| |
|
|
| OXM: IW werkt definitief aan sci-fi shooter |
| Community News | 04-09-08 17:25:41 |
|
|
Volgens het Britse magazine OXM werkt Infinity Ward momenteel aan een sci-fi shooter. Het is niet bekend of het om een nieuw deel in de Call of Duty serie gaat. Eerder waren er al geruchten over een mogelijk futuristische game van de ontwikkelaar. Het is niet geheel onverwachts dat Activision een nieuwe setting opzoekt. Eerder werden al de Tweede Wereldoorlog en Modern Warfare als setting aangedaan. Een logische stap daarop zou dan de futuristische setting zijn. Daarnaast is het met het verbreden van de Call of Duty serie door middel van het kiezen van andere settings een monopolie op schietspellen dichtbij. |
| Geschreven door: Barsukova |
|
|
| Geplaatst door: ruud |
04-09-08
|
| jammer, maar ik denk toch neit dat mijn pc call of duty 6 aan zou kan |
|
| Geplaatst door: dundy |
04-09-08
|
| futuristische setting dan ben ik weg...... |
|
| Geplaatst door: Svennetjee |
04-09-08
|
| Ik moet nog zien of het wat wordt. Als het een goed spel en een goed verhaal is dan blijf ik bij CoD, blijft toch mn favoriete serie.. |
|
| Geplaatst door: Davis |
04-09-08
|
dundy schreef:| futuristische setting dan ben ik weg...... |
Dat ben ik dus zo beu he... Iedereen zaagt altijd dat WWII uitgemolken is, maar als men andere dingen probeert, is het ook niet goed. Waarvoor speel je CoD? Voor de setting of voor de fun? Afwisseling is niet slecht, en tenslotte heeft IW nog geen enkel CoDspel verknoeid. |
|
| Geplaatst door: tomas |
04-09-08
|
Davis schreef:dundy schreef:| futuristische setting dan ben ik weg...... |
Dat ben ik dus zo beu he... Iedereen zaagt altijd dat WWII uitgemolken is, maar als men andere dingen probeert, is het ook niet goed. Waarvoor speel je CoD? Voor de setting of voor de fun? Afwisseling is niet slecht, en tenslotte heeft IW nog geen enkel CoDspel verknoeid. |
davis je hebt gelijk dat iets anders goed is MAAR cod gaat om realisme en om het echte.
ik speel cod al van af deel 1 en wat me iedere keer zoo verbaast is dat het zooo echt voelt.
sci-fi heeft echter niets met realisme te maken
als je het mij vraagt zijn er zat andere fronten die wel echt hebben plaats gevonden bijv. vietnam/golf oorlog
ik keur sci-fi echt af
weg ermee |
|
| Geplaatst door: Ewanos |
04-09-08
|
Ik ren nog harder weg voor een CoD:Sci-fi shooter dan een dikke, vieze, naakte, behaarde oma.
CoD:Vietnam should be the next sequel |
|
| Geplaatst door: 5lordi5 |
04-09-08
|
| ja vietnam! of iets in midden oosten (ook deels cod4) net zo iets als de nieuwen moh... of maak een totaal anderen ww2 shooter! zoals cod : waw maar wat is er nog over.. verzin een verhaal net als cod4?? modern warfare 2? of zo iets! korton si-fi zit niet in de planning hoooop ik! |
|
| Geplaatst door: Barryman |
04-09-08
|
| Vietnam zou zeker een goede setting zijn, helemaal mee eens en tijd dat ze er aan gaan werken, futuristische daar heb ik echt niks mee! |
|
| Geplaatst door: torros |
04-09-08
|
| ben benieuwd hoe het er uit gaat zien |
|
| Geplaatst door: bowy |
04-09-08
|
| ik ben ook weg se gaan so de halo kant op dat ik is wat ik er van denk laat dan bungie ng een halo maken en laat hun nu maar verder gaan waar se sijn gebleve heb liver een vervolg van modern warfare dan dat ik met capt price messchen op aliens loop te knalle:S |
|
| Geplaatst door: bowy |
04-09-08
|
| Vietnam,korea,GeorgiexD,WOII maar dan niet normandie nederland en die landen maar doe dan andere dinge in japan sijn ook veel dinge gebeurde en italie heb ik eigenlijk pas in 1 cod game gezien maar steeds komt normandie terug das sonde er sijn veel meer operaties geweest dan d-day en market garden. |
|
| Geplaatst door: slot |
04-09-08
|
bowy schreef:| Vietnam,korea,GeorgiexD,WOII maar dan niet normandie nederland en die landen maar doe dan andere dinge in japan sijn ook veel dinge gebeurde en italie heb ik eigenlijk pas in 1 cod game gezien maar steeds komt normandie terug das sonde er sijn veel meer operaties geweest dan d-day en market garden. |
