas maar waar... |
|
| Geplaatst door: Lunatic |
22-10-09
|
Dit is zeer kut.
Ik zelf heb mij pre-order gecancelled.
Zelf heb ik ook een eigen clan waar we ook servers enzo wouden hebben.
Maar door dit systeem is het een stuk minder aantrekklijk om als clan hier op te gaan spelen.
En we missen mooie war mods zoals promod en dergelijke.
Ik vind dit een zeer zwakke actie van IW.
En zal de game niet kopen in eerste instantie.
Bedankt IW loop naar de klere. |
|
| Geplaatst door: Doctor smokey |
22-10-09
|
| ik snap dat jullie boos zijn, alleen om dan IW uit te schelde daar kom je ook niet mee verder dan noem ik jullie nou geen trouwe fans (srry dat ik het zeg, mijn mening),dus je scheld infinity's wards huid vol, dan krijg je dedicated servers? reken er maar niet op. en IW word er ook niet beter op het kan ook zijn dat na MW2 gewoon heel IW er (meschien) mee kapt, en dan alleen treyach er mee verder gaat, dan weet ik (bijna) zeker dan stopt treyach er ook mee na CoD 8 of 9 wegens te weinig kopers, en dan komt er geen call of duty meer ... |
|
| Geplaatst door: Pat |
22-10-09
|
Doctor smokey schreef:| ik snap dat jullie boos zijn, alleen om dan IW uit te schelde daar kom je ook niet mee verder dan noem ik jullie nou geen trouwe fans (srry dat ik het zeg, mijn mening),dus je scheld infinity's wards huid vol, dan krijg je dedicated servers? reken er maar niet op. en IW word er ook niet beter op het kan ook zijn dat na MW2 gewoon heel IW er (meschien) mee kapt, en dan alleen treyach er mee verder gaat, dan weet ik (bijna) zeker dan stopt treyach er ook mee na CoD 8 of 9 wegens te weinig kopers, en dan komt er geen call of duty meer ... |
Als heel IW met COD stopt prima toch gewoon andere ontwikkelaar zoeken die de volgende COD wil bouwen, trayarch, dice, een ander.
Ik ken tot nu geen gamestudio die meer schijt heb gehad aan hun klanten als iw, dus is ze er mee stoppen is dat een godsschenk.
Tijd voor serieuze bedrijven om COD te gaan ontwikkelen |
|
| Geplaatst door: Scillman |
22-10-09
|
| Eerste keer dat ik dus reageer op dit onderwerp en ik moet zeggen ik word zat van het nieuws en de reacties. Maar ik ben er wel mee eens dat de PC gamer zijn individuele dingen verliest (mods/maps/skins/etc). Daarnaast vind ik het nog lulliger voor ons als PC gamers, want wij ontvangen ALTIJD de map packs ook nog later en dus ook bijna altijd geen "double xp weekends" voor de PC, maar wel dat blijft dan wel voor de PS en XBOX. (jaja we krijgen ze wel gratis maar dus wel te laat mochten er geen dedicated servers meer zijn!) Door dit te doen krijgt de PC zoveel nare trekkjes erbij dat het beter is om een console te kopen en dat willen WIJ PC gamers zeker niet!! |
|
| Geplaatst door: Doctor smokey |
22-10-09
|
| pat meschien moet jij ook eens serieus gaan doen... |
|
| Geplaatst door: Sharky |
22-10-09
|
Scillman schreef:| Eerste keer dat ik dus reageer op dit onderwerp en ik moet zeggen ik word zat van het nieuws en de reacties. Maar ik ben er wel mee eens dat de PC gamer zijn individuele dingen verliest (mods/maps/skins/etc). Daarnaast vind ik het nog lulliger voor ons als PC gamers, want wij ontvangen ALTIJD de map packs ook nog later en dus ook bijna altijd geen "double xp weekends" voor de PC, maar wel dat blijft dan wel voor de PS en XBOX. (jaja we krijgen ze wel gratis maar dus wel te laat mochten er geen dedicated servers meer zijn!) Door dit te doen krijgt de PC zoveel nare trekkjes erbij dat het beter is om een console te kopen en dat willen WIJ PC gamers zeker niet!! |
AMEN TO THAT (y) |
|
| Geplaatst door: KingS |
22-10-09
|
Doctor smokey schreef:| ik snap dat jullie boos zijn, alleen om dan IW uit te schelde daar kom je ook niet mee verder dan noem ik jullie nou geen trouwe fans (srry dat ik het zeg, mijn mening),dus je scheld infinity's wards huid vol, dan krijg je dedicated servers? reken er maar niet op. en IW word er ook niet beter op het kan ook zijn dat na MW2 gewoon heel IW er (meschien) mee kapt, en dan alleen treyach er mee verder gaat, dan weet ik (bijna) zeker dan stopt treyach er ook mee na CoD 8 of 9 wegens te weinig kopers, en dan komt er geen call of duty meer ... | daar ben ik het niet mee eens nu zie je dat er geen dedicated servers komen voor de pc? er gaan minder mense de nieuwe game kopen omdat ze dedicated server willen dus als ze slim zijn gaan ze vanaf de volgende call of duty weer de dedicated server terug brengen en kunnen ze langer blijven bestaan omdat de call of duty spelers Dat juist willen en dan verdien je veel meer en is het ook nog minder werk;
) |
|
| Geplaatst door: Pat |
23-10-09
|
Doctor smokey schreef:| pat meschien moet jij ook eens serieus gaan doen... |
Noem jij anders maar een punt waarop ik ongelijk heb, met een andere studio hadden we dit gezeik neit gehad hoor.