klopt, in italië is veel gebeurd en ik geloof dat alleen in call of duty big red one italië naar voren kwam, de pacific is ook nog zeker te gebruiken of vietnam en de golfoorlogen. er is zoveel dat nog kan, in de toekomst heb ik geen zin (ik weet het dat zij iedereen ook bij call of duty 4, nee alsjeblieft niet naar modern warfare, dat zuigt en later bij call of duty 5 nee alsjeblieft niet terug naar de WW2 die is uitgemolken) dus misschien word call of duty 6 in de toekomst ook wel wat. ik wacht gewoon op trailers, screenshots, nieuwtjes en demo's en natuurlijk systeemeisen en dan kijk ik wel of ik hem koop of niet (als hij in de toekomst komt) |
|
| Geplaatst door: ruud |
04-09-08
|
| dat was ik dus, typefoutje bij mijn naam |
|
| Geplaatst door: GeraldSilent |
04-09-08
|
Ik kan nou wel heel boos gaan doen enzo, maar ze komen er vanzelf achter dat die game niet gaat verkopen |
|
| Geplaatst door: GeraldSilent |
04-09-08
|
Tomas, volledig met je eens  |
|
| Geplaatst door: skymate |
04-09-08
|
| tenslotte heeft IW nog geen enkel CoDspel verknoeid. |
dan word dit de eerste,COD is realisties. dit is niet realisties net als BF2142 |
|
| Geplaatst door: Scillman |
04-09-08
|
Maar wat dacht je van moderne wapens nieuwe setting op aarde of op de maan dan is het ook science fiction maar ook deels modern( want mensen willen naar de maan ) |
|
| Geplaatst door: ruud |
04-09-08
|
| en wat denk je dat een kogel doet op de maan, daar is nauwelijks zwaartekracht |
|
| Geplaatst door: robin |
04-09-08
|
IW maakt het dus ik ben vrij zeker dat het vet wordt |
|
| Geplaatst door: GeraldSilent |
04-09-08
|
ruud schreef:| en wat denk je dat een kogel doet op de maan, daar is nauwelijks zwaartekracht |
Uhm, ze gaan vast met lazerstraaltjes schieten! |
|
| Geplaatst door: bowy |
04-09-08
|
Die Hard! schreef:ruud schreef:| en wat denk je dat een kogel doet op de maan, daar is nauwelijks zwaartekracht | Wat heeft dat er mee te maken? omfg | dat kogels dan niet kunne vliege let is ff beetjuh op op school en op de fucking maan huppele ga weg man de maan stinkt doe mij maar lkkr een game sonder aliens robots en die ongein. |
|
| Geplaatst door: ruud |
04-09-08
|
Die Hard! schreef:ruud schreef:| en wat denk je dat een kogel doet op de maan, daar is nauwelijks zwaartekracht | Wat heeft dat er mee te maken? omfg |
let eens wat beter op die hard scillman schijft een bericht boven mij en daar reageer ik op ik vergat alleen te quoten |
|
| Geplaatst door: ruud |
04-09-08
|
Die Hard! schreef:bowy schreef:Die Hard! schreef:ruud schreef:| en wat denk je dat een kogel doet op de maan, daar is nauwelijks zwaartekracht | Wat heeft dat er mee te maken? omfg | dat kogels dan niet kunne vliege let is ff beetjuh op op school en op de fucking maan huppele ga weg man de maan stinkt doe mij maar lkkr een game sonder aliens robots en die ongein. | Kogels kunnen niet vliegen op de maan omdat daar geen zwaartekracht is LMFAO!!!! Zelfs als je een kogel in de ruimte afvuurt (daar is helemaal geen zwaartekracht), gaat hij keihard vooruit. Hoe denk je dat raketten werken? Voordat je zulke 'feiten' verkondigd, zorg dat je weet waar je over praat, en typ in ABN aub. |
dat komt omdat die rakketen snelheid maken om de aarde en nog extra motoren hebben maar een kogel op de maan maakt geen snelheid op aarde en heeft ook geen extra motor die hem kan voortstuwen. en ga toch wel met je abn. |
|
| Geplaatst door: KilLjoY |
04-09-08
|
wel ruud moet je eens even nadenken hoe een kogel word afgevuurd ... heb je even nagedacht ??? goed ... door een ontploffing achteraan in de huls, word er in de huls een hoge druk upgebouwd, die druk wil eruit, en duwt de kogel naar voor de loop uit en zonder weerstand van de lucht en stilstaande lucht in de loop zal die kogel waarschijnlijk ook nog een stuk sneller gaan dan op aarde ... en neem dat nu maar eens van me aan
|
|
| Geplaatst door: tom |
04-09-08
|
| Zullen zien of het wat wordt denk het wel |
|
| Geplaatst door: Redactie - kriDje |
04-09-08
|
Op de maan is er wél zwaartekracht, dat vergeten veel mensen. Alleen is die veel kleiner.
Maar de ruimte heeft niet altijd alels met sci-fi te maken. Het kan ook gewoon een futuristische shooter zijn die hier op de aarde af zal spelen.
En scgi-fi hoeft ook niet unreal te zijn. Infinity Ward maakt, om welke setting het ook gaat, bijna altijd wel erg realistische spellen. |
|
| Geplaatst door: West .€.$. |
04-09-08
|
Een goede setting is volgens mij het hele verhaal van 9/11, van
de aanslag tot op de W.T.C en daarna invasie Afghanistan en Irak.
Dat zou echt een topper worden!!!
|
|
| Geplaatst door: Referix |
04-09-08
|
Ik heb helemaal niks met al die futuristische rommel, anders had ik wel Halo gekocht, maar laat ik nou net een schijt hekel aan dat spel hebben omdat het futuristisch is.
Modern Warfare was fucking vet, klaar.
Maak er dan gewoon een nieuwe deel over, maar met een ander verhaal, en weer wat andere en uitgebreidere wapens, zodat je tijdens je missies zelf dempers op je wapen kan schroeven enzo.
Waarom altijd veranderen, ik haat verandering -_- " |
|
| Geplaatst door: bowy |
04-09-08
|
abn stinkt ook dan ga je maar lkkr naast balkelende sitte ofso en wtf we sien t fucking wel als t maar niks met de halo shit te make krijgt maar die amerikanen sulle dat wel weer wille dan koop ik t niet houd ik me lkkr bij bia HH en world at war enso.
|
|
| Geplaatst door: Madridista 072 |
05-09-08
|
| Ik wil gewoon een oorlog namens Israel tegen Hamas enzo.. Ik sta open voor verandering, maar zolang het realistisch blijft. |
|
| Geplaatst door: bowy |
05-09-08
|
Die Hard! schreef:bowy schreef:| abn stinkt ook dan ga je maar lkkr naast balkelende sitte ofso en wtf we sien t fucking wel als t maar niks met de halo shit te make krijgt maar die amerikanen sulle dat wel weer wille dan koop ik t niet houd ik me lkkr bij bia HH en world at war enso. | Ga lekker naar je eigen land, zijn wij van je breezah talk af. | gozer wat denk je wel niet van ik kom gewoon uit nederland en sou best terug wille naar rotterdam |
|
| Geplaatst door: ruud |
05-09-08
|
Die Hard! schreef:bowy schreef:| abn stinkt ook dan ga je maar lkkr naast balkelende sitte ofso en wtf we sien t fucking wel als t maar niks met de halo shit te make krijgt maar die amerikanen sulle dat wel weer wille dan koop ik t niet houd ik me lkkr bij bia HH en world at war enso. | Ga lekker naar je eigen land, zijn wij van je breezah talk af. |
je meot niet zo zeiken, ik woon in twente en ik praat toch ook wel gewoon nederland en schrijf geen twents. je begrijpt toch wat bowy zegt, dan moet je er ook niet over doorzeuren |
|
| Geplaatst door: bowy |
05-09-08
|
moet je gewoon lezen is msn taal heb je tegenwoordig typt wat makkelijker leer t net die ruud segt en ruud mag van mij best twents praten maar dat begrijp je egt niet  |
|
| Geplaatst door: Sander |
05-09-08
|
| Ik denk dat sci-fi hard gaat zuigen. Je kan beter Golfoorlog, Vietnam etc doen. Misschien zou het zelfs een stunt zijn een WWII shooter te maken, alleen dan als Duitsers in de SP. Maargoed, hopen dat COD 7 weer beter wordt dan. En wat betreft dat IW nooit een zuigende game heeft gemaakt, alles heeft een 1 keer |
|
| Geplaatst door: ruud |
05-09-08
|
Die Hard! schreef:| MSN taal is ten eerste geen taal, is ook geen woordenboek van etc. Ten tweede is dit een Nederlandse Call of Duty website. Het is dus ook de bedoeling dat je hier de Nederlandse taal gebruikt, jij zou het ook niet leuk vinden als ik opeens allerlei Chinese termen en woorden zou gaan gebruiken. Wat jij typt kan ik moeilijk, en in je eerste post zelfs helemaal niet lezen. Ik vroeg je dus vriendelijk om ANB te typen waarop jij mij begon uit te schelden. Wat voor reactie verwacht je dan terug? Denk je dan dat ik aardig terug blijf doen? |
twents, drents, rotterdams ect. zijn allemaal nederlandse dialecten dus isd ook nederlands dus praten wij nederlands op een nederlandse commutnity |
|
| Geplaatst door: bowy |
05-09-08
|