IW heb gewoon schijt aan zijn klantjes, en het enige antwoord daarop is hun infireure troep niet kopen.
Dat is namelijk de enige manier om een bedrijf te laten voelen dat ze fout zitten, namelijk in hun portomonee. |
|
| Geplaatst door: Dr. Halm |
24-10-09
|
| Wat een smerige spammer hier boven. |
|
| Geplaatst door: shjan |
28-01-10
|
Hi,dear friend:
let you a exicited place!
www.fendsell.com
www.grownproducts.com
cheap christian louboutin shoes wholesale louis vuitton handbags replica gucci shoes and bags discount UGG |
|
| Geplaatst door: sdfd |
10-03-10
|
| "Do I think there are some changes in people's Christian Louboutin online possibility? Yes, I said:" House Majority Leader Steny Hoyer. "I think Christian Louboutin online store it is because it will be a different bill is in addition to the House of Representatives and the Senate. Wonderbirdsupergirl |
|
| Geplaatst door: asfsd |
10-03-10
|
| The national GOP is a party Buy Casual Shoes of exclusion and litmus tests, dominated casual shoes wholesale on social issues by the religious right, with zero discernible outreach by the national party to casual shoes anyone who doesn't fit neatly within its parameters. Wonderbirdsupergirl |
|
| Geplaatst door: asfsd |
10-03-10
|
| Apple tried to stop by the Supra footwear HTC smartphones manufactured imports of the importance of addressing the supra shoesr smart phone patent dispute the role of the International Trade Commission, an skateboard shoes increasingly important growth area for one of the fastest-growing technology. Wonderbirdsupergirl |
|
| Geplaatst door: ssss |
08-04-10
|
| According to China Daily News broke the news Louis Vuitton Wallets media recently, South Africa, 67-year-old South African President Jacob Zuma with his longtime friend's daughter gave birth to a daughter, this was his 20th child. The long-time friend is Chairman of the Preparatory Committee for the World Cup in South Africa. Chanel Wallets The president was an illegitimate daughter South Africa's "Sunday Times" January 31 rolex watches reported that last October, Chairman of the Preparatory Committee for the World Cup in South Africa Xhosa Irwin's daughter, Replica Chanel Handbags 39-year-old Suo Nuonuo Ralph Cossa gave birth to a daughter, the child's birth certificate The name is registered on Sangdeyile Mati Na Zuma. According to a source, last December, has commissioned on behalf of Zuma, arrived in Xhosa at home, to discuss the issue of an illegitimate child-rearing. Replica Gucci Handbags Zuma is a Zulu native people, according to Zulu tradition, he can marry several wives. Gucci Wallets In January of this year, Zuma has just married his third wife. Later this year, Zuma may have to marry a room my wife. |
|
| Geplaatst door: sdaga |
21-04-10
|
New and cheap authentic Louis Vuitton bags and louis vuitton purses arrived! More discounts are just only in our website.
This brand has not only limited to the design,and sale of high-end leather goods and luggage,but to become involved in fashion, .accessories, shoes, bags, media, wine |
|
|
|
|
|