ruud schreef:Die Hard! schreef:| MSN taal is ten eerste geen taal, is ook geen woordenboek van etc. Ten tweede is dit een Nederlandse Call of Duty website. Het is dus ook de bedoeling dat je hier de Nederlandse taal gebruikt, jij zou het ook niet leuk vinden als ik opeens allerlei Chinese termen en woorden zou gaan gebruiken. Wat jij typt kan ik moeilijk, en in je eerste post zelfs helemaal niet lezen. Ik vroeg je dus vriendelijk om ANB te typen waarop jij mij begon uit te schelden. Wat voor reactie verwacht je dan terug? Denk je dan dat ik aardig terug blijf doen? |
twents, drents, rotterdams ect. zijn allemaal nederlandse dialecten dus isd ook nederlands dus praten wij nederlands op een nederlandse commutnity | benje leraar ofso jesus nou ik had wel een lekker pizza verwacht heel de dag niks gegeten gvd maar nee hoor maarja msn taal heb je volgens mij wel een klein worden boek van :O bizar. zoek maar eens doe ik wat aan me abn |
|
| Geplaatst door: ruud |
05-09-08
|
| jeuh, zullenw e dan samen een club voor 6 jarigen oprichten die hard |
|
| Geplaatst door: yoero |
06-09-08
|
het ging hier over de nieuwe COD.. niet over ABN jullie gedragen jullie allemaal als 6-jarigen...
maarja ,iedereen zegt dat wo2 is uitgemolken ik vind van niet, iedere keer is het Normandië of Market garden maar wat als je nou eens de Duitsers mocht spelen?
of alleen de campagne van de russen dat je naar Berlijn moet doorstoten of de Finnen of in Afrika. dan kun je wel zeggen ''dat hebben we al in COD2 gehad' , maar da waren hele korte stukjes..
dus ik ben blij dat COD:waw terug naar wo2 gaat! |
|
| Geplaatst door: Commander Gaal |
06-09-08
|
Svennetjee schreef:| Ik moet nog zien of het wat wordt. Als het een goed spel en een goed verhaal is dan blijf ik bij CoD, blijft toch mn favoriete serie.. |
ik ben het met je eens. |
|
| Geplaatst door: Commander Gaal |
06-09-08
|
| Jongens jullie moeten goed lezen, volgens OXM werken ze aan een si-fi shooter, er is nog niet officieel bekendgemaakt door IW, dus het kan fout zijn |
|
| Geplaatst door: bowy |
07-09-08
|
Die Hard! schreef:ruud schreef:Die Hard! schreef:| MSN taal is ten eerste geen taal, is ook geen woordenboek van etc. Ten tweede is dit een Nederlandse Call of Duty website. Het is dus ook de bedoeling dat je hier de Nederlandse taal gebruikt, jij zou het ook niet leuk vinden als ik opeens allerlei Chinese termen en woorden zou gaan gebruiken. Wat jij typt kan ik moeilijk, en in je eerste post zelfs helemaal niet lezen. Ik vroeg je dus vriendelijk om ANB te typen waarop jij mij begon uit te schelden. Wat voor reactie verwacht je dan terug? Denk je dan dat ik aardig terug blijf doen? |
twents, drents, rotterdams ect. zijn allemaal nederlandse dialecten dus isd ook nederlands dus praten wij nederlands op een nederlandse commutnity | Hij praat 'msn taal' zoals hij het zelf noemt, en dat leest godverteerd irritant. Ik raad bowy aan, als hij consequent wilt zijn, voortaan op zijn toetsen Nederlands ook MSN-taal te gebruiken, en vervolgens tegen de docent te zeggen (en vol te houden) dat dat correct Nederlands is, zoals jullie tegen mij doen. Ik ben klaar met deze discussie, jullie gedragen je als 6-jarigen. | moet ik nu bang worden en watyouro segt laat ons met ons eigen leger vechten in 1940 en met de belgen in 1940 of de finnen of ga terug naar WOI er zijn zoveel dinge die we ng niet hebbe gezien de amerikaanse landingen in afrika bijv of de landingen in zuid frankrijk zoek maar op operation dragoon je zult t zelf zien |
|
| Geplaatst door: druiloor |
09-09-08
|
Het hoeft niet om een CoD titel te gaan jongens. Het kan toch ook zijn de IW met een andere shooter bezig is die een sci-fi setting heeft  |
|
| Geplaatst door: murdock |
13-09-08
|
Barryman schreef:| Vietnam zou zeker een goede setting zijn, helemaal mee eens en tijd dat ze er aan gaan werken, futuristische daar heb ik echt niks mee! | ik ben een keer in vietnam geweest cker vet daar hadden ze ook van die trapdoors (valkuilen) en dat soort dingen lijkt me een goed idee  
en over futuristische lijkt me ook nie leuk CoD waren altijd leuk met oorlogen die echt gebeurd zijn. met futuristische wapens en dat soort dingen is het wel heel makkelijk...   |
|
| Geplaatst door: gjfj |
17-12-08
|
MCSE
rug
rugs
Designer rugs
Laser Welding Machine
3D Engraving
cnc router
laser engraver
Vinyl Bag
Vinyl Packaging
flexible coupling
coupling
ccna
stair lift
stair lifts
stairlifts
stairlift
wheelchair ramps
access ramps
wheelchair ramp
disabled ramps
mobility scooters
mobility scooter
bath lift
bath lifts
bathlifts
bathlift
wheelchairs
wheelchair
Laser Engraving Machine
Laser Engraver
designer bag
louis vuitton replica
handbag wholesale
replica bag
handbag replica |
|
| Geplaatst door: raf |
04-03-09
|
| analsky??? |
|
| Geplaatst door: shajn |
30-01-10
|
Hi,dear friend:
let you a exicited place!
www.fendsell.com
www.grownproducts.com
cheap christian louboutin shoes wholesale louis vuitton handbags replica gucci shoes and bags
discount UGG |
|
| Geplaatst door: www.watchtimex.martbase.com |
10-03-10
|
www.watchtimex.martbase.com
replica watch
Best designer Replica Watches are the great attributes to accentuate your success and social position. The outstanding quality and design make them famous all over the world and their popularity doesn't wink out as the years pass by. Our replica watches will be almost as precise and durable as the original watch and will look exactly the same. It will cost you a convenient amount of money and prove to be a very reliable watch that will also feel precious round your wrist. |
|
| Geplaatst door: wedding dress |
08-04-10
|
| I just received my wedding dress . It’s beautiful. You guys are great. I also ordered my bridesmaid dresses from here too. I’m hoping they turn out as good as my evening dress . Thank you. |
|
| Geplaatst door: louis vuitton |
23-04-10
|
| louis vuitton Malletier — commonly referred to as Louis Vuitton,jeans commonly Anglicized christian louboutin as,or shortened to LV — is an international luxury alexander mcqueen French fashion house specializing in miu miu trunks, leather goods, ready-to-wear, shoes, watches, salvatore ferragamo , accessories, sunglasses, chloe and books. Known the world over for its LV monogram gucci and logo, Louis Vuitton is stella mccartney one of the World's most recognized brands. A long time fendi symbol of prestige and wealth, the company commands some of the highest prices in the international fashion market for its products.Started in 1854, yves saint laurent and Louis Vuitton sells its products strictly manolo blahnik through its own tory burch retail stores, small giuseppe zanotti boutiques in high-end department stores, and online through its website. Louis Vuitton competes directly with such luxury brands as Versace, Bijan, Hermès, gucci , Dolce & Gabbana, Burberry, Dior, jimmy choo , Chanel, Fendi, Armani, and Prada.After the death of his father, Georges Vuitton began a campaign to build the company into a worldwide corporation, Moncler Jackets exhibiting the company's products at the Chicago canada goose World's Fair in 1893. In 1896, the company launched the legendary Monogram Canvas and made the worldwide patents on it.[1][2] Its graphic symbols, including quatrefoils and flowers (as well as the LV monogram), were based on the trend of using Japanese and Oriental designs in the late Victorian era. The patents later proved to be successful in stopping counterfeiting. In this same year, Georges traveled to the United States, where he toured various cities (such as New York, Philadelphia, and Chicago), selling Vuitton products during the visit. In 1901, the Louis Vuitton Company introduced the Steamer Bag, a smaller piece of luggage designed to be kept inside Vuitton luggage trunks.By 1913, the chanel Building opened on the d&g Champs-Elysees. It was lv the largest travel-goods store in the world at the time. Soon christian louboutin shoes thereafter, the Louis Vuitton Speedy bag was introduced (both are still manufactured today). |
|
|
|
|
